יום רביעי, 18 במאי 2016

קולקציית ML לקיץ 2016 – דנים

קולקציית ML לקיץ 2016 מתרכזת סביב קולקציית דנים. הקולקציה משלבת ג'ינסים מבדי לייקרה מחמיאים ומחטבים עם שפע פריטים תואמים ופריטים לערב.
קולקציית ML לקיץ 2016 – דנים


מרינה גורביץ,  דוגמנית הבית של ML פגשה אותנו בחנות בקניון סביונים ביהוד להציג לנו את קולציית ML לקיץ 2016 ששמה דגש על קולקציית דנים. מרינה, סטייליסטית בוגרת שנקר, היא הפרזנטורית של רשת ML מזה שלוש שנים. מרינה גבוהה ומלאה ופשוט יפהפיה. היא הדוגמה המוצלחת ביותר של נשים ודוגמניות מלאות ויפות!

 רשת "מתאים לי" ML היא התואם של Big and Tall בחו"ל, הרשת מתאימה לבעלי מידות גדולות, לגבוהים וגם לרחבים. מרינה הציגה לנו את קולקציית ML לקיץ 2016 כשבמרכזה דנים Denim – ג'ינס. קולקצית ML לקיץ מאוד נרחבת ומגוונת אבל הקו המרכזי עכשיו הוא קולקציית דנים – הג'ינס. הג'ינס הוא פריט רב שימושי – לעבודה, ליום-יום ואפילו בערב, תלוי איזו נעל נועלים איתו.
 וב ML יש הקיץ המון סוגים של ג'ינסים מבדי סטרץ' בגזרה גבוהה שמחטבת ו"מורידה שתי מידות" כמו שמרינה מספרת. הם משווקים תחת תת המותג J&J.
הג'ינסים מגיעים בצבעים שונים – תכלת בהיר, כחול נייבי כהה, סקיני, עם שרוכים, ארוך, 7/8 וברמודה, ועוד עיצובים. גם בחצאיות יש מקסי ועיפרון וג'ינס. יש גם ג'ינסים צבעוניים.
עוד עושים ברשת שימוש בבד טנסל עדין ונעים במיוחד (בד איכותי במיוחד משולב כותנה עם ויסקוזה) דמוי ג'ינס. כמו השמלה שמרינה לבשה במפגש.
מחירי הג'ינסים מתחילים מ-129.90 ש"ח. חצאיות ג'ינס החל מ-149.90 ש"ח ושמלות ג'ינס החל מ-199.90 ש"ח.
צילם אריאל בלק
בהזדמות זו קיבלנו טיפים לבחירת ולבישת ג'ינס למלאות מאינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר, המעצבות הראשיות של ML:
בחרו ג'ינס משלב 2-4% לייקרה שמחטב ו"מוריד" מידות.
בחרו ג'ינס עם חתך בתפר הצד או שתפר הצד יותר מלפנים, זה נותן אשליה של רגל צרה יותר.
אם אתן לובשות חולצה ארוכה מעל, בחרו ג'ינס לייקרה עם גומי ללא כיסים קדמיים (הכיסים מוסיפים נפח).
בנוסף מבחינת ה"לוק", ג'ינס בהיר בגזרה מתאימה יכול להחמיא גם כן, והוא קיצי ורענן. קפלו אותו במכפלת. הקיפול יוצר אורך קרסול קייצי וטרנדי.
ב-ML משלבים קולקציית דנים – ג'ינסים עם מגוון רחב של חולצות וטוניקות (שמתאימות גם כשמלה ללא ג'ינס). למשל, השנה הטרנד האתני חזק מאוד וגם ב-ML יש דגמים אתניים מרשימים. יש גם בוהו ושימוש נרחב בתחרה, בעיקר בתחום הערב.


חולצות


טוניקות
תמצאו כאן שלל דגמים לערב עם הרבה שחור גם עם קישוט ושילובי אבנים וכסף, חצאיות מקסי, תחרות ועליונית תואמות.


ביגוד שחור לערב
קולקציית ML לקיץ 2016 כבר נמצאת במעל 30 סניפים ברחבי הארץ וחנות מקוונת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr