יום רביעי, 25 במאי 2016

הזרקת רדיאס למילוי קמטים

הזרקת רדיאס Radiesse מיועדת למילוי נפח בשקעים וקמטים עבים ועמוקים עם אפקט של הרמה. הזרקת רדיאס מעודדת יצירת קולגן וחידוש עצמי של העור ומחזיקה מעמד זמן ארוך יחסית להזרקות. התהליך פשוט ובטוח ותופעות הלוואי זניחות.
הזרקת רדיאס למילוי קמטים


הזרקת רדיאס Radiesse ממלאת ביעילות קמטים עבים ועמוקים, עם אפקט של מתיחה והרמה בשימוש בכמות קטנה של חומר (שליש עד חצי בהשוואה לחומצה הילארונית) ובבטיחות מלאה מגובה במספר רב של מחקרים קליניים. ההזרקה יעילה במיוחד בקמטים עמוקים ובעלת תוצאות מצויינת מאוד אצל גברים ומחזיקה מעמד זמן יחסית.
אתחיל מדוגמא למילוי המרשים של רדיאס בהזרקה של כמות קטנה מאוד של חומר. משמאל – לפני ההזרקה, למטופל יש שקעים בלחיים, מימין – אחרי ההזרקה השקעים נעלמים. להמחשת היעילות צויינה כמות החומר (הקטנה!) שהוזרקה. משרד הבריאות האמריקאי מממן הזרקות רדיאס שנתיות לאנשים שסובלים ממצב כזה עקב מחלה (כמו חולי HIV) או הרזיה.
 בתמונה למעלה - הזרקת רדיאס בלחי שקועה.
הנה עוד דוגמאות לשימוש ברדיאס.
מילוי קמט עמוק עם "חור" בצד הפה. משמאל – לפני. מימין – אחרי.

לפני ואחרי הזרקת רדיאס לצד הפה
מילוי איזור השפתיים. משמאל – לפני. מימין – אחרי.

לפני ואחרי הזרקת רדיאס באיזור הפה
מילוי ידיים. משמאל – לפני. מימין –אחרי. 

לפני ואחרי הזרקת רדיאס בידיים
מהו רדיאס ומה יתרונותיו
רדיאס הוא חומר מילוי מבוסס על סידן (קלציום הידרוקסי-אפטיט (CaHA בג'ל צמיגי Sodium Carboxymethylcellulose. החומר תואם לחומר העצמות ולכן נספג לחלוטין בגוף עם הזמן. החומר צמיג מאוד בהשוואה לחומצה ההילארונית שמקובלת בארץ בהזרקות. הצמיגות מקנה לו יכולת הרמה מרשימה. בתרשים הבא ניתן לראות את ההבדל בין החומצה ההילארונית ורדיאס. הרדיאס יוצר הרמה של העור בהשוואה לחומצה ההילארונית שמתפזרת מתחת לעור באופן שטוח.
לצמיגות של הרדיאס (כפי שנראית בתרשים לעיל) לזה יש יתרונות רבים:
מילוי מיידי: ממלא ביעילות קמטים בינוניים-עבים.
אפקט הרמה: יוצר הרמה של האיזור.
הצערת העור: מגרה את הרקמה ליצור קולגן
בנוסף, הסמיכות שלו תורמת לאפקטיביות לתקופה ארוכה יותר. יש צורך בכמות קטנה מאוד שלו (שליש עד חצי מכמות חומצה הילארונית), והטיפול בו מחזיק כשנה עד שנה וחצי (בהשוואה לחצי שנה עד שנה בחומצה הילארונית). 

הרדיאס סמיך ויוצר אפקט הרמה
למי ולאילו איזורים מתאים הרדיאס
הרדיאס מתאים לשימוש בצידי הפה, האף, הסנטר, קו הלסת והידיים. לא מזריקים אותו באיזור העין והשפתיים (בגלל הצמיגות ואפקט ההרמה). לכן לפעמים משלבים את הזרקת הרדיאס עם הזרקת חומצה הילארונית בקמטים שטחיים יותר וכאלו הקרובים יותר לעיניים והשפתיים. הרדיאס מתאים במיוחד לבעלי עור עבה ולכן מתאים מאוד לגברים. 

איזורים מתאימים להזרקת רדיאס
בטיחות
הרדיאס בשימוש ברפואה כבר מעל 20 שנה. הוא מאושר על ידי ה-FDA ו-CE (ארגון הבטיחות האירופאי). הוא נבדק ב-190 מחקרים עם מעל 4000 מטופלים והוכח כבטוח ביותר וגם הדגים שביעות רצון של 90% אצל המוזרקים שנה אחרי ההזרקה. למעלה מ-6 מליון מזרקים שלו כבר הוזרקו. הרדיאס מיוצר בגרמניה של ידי חברץ מרץ Merz.
הדגמה של ד"ר רובינפור
ד"ר רובינפור, כירורג פלסטי, הדגים לנו הזרקה של רדיאס. תוכלו לראות צילום ממהלך ההזרקה. רואים את החדרת המחט ואת ההזרקה. ההזרקה מבוצעת בקליניקה בטיפול אמבולטורי. ההזרקה לא כואבת תודות לשימוש בלידוקאין בתמיסה. בקרוב ישווקו גם תמיסות רדיאס הכוללות לידוקאין (כיום הרופא מבצע את הערבוב וההכנה). ההזרקה ברדיאס מכאיבה יותר מהחומצה ההילארונית בגלל צמיגות התמיסה ולכן תמיד מאלחשים. ד"ר רובינפור מספר שלרדיאס אין תופעות אלרגיות. בדומה להזרקות חומצה הילארונית תופעות הלוואי של הזרקת רדיאס הן תגובות קלות של נפיחות, אדמומיות, ושטפי דם.
זהירות מחיקויים
הזהרו מחיקויים! החיקויים מסוכנים. מדובר פה בהליך חודרני וחומרים לא מקוריים שלא אושרו על ידי משרד הבריאות והגורמים הרלוונטיים יכולים לגרום לתוצאות חמורות. כדי שתזהו את החומר המקורי, הנה קצת מידע לוגיסטי -מחירו של מזרק רדיאס בסביבות 3,500 ש"ח. גדלו 1.5 מ"ל. המזרק מגיע באריזה עם תעודת מקוריות שצילמתי בתמונה הבאה – בקשו לראות אותה! 

אריזת רדיאס מקורית של חברת מרץ
הרדיאס משווק בארץ על ידי חברת אלפאמדיקס AlphaMedix חברה צעירה וחדשנית שמספקת סל פתרונות לאסתטיקה רפואית. החברה קיימת משנת 2009 ומתמקדת בתחום האסתטיקה. היא מיבאת מוצרים נבחרים, ייחודיים ובטוחים במיוחד, כגון: מכשור של חברת ויורה, קאנולות ומוצרים להזרקה, סטילאז' (חומר מילוי המכיל חומצה הילארונית וגם נוגד חמצון טבעי), קוסמטיקה רפואית של Dermacetic ומייקאפ רפואי אוקסיג'נטיקס. אני מתכננת לנסות בצורה יסודית יותר את המוצרי הקוסמטיקה והמייקאפ ולכתוב עליהם בהמשך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr