יום שני, 30 במאי 2016

מדריך טיפוח הגוף והשיער בקיץ

מדריך טיפוח הגוף והשיער בקיץ העוסק בטיפוח הגוף והשיער בחשיפה לבריכה, לים ולאבק המלווה את בילויי הקיץ והטיולים. קבלו טיפים ומוצרים למתן לחות והזנת העור. מדריכים נוספים שאכתוב יעסקו בהגנה מהשמש, הרגעה ושגרת טיפוח הפנים בקיץ.
מדריך טיפוח הגוף והשיער בקיץ

טיפוח הגוף
בקיץ יש נטייה ליובש בעור בגלל הבריכה והים. עם זאת, החום והלחות אינם מאפשרים קרמים שומניים וכבדים. לכן נעבור לקרמים קלים שאינם שומניים אך עם זאת מזינים ועשירים בלחות ונעדיף כאלו המכילים שמנים טבעיים שנספגים טוב. על מנת להלחם ביובש ובאבק, מומלץ לשטוף את הפנים והגוף היטב באל-סבון. אחרי בריכה ניתן להשתמש בשמן רחצה (שמן תינוקות) במקום סבון.
אני ממליצה כאן על קרם חדש של ניוטרוג'ינה, אחת החברות האהובות עלי, שמעבר ללחות הנהדרת שהוא נותן לגוף הוא גם משקם וממצק ובסדרה שלו יש גם קרם ידיים תואם עם מסנן קרינה ברמת SPF20. בגזרת הפינוקים יש תחליב שקדים ממצק נעים ומרכך את העור במיוחד בעל ניחוח ממכר של ל'אוקסיטן. ולרחצה – שמן הרחצה החדש של סבוקלם בייבי.

ניוטרוגי'נה קרם גוף Visibly Renew
קרם הגוף החדש של ניוטרוג'ינה מכיל, מעבר לחומרים הסטנדרטיים, תמציות של פרח Edelweiss, סוג של חרצית/חמניה מהאלפים שפועל כאנטיאוקסידנט ומרגיע את העור. יש בו סוג של מגנזיום שעוזר להכניס מינרלים לתאים ומאזן אלקטרוליטים, וסוג של פפטיד נחושת שיש לו פעולת אנטי-אייג'ינג.המרכיבים אינם נראים בלתי רגילים, אך קרם הגוף מבטיח שיפור מצב העור תוך 10 ימים. בדומה לכל הקרמים של ניוטרוגי'נה שניסיתי, גם קרם הגוף הזה מוצלח מאוד. אפילו מוצלח יותר מהקודמים. יש לו ריח ממש עדין ולא בולט שמתנדף מייד והשיפור שנראה על הגוף הוא ממש מיידי. הוא לבן עם שקיפות מסוימת קצת כמו ג'ל, נספג היטב ברגע בלי להותיר סימן כלשהו ומותיר את העור חלק כשכל סימני היובש נעלמים. מוצלח ביותר!

ניוטרוג'ינה קרם ידיים SPF20 Visibly Renew
לעומת קרם הגוף, קרם הידיים עתיר תכולה מבחינת עושר המרכיבים שלו. אפילו אתוודה שהופתעתי מרמת התחכום שלו, בכלל, וביחס לקרם ידיים בפרט. הוא מכיל חומרים משפרים את שכבת הליפידים של העור, שמנים טבעיים כמו סקוולן וחמאת שיאה, וגם את רכיבי המגנזיום והנחושת שהזכרתי בקרם הגוף. בנוסף, יש רכיבי מסנן קרינה. הופתעתי שיש בו גם Mica שהוא מינרל סיליקון שפועל כשימר.
הקרם סמיך יחסית אבל ומעשיר את העור מבלי להותיר שכבה שומנית בכלל וההשפעה שלו נהדרת ונשארת הרבה זמן אחרי המריחה. מכיוון שמדובר בקיץ, ובנוסף על אפקט הלחות אנחנו רוצים הגנה – מקדם ההגנה מהשמש בקרם הוא רעיון מצוין. כמה מאיתנו זוכרים למרוח את הידיים לפני שיוצאים מהבית? (ואני לא מדברת על יציאה לים, לטיול, או לבריכה שאנו דואגים להתמרח בכל הגוף) קרם הידיים של ניוטרוגי'נה מגן עלינו גם בדרך לסופר ולהביא את הילדים מהגן!
לסיכום, אני ממליצה על הקרם בחום ולא רק לכף וגב היד אלא למרוח אותו באיזורים החשופים לשמש עד המרפקים!

תחליב שקדים ממצק ל'אוקסיטן
איך אפשר בלי איזה פינוק קטן? אז בשביל זה יש את ל'אוקסיטן. המוצרים שלהם לא זולים בכלל אבל הם איכותיים במיוחד ומהווים חלק מהפינוק הקטן של הקיץ. הקרם שבחרתי, תחליב שקדים שהוא חלב גוף "אולטרא לייט" קל ונספג בקלות במיוחד. הוא מעניק המון לחות  תודות לרכיבים של חמאת שיאה, שמן שקדים מתוקים וגם חלב (חלבון) שקדים מתוקים ושמן חמניות וגם גם תמצית רוזמרין. והשוס שלו (מעבר לריח הממכר) הוא שהוא מכיל מיקרו פנינים והוא גם שימר!
רכיבים רבים בקרם הזה הם ממקור טבעי, גם רכיב השימר וחלק ממרכיבי הריח (כמו Limonene) והוא אינו מכיל פראבנים או סולפיט.

תחליב שקדים ממצק של ל'אוקסיטן
תחליב השקדים דליל יחסית אך לא נוזלי. הוא נספג בעור כהרף עין ולמרות זאת מעניק המון לחות ורכות לעור. הריח שלו, שמאוד אהבתי, אבל לא הצלחתי להגדיר אינו מתוק והוא יכול להתאים גם לגברים. 189 ש"ח ל-250 מ"ל.



תחליב שקדים של ל'אוקסיטן – קטיפתי ומפנק
שמן רחצה אחרי הבריכה החליפו את הסבון בשמן רחצה. הוא מחליף סבון, מתאים גם לחפיפה (אם כי את זה עוד לא ניסיתי), ואינו משאיר שאריות או שמן על המגבת.
טיפוח השיער
גם השיער סובל בקיץ – מהכלור בבריכה, בים ומהשמש. לכן מומלץ להשתמש בשמפו משקם ומסיכות. בעבר המלצתי על המוצרים של ספירה לחורף. הם יתאימו גם לקיץ.  מוריס דדון מספירה ממליץ להשאיר את המסיכה על השיער זמן ארוך יותר כ-100 דקות על מנת  לאפשר לחומרים להיספג היטב בשיער.
שני מוצרים חדשים שניסיתי לאחרונה הם שמפו ומרכך Gliss Hydra Myracle Hair Rpair עם הידרה פפטידים ושמפו ומרכך משקם 7 שמני פרחים של הוואי.

שמפו ומרכך Gliss Hydra Miracle Hair Repair "קסם הלחות" של שוורצקוף – עם קרטין נוזלי, הידרה פפטידים ותמצית  אלוורה. הסדרה מחדשת, משקמת ומחליקה את פני השערה, מונעת יובש ונותנת לשיער רכות וברק. הסדרה מיוחדת גם בכך שהיא משקמת עם 0% כח כבידה, כלומר אינו גורם לירידת נפח.
השמפו שקוף כחלחל במרקם רגיל ובעל ריח מרענן מאוד עדין (כזה ששאלתי את עצמי למה הוא לא יותר חזק כי הוא כל כך טוב). כמות קטנה מספיקה והוא מקציף נהדר. כששטפתי אותו הבנתי למה קוראים לסדרה Miracle – הייתי יכולה להישבע שהוא מכיל כבר קונדישיונר מרוב שהשיער הרגיש חלק וקטיפתי! הוא מייתר את הקונדישיונר כמעט! למרכךמרקם סמיך מאוד כמו של מסיכה. מרגיש כאילו ללא בישום בכלל אך אחרי ניגוב השיער נותר ריחני חלק ונעים וקל משקל. השמפו יכול לחסוך לכם את המסיכה ואת זמן ההמתנה עד שהמסיכה נספגת. מחיר: 26.90 ש"ח ל-400 מ"ל.
שמפו ומרכך משקם 7 שמני פרחים לשיער יבש ופגום של הוואי – שמפו וקונדישיונר המכילים קרטין ו-7 שמני פרחים ביניהם לבנדר,  פרח תפוז מר, יסמין, ועוד. הם עוזרים לשיקום השיער ומקנים לו רכות וברק בלי להכביד עליו. השמפו והקונדישיונר נוסו על ידי בת ה-14 שלי בעלת השיער הארוך שאהבה מאוד את ריח הפרחים העדין שלהם. התוצאה אחרי החפיפה והשימוש בקונדישיונר טובה והשיער נעים, ריחני, וקל לסירוק. מחיר: 14.90 ש"ח ל-700 מ"ל.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.
אחרי מדריך זה של טיפוח הגוף והשיער בקיץ, המדריכים הבאים יעסקו בהגנה מהשמש, הרגעה ושגרת טיפוח הפנים בקיץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr