יום רביעי, 1 ביוני 2016

מייקאפ טרו מאצ' של לוריאל

מייקאפ טרו מאצ' True Match Foundation של לוריאל הוא מייקאפ נוח ומטפח עם כיסוי גבוה וגימור טבעי ובעל התאמה מדוייקת לצבע העור בהתייחסות לגוון ולטמפרטורה שלו.
מייקאפ טרו מאצ' של לוריאל
מאפייני המייקאפ
– כיסוי גבוה עם מיקרופיגמנטים ופיגמנטי פנינה עדינים במיוחד שהופכים אותו עדין במיוחד המתמזג עם העור למראה טבעי ומאפשרים להגיע לגוון והטון המדויק.
– ללא שומן ומרכיבים שסותמים את הנקבוביות, אך עם שילוב של 4 שמנים? לפיזור אחיד ונח.
– מקנה לחות ומכיל גליצרין, ויטמין E ו-B5.
– מסנן קרינה להגנה מהשמש של SPF17
– ללא ריח
– מגיע בבקבוק זכוכית שקוף עם משאבה.
 התאמת הצבע המדויקת
החידוש של טרו מאצ’ הוא בהתאמה מדוייקת של הצבע לגוון העור.
לצבע העור שלנו יש כמה מאפיינים. אחד הוא רמת הכהות ואחד הוא הטמפרטורה (מי שמתמצאת בצילום מכירה את המאפיינים האלו) – קר, נייטרלי וחם. וזה מסומן באנגלית בC-Cold, N-Neutral, W-Warm-. כשאנו בוחרות מייקאפ בדרך כלל אנו בוחרות את רמת הכהות שמסומנת במספר. החידוש אצל לוריאל הוא מרחב הגוונים שמתאים גם לטמפרטורה של העור המסומנת ב-C,N,W.
קשה קצת להסביר את הטמפרטורה, אבל אם מתאימים לך צבעי אדמה כמו חום, כתום, בז' צבע עורך חם ויסומן W. אם מתאימים לך צבעים כמו כחול, ורוד וצבעים פסטליים צבע עורך קר ויסומן C. אם כל מתאים לך צבע עורך נייטרלי N.
העור שלי למשל נוטה לצהבהב וורוד הולם אותי במיוחד, הגוון שלי הוא קר ולכן המייקאפ שיתאים לי יסומן C. כשנוסיף לזה את רמת הכהות נקבל צרוף של מספר+אות. אני בהירה יחסית והגוון שלי הוא בין 2 ל-3 (בגלל פיגמנטציה 3). ה"טרו מאצ’" המתאים לי הוא 3C. גוון 3 (בהיר יחסית) וקר.
כשלוקחים בחשבון את כל הפרמטרים, בעיקר את הפיגמנטציה ושיזוף בלתי אחיד, תגלו שלעתים גוונים שונים יתאימו לכן. היתרון בטרו מאצ’ שבאמת ניתן לקבל גווני עומק קרים וחמים שניתן לבחור ללוק הרצוי. כך מצאתי ש-2N נראה ממש יפה עלי. אחרי עוד קצת פרטים טכניים, תראו איך זה נראה עלי. הנה תרשים הגוונים שהגיעו לארץ:
האריזה
בקבוק זכוכית עם משאבה נח לשימוש. אולם הוא שביר וגם קצת כבד לתיק נסיעות.
חווית השימוש
המייקאפ במרקם מאוד נוזלי. בתמונה הבאה ניתן לראות כיצד הוא ממש נוזל כשהטיתי את היד לצילום. זה הופך אותו ממש קל למריחה ואני מורחת עם האצבעות וללא מברשת או ספוג – מתחילה בלתת נגיעת צבע בכל הפנים ואז מורחת – בטפיחות באיזור העיניים ומריחה לכיוון מטה. 

מבחינת המריחה ניתן לראות כיצד הוא מתמזג מהר עם העור. מרחתי אותו בחלק הפנימי של האמה כדי שניתן יהיה להראות בגלל הבדלי הצבע (החלק הזה בהיר יותר מגב היד או הפנים). משמאל המריחה ההתחלתית – רואים את הצבע ואת ההפרשים המשמעותיים באיזור שלא נמרח. מימין רואים את המיזוג עם העור שנותן מראה טבעי יותר. 
מבחינת עמידות, הקרם רגיל, מחזיק כמה שעות ואין בו משהו שונה מהרגיל לכאן או לכאן.
חוות דעתי
מייקאפ טרו מאצ' נוזלי וקטיפתי ומתמזג בעור נהדר ובטבעיות ובקלילות ולא משאיר שכבה כבדה. הוא נותן לעור זוהר נעים וטבעי. הוא לא מרגיש שומני או כבד ואינו מייבש את העור. יש לו מקדם הגנה קל (לא כדאי להסתמך עליו בקיץ הישראלי אבל לחורף זה יכול להספיק).
התוצאה של המייקאפ מאוד טבעית. לכיסוי טוב מרחתי שתי שכבות דקות. בגלל שהמייקאפ ממש קל התקבל כיסוי טוב ללא כובד. בתמונה (אני ללא פודרה, סומק או הצללות) רואים שהכיסוי טוב (אמנם לא ברמת קונסילר) אבל הלוק טבעי. למרות שהצבע הוא לא הצבע שחשבתי עליו בהתחלה, מתברר שה-2N יפה עלי מאוד, אם כי אינו מפצה על הגוון הצהבהב של העור שלי. 

בצילום: קונסילר: ג'ייד (מס'2), מייקאפ טרו מאצ' (מס 2N), מסקרה: מיס מנגה של לוריאל, ליפסטיק: קליניק פופ (מס 2).
טרו מאצ' מגיע בהתאמה מדויקת של גוונים, אך לא כולם יובאו לארץ (רק 13 גוונים). הגוונים שנמכרים כאן מתאימים יותר לצבעי העור הנפוצים כאן בארץ לכן יש סיכוי למצוא את הגוון המדויק הרצוי.
מייקאפ טרו מאצ' נמכר בפארמים וחנויות הטיפוח, גם אונליין בבלה, טלפארמה, מדילינק וסטייל ריבר. מחירו 182 ש"ח, במבצע חודש יוני 109.20.
גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr