יום שני, 22 באוגוסט 2016

חנות תיקים באינטרנט Teek

Teek היא חנות תיקים באינטרנט עם תיקים אופנתיים שהם אביזרי אופנה בפני עצמם. בחנות בחרתי תיק גב רטרו מהמם שמתאים ליומיום וגם ליציאה קז'ואל. תיק אחד משלל התיקים שהבחירה ביניהם קשה.
חנות תיקים באינטרנט Teek

חנות תיקים באינטרנט Teek מציעה תיקים אופנתיים ובעלי שיק מיוחד. החנות קיימת כבר שנה אבל רק עכשיו נחשפתי אליה. הייחוד בחנות שהיא מתמקדת בתיקים אופנתיים עם עיצובים יחודיים, כאלו שישדרגו לכן ו"יעשו לכן" את ההופעה והמחירים סבירים.
Teek מתמחה בתיקים בלבד, יש בה תיקי קלאץ', תיקי גב, תיקי צד וארנקים. התיקים ממש מיוחדים ואופנתיים. כל תיק ייחודי ומעוצב, כך שממש קשה לבחור. הנה קטגורית תיקי הגב  שאהובה עלי במיוחד. מחירי תיקי הגב נעים בין 129 עד 249 ש"ח.


בקטגורית תיקי הקלאץ' יש כמה תיקים שיקפיצו כל הופעה. הם מתחילים מ-89 ש"ח.


האתר של Teek מאוד נח, קל לבחור קטגוריה, להתמקד על תיק מסוים ולראות אותו מכמה זויות. יש לכל תיק תאור ובקרוב גם ירחיבו אותו ויוסיפו פרוט של גודל מדויק של כל תיק.
האתר הוא אתר מקומי, בעברית, התשלום בשקלים וניתן להתקשר לשירות הלקוחות אם יש שאלות או חשש להזמין באינטרנט (המספר כתוב בשאלות נפוצות). אין ענייני מכס, אפשר להחזיר או לדאוג לפתק החלפה למתנה. יש גם אפשרות לתשלומים בכרטיס אשראי.
אז איזה תיק בחרתי ב-Teek?
תיק-ילקוט רטרו פסטלי ורוד. זהו תיק גב מלבני לא גדול בשילוב צבעים פסטליים מהממים של קרם וורוד עתיק. התיק ממש מתאים לכל הופעה. גם לי וגם לבת שלי בת ה-14 שהצטלמה עבורי עם התיק. הוא רב שימושי ליום ומתאים גם ליציאה קז'ואל בערב. הסגירה החיצונית שלו היא שני תיק תקים מגנטיים. יש לו גם ריצ'רץ פנימי לסגירה מלאה. אפשר גם ללבוש אותו על הכתף בצד. 

לתיק יש רצועות מתכווננות להתאמת אורך ומיקום התיק.  בנוסף יש לו כמה תאים. תא אחד בגב התיק שהוא מאובטח יותר, עם רוכסן שמתאים למשל לטלפון. 

בתוך התיק יש כמה תאים – תא צדדי עם רוכסן. ויש גם עוד כיסים בצד לדברים קטנים כמו שפתון. 

פרטים: חנות תיקים באינטרנט Teek
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr