יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

ג'נסיס אייג' קונטרול Genesis Age Control של ד"ר פישר

ג'נסיס אייג' קונטרול (Genesis Age Control) של ד"ר פישר – הקרם שעוצר את הזדקנות התאים הושק לאחרונה על ידי ד"ר פישר. הקרמים בסדרה מבוססים על הרכיבים הפטנטים החדשים Renovage ו-Aquaxyl שעוצרים את הזדקנות התא ועוזרים לו לצבור לחות. הקרמים מזינים, עשירים באוקסידנטים ונעימים במיוחד!
ג'נסיס אייג' קונטרול Genesis Age Control של ד"ר פישר


אני מודה שאני אוהבת חידושים, במיוחד כשזה מגיע לעור שלי אני מחפשת את התכשירים הטובים והחדשניים ביותר. אני מודעת למה מציעים לי הקרמים והסרומים ויודעת לבחור בחוכמה. יש הרבה קרמים טובים ונעימים, אבל לפעמים אני ממש מתלהבת. כך קרה לי כשניסיתי את הקרמים החדשים ג'נסיס אייג' קונטרול (Genesis Age Control) של ד"ר פישר, גם בגלל שהוא נעים, וגם בגלל שיש בו רכיבים חדשניים – Renovage ו-Aquaxyl.
היתרון ברכיב ה-Renovage שהוא פועל בבת אחת על מכלול סימני ההזדקנות (יובש, קמטים, גוון לא אחיד, ועוד). השילוב שלו עם רכיבי לחות ((Aquaxyl ומסנן הקרינה בעצמה של SPF30 שמקנה הגנה מהשמש (גורם מספר אחת להזדקנות העור) – מצויין! בנוסף, מעבר ליתרונות שאני סוקרת פה, הקרם נעים והשפעתו על העור ניכרת. אם אתם רוצים ללמוד עוד על הרכיבים החדשניים קראו את שתי הפסקאות הבאות, או דלגו למרכיבי הקרמים או הלאה לחוות דעתי המפורטת.
Renovage או בשמו Teprenone הרשום כפטנט מאריך את חייהם של התאים הפיברובלסטים – תאי  הקולגן. ידוע שהתאים מתחלקים לאורך חיינו ובכל פעם שהם מתחלקים הם מאבדים את הקצוות – הטלימרים, מה שגורם להם להזדקן ולמות. בכך שאנו מאריכים את חיי התאים ואת הקצוות של ה-DNA, אנו מעכבים את התחלקותם וגם את הזדקנותם בעד כשליש. הפחד בהארכת חיי התא הוא שתהיה בעיה של מחלות/סרטן, אבל רוב המידע שמצאתי הראה ההפך. ה-Renovage חדש ועדיין אין הרבה מחקרים על יעילותו אך החברה שהמציאה אותו היא אותה חברה שהמציאה את הפפטידים המפורסמים ה-Matrixyl שהוא אחד החומרים הפעילים ביותר שהוכחו במחקרים בלתי תלויים כמעודדים גידול ברמת הקולגן בעור! לפי מחקר של החברה ה-Renovage יעיל נגד הזדקנות העור – וזו חברה רצינית מאוד. המחקר הראה שיפור ב-10 סימני ההזדקנות: קמטים וקמטוטים, רפיון עור, יובש עור, חספוס, חוסר גישות, כתמים, מראה עייף וחסר זוהר, נקבוביות מוגדלות, גוון לא אחיד ואדמומיות. אחרי כחודש של שימוש העור נראה מוצק, גמיש יותר, חלק יותר ומועשר בלחות, עם פחות כתמים.
Aquxyl רכיב המיוצר משני סוגי סוכר טבעי והוא פועל על לב התא ומתגבר את הלחות בתוכו תוך הפעלת  מאגר המים שבתוכו – הגברת החומצה ההילארונית. כך הוא מתפקד בהעשרת הלחות הפנימית של העור. גם רכיב זה תורם לצמצום הקשקשת בעור ובתוצאת לחות נראית על העור.
קרם לילה ג'נסיס אייג' קונטרול Genesis Age Control מכיל:
·         Renovage
·         Aquaxyl
·         חומרי הזנה: חמאת שיאה, שמן שקדים, סקוולן, שמן כותנה, ושמן זית
·         ויטמינים: פרו ויטמיןB5
·         אנטי אוקסידנטים: ויטמין E שמן זרעי ענבים ותמצית תה ירוק
·         מינרלים מים המלח
קרם יום ג'נסיס אייג' קונטרול Genesis Age Control מכיל:
·         Renovage
·         Aquaxyl
·         חומרי הזנה: חמאת שיאה, שמן שקדים
·         ויטמינים: ויטמין A ופרו ויטמין B5
·         אנטי אוקסידנטים: ויטמין E שמן זרעי ענבים ותמצית תה ירוק
·         מינרלים מים המלח
·         סיליקונים אלסטומרים לתחושה חלקה ונעימה
·         אבקה מחזירת אור לטשטוש ויזואלי של הקמטים
·         מגני קרינה בטוחים לשימוש וללא חומרים מזיקים
 חוות דעתי
האריזות של ג'נסיס אייג קונטרול הן בצבע קרם זהב כשאריזות קרם היום והלילה נראות זהים פרט לכיתוב. כדאי לשים לב כשקונים על מנת לקנות את המוצר הרצוי. 
הקרמים של ג'נסיס אייג' קונטרול מגיעים באריזה שקופה עם כיתוב זהב אלגנטי. המכסה בצבע זהב כשיש הבדל בין הצבעים של קרם היום (זוהר יותר) וקרם הלילה (מט). חשוב מאוד על מנת להבדיל בקלות בין הקרמים כשהם על המדף באמבטיה. במיוחד שאחרי גיל 50 רבות מאיתנו זקוקות למשקפיים לקריאה.

 גם צבע הקרמים שונה. קרם הלילה לבן וקרם היום צהבהב. כך שאחרי הפתיחה קל להבדיל. הקרמים עצמם סמיכים אך לא שמנוניים, נמרחים היטב ולהפתעתי, בהשוואה לקרמים אחרים המוגדרים לעור מבוגר ויבש נספגים בקלות ולא משאירים שכבה כבדה גם בקיץ.


אחד היתרונות של קרמי ג'נסיס אייג' קונטרול שהם פעילים אולם אינם מכילים רכיבי פילינג כמו רטינול וחומצות פירות (שגורמים לעור לרגישות לשמש), מה שמאפשר להשתמש בהם בבטחון גם בקיץ והופך אותם לאידיאלים לקיץ הישראלי. בנוסף, מקדם ההגנה של SPF30 מתאים במיוחד לאקלים הישראלי ולעור המבוגר שהופך רגיש יותר לשמש ולפיגמנטציה. מעבר לחומרים המעכבים הזדקנות ומקנים לעור לחות, הקרמים מכילים את הרכיבים הדרושים לעור באופן מלא, כולל הזנה, ויטמינים ואנטיאוקסידנטים, ומסנן קרינה בקרם היום.
למרות שאני רק מתקרבת לגיל 50 והעור שלי רגיל, הקרמים האלו מצאו חן בעיני במיוחד. הם נעימים מאוד למריחה והעור מרגיש נעים מאוד אחרי מריחת הקרם, מלא לחות ולא שמנוני. אחרי כמה ימים של מריחה ממש נעימה והפנים מגיבים לקרם מצויין.
 הקו התחתון
מומלץ בחום, אחד הקרמים החדשניים והטובים שנתקלתי בהם לאחרונה!
עוד בסדרה
סרום שמנים מרוכז –להזנה ומיצוק העור – מכיל שמן רוז היפ, שמן שקדים, שמן כותנה ושמן זית, ויטמין E, שמן זרעי ענבים וויטמין A.
קרם עיניים למראה מואר – לטשטוש כהויות וצמצום נפיחויות – מכיל רכיב מתקדם נוסף BeautifeyeTM
מחירי המוצרים בסדרה
קרם יום משקם ג'נסיס אייג' קונטרול (50 מ"ל) – 249 ש"ח
קרם לילה משקם ג'נסיס אייג' קונטרול (50 מ"ל) – 249 ש"ח
סרום שמנים (25 מ"ל) 269.90 ש"ח
קרם עיניים (15 מ"ל) 229.90 ש"ח
וכדאי לדעת
בחודש ספטמבר 2016 יש מבצע של 1+1 על מוצרי הסדרה בסופרפארם ובקניה של 250 ש"ח ומעלה ניתן לרכוש ב-19.90 ש"ח תיק איפור עם מוצרים מוקטנים (קרם יום וקרם לילה, בגודל 15 מ"ל כל אחד).
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr