יום שבת, 1 באוקטובר 2016

חנות גולברי וסקארה – חדש בבני ברק

חנות גולברי וסקארה – חנות חדשה נפתחה בבני ברק המשלבת שתי רשתות בחנות אחת – גולברי וסקארה. זהו קונספט חדש של משה גולברי שמאפשר one stop shop והתאמת האיפור והלוק המלא לביגוד שנבחר בגולברי עם האיפור של סקארה. 
חנות גולברי וסקארה – חדש בבני ברק
חנות גולברי וסקארה צילום : אלעד גוטמן/ יניב אדרי
גולברי רשת שמתאימה לכל אשה ולכל סגנון המציעה כיום גם אקססוריז שמתאימים ללוק שנבחר ויוצאת עכשיו עם  קולקציה המתאימה לקהל החרדי מבחינת הגזרה והגימור ובהתחשב שהאשה החרדית לעתים קרובות צריכה ביגוד מחמיא גם בגזרה של אחרי לידות. מעתה, בחנות יוצעו גם מוצרי הטיפוח התואמים ללוק שנבחר – כמו לק, איפור, אביזרי שיער ועוד.
חנות גולברי וסקארה רחבת ידיים ונעימה. היא מחולקת לשני איזורים – גולברי בכניסה ובעומק החנות – בחלקה השמאלי, וסקארה במרכזה ובצד ימין. הקופות משותפות לשתי הרשתות אך ה"חשבונות" נפרדים כך שגיפט-קארד של כל חברה יתקבל רק עבור מוצרי אותה החברה. 

מבחינת הקולקציה של גולברי. בחנות יש התמחות במגזר החרדי והושקה בה קולקצייה שמתאימה למגזר החרדי. הטרנדים הם אותם הטרנדים המובילים לסתיו-חורף 2016-2017 אך בגזרות צנועות. שרי, הזכיינית מציגה לנו את הקולקצייה. הקולקצייה מגוונת ונראה בה את טרנד הפרחים, למשל ג'קט פרחים. יש הרבה דוגמאות בשחור ושחור-לבן עם ניטים, לורקס, כיווצים ופליסה חזק, טרנד גיאומטרי. וואשי שיק עם פרנזים ועוד. הגזרות מאפשרות התאמה של ג'קטים, שמלות וחולצות עם בטנה לא צמודה מדי שמשתלבות עם ג'קט או חולצת בסיס. טווח המידות בגולברי מתאים לנשים אמיתיות אחרי לידות, אך כולל גם פריטים רבים למידות קטנות לצעירות. מנסיון שלי, יש המון פריטים שמתאימים גם לקטנות ורזות! לשילוב ההופעה יש אקססוריז כמו כובעים, צעיפים, תיקים מסוגים שונים ועוד. הנה שרי מציגה כמה דגמים וה"דוגמניות" – נשים מבני ברק – מעצבת שיער, מאפרת ועוד. 



אחרי שבוחרים מלתחה (או בלי קשר) – אפשר לעבור לצד של סקארה. יש מגוון רחב של מוצרים בסקארה ומעבר למבחר אינסופי של גווני וסוגי לק יש מייקאפ מט ורגיל, אביזרי ליפ אנד צ'ק שמתאימים את איפור השפתיים והלחיים, שפתונים בשלל צבעי הקשת, ועוד. המחירים בסקארה נגישים ואפשר בהחלט לבחור כמה פריטים, כמה גווני ליפסטיק ולא להגביל את עצמכן לצבע אחד מסוים.
שרי, הזכיינית של חנות גולברי וסקארה בבני ברק, ממליצה על שמן טבעי של סקארה שספג מהר וניתן לטפטף אותו מעל המייקאפ למראה זוהר. בנוסף, יש כמה מוצרים חדשים בסקארה כמו פאלטות איפור חדשות – ערכות קונטור להצללה והדגשה במחיר זול במיוחד לעומת המתחרים שאני מקווה לנסות אותן בקרוב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr