יום שישי, 21 באוקטובר 2016

יויו ילדים – חדרי ילדים מעוצבים

ויו ילדים Yo-yo Kids הוא בוטיק רהיטי ילדים ונוער. הייחוד של יויו הוא בעיצוב חדרי ילדים איכותיים, מוקפדים ומודולריים עם ליווי אישי של מעצבת הבית של יויו ילדים יפעה רותם השמשוני.
ביו-יו הדגש הוא על האיכות והעיצוב. מי שיכנס ליויו ילדים יקבל התאמה אישית וליווי המעצבת ליצירת חדר הילדים המתאים לילד, לגודל ומבנה החדר, הצבעים והעיצוב הרצוי. הסטודיו הוא הבסיס ויוצר השראה לבחירת עיצוב אישי, שאינו מוגבל לעיצובים הקיימים. 
יויו ילדים – חדרי ילדים מעוצבים

הנה עוד כמה דוגמאות לעיצובים בתצוגה שבסטודיו. ניתן לרכוש בסטודיו גם אביזרים משלימים, כולל אביזרי קישוט מיובאים. 





אחרי עיצוב חדר, הוא מוזמן על ידי יויו מאחד הנגרים שעובדים איתם, נגרי איכות בלבד. ביו-יו יבצעו בקרת איכות קפדנית, אין מוצר שיוצא ללקוח בלי שיבדקו אותו, ימדדו אותו ויוודאו שזה בדיוק מה שהוזמן ושהכל, כולל הצביעה – מדויק! ההתקנה מבוצעת בבית הלקוח על ידי הנגרים עצמם ולא על ידי מובילים.
מבחינת החומרים, יש שימוש ב-MDF (ניתן גם להשתמש ב-MDF ירוק) בצביעה אטומה בחומרים בטוחים וצבעי שמן ב-4 שכבות. החומר לא מתקלף ולא דוהה וקל לניקוי. על השולחנות יש זכוכית לשמירה על מראה מושלם של הצבע.
מבחינת העיצובים והמודולריות, הרהיטים יכולים לגדול עם הילד. הם בנויים כך שניתן יהיה להגביה שולחנות, להחליף צבעים (למשל, ידיות). כך שלמשל, אם הילדה התבגרה ולא רוצה ורוד, ניתן יהיה בקלות יחסית להחליף את הידיות, חזית המגירות והגימור בחדר לאביזרים בוגרים יותר, בצבע בוגר יותר.


שולחן נמוך מודולרי ניתן להגבהה
יפעה רותם השמשוני היא ילידת 1973. למדה בבצלאל עיצוב גרפי. אחרי הלימודים כשלא מצאה עבודה שאיתגרה אותה, למדה עיצוב רהיטים בעץ בלונדון באוניברסיטת גילפול. כשנולדו ילדיה, היא חיפשה רהיטים ולא מצאה ריהוט לטעמה. כך התחילה ובנתה שידת החתלה לחדר הילדים… זה התגלגל לפתיחת העסק ב-2004. בהתחלה בבית ואחר כך עברה לסטודיו. סטודיו רהיטי הילדים קיים מזה 13 שנה. כיום יפעה במהלך של פתיחת חנות מקוונת בארה"ב עם ייצור מקומי והתאמה לשוק האמריקאי. הפתיחה צפויה ב-2017.
המוטו של יפעה הוא מודולריות, גימור מושלם ויחס אישי. יו-יו- ילדים הוא בוטיק ולא ייצור סדרתי, ולכן גם המחירים בהתאם. מיטה תעלה סדר גודל של 7,000 ש"ח, שטיח 1,500 וחדר שלם בסביבות 30,000 שקל.
מידע: יויו ילדים, בוטיק רהיטי ילדים ונוער, עין חי 45 כפר מל"ל, 09-7453835.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr