יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

קולקציית הגרה לחורף 2017 וסתיו 2016

לאחרונה השתתפתי בהשקת קולקציית הגרה לחורף וסתיו 2016-2017. מה הטרנדים בקולקציה ומהו הפריט של הגרה שבחרתי ללבוש בסתיו – הכל בכתבה.
קולקציית הגרה לחורף 2017 וסתיו 2016

בהגרה לא מסתפקים בסגנון אחד אחיד אלא משלבים מספר רב של פריטים בקבוצות סגנון כל שכל אשה תוכל למצוא מה שהיא אוהבת או לשלב ולגוון את המלתחה. הקבוצות נעות בין הבייסיק והפריטים המאפיינים את הגרה הכוללים את הגזרות המפורסמות שמחמיאות לגוף נשי בכל גיל ובכל מצב כמו גזרת העטלף. בתמונה פריט לערב בגזרת עטלף בשחור נוצץ.


בהשקת קולקציית הגרה לחורף 2017 פגשתי את מגי בן דויד, יחד עם אסתי ברוך הן מעצבות הבית של הגרה ומביאות לכאן להגרה את הטרנדים החדשים מעולם האופנה הבינלאומי תוך שהן מתאימות את העיצובים לישראל – למזג האויר ולקהל הישראלי והצרכים שלו.
הנה כמה מהטרנדים שמופיעים בקולקצייה החדשה:
דגמים בבד ביבוא אישי עם הדפסי פויל. הנה חולצה, שמגיעה בצבעי שמנת ושחור מודפסת בעדינות. 

טרנד ויקטוריאני מלכותי "המלכה ויקטוריה" בהשראת המאה ה-19 עם בדי ברקייד, קטיפה, תחרה ופליסה. בתמונה: חצאית ברקייד מהקולקציה. 

הטרנד הצבאי "you’re in the army now”" בצבעי ירוק, חאקי, ראסט וצבעי הסוואה – ובגזרות: הכיסים, הרוכסנים, הסוגרים  ממתכת. 

כדאי לדעת שבהגרה יש ריפיט כל חודש מתעדכנים הדגמים החסרים במידות הנדרשות, ובשל הייצור המקומי אף מתווספים דגמים חדשים כל הזמן. מגי בן דויד מראה כמה מהדגמים שעדיין לא יצאו אך כבר הגיעו לחנות ויצטרפו לקולקצייה במהלך העונה. סרפן השייך לטרנד "ה-Tartan הסקוטי" בדי משבצות, הדפסי פסי סיכה, גזרות מחוייטות ועוד. מגי לבושה בג'קט מהטרנד, בשילוב רקמת פרחים בעבודת  יד.


בהגרה יש המון עליוניות מעניינות ומעילים בסגנונות השונים שמשלבים צבעים, אלמנטים עיצוביים כמו ניטים וסרטים בצווארונים וסגירות משתנות.
עוד קבוצה בקולקציה היא ה-Disco Club של שנות ה-80 שמתאפיינת בפריטים מקושטים, מטאליים שילובי לורקס, הדפסים ועור.
שני דגמים שבחרתי בחנות ורציתי לספר לכם עליהם:
1.      שמלת טוניקה מפשתן צבוע ביחידה
שמלה שיכולה לשמש גם כטוניקה עשויה מפשתן צבוע ביחידה בגוון גי'נס משופשף. מעבר לגזרה המחמיאה לאשה המלאה ושרוול השלושת רבעי ניתן לחוש את המשחק של הצביעה עם הבד לקבלת מראה מעניין יותר בעיקר באיזור התפרים. צביעה ביחידה משלבת תהליך שלם של צביעה ובקרת איכות שבסופה בגד מעניין יותר. 

2.      עליונית סווטשירט
עליונית בצבע כתום-אדום שמגיעה גם בגווני אפור ועוד צברים. העליונית מתאימה לפעילות גופנית עם סטייל וליומיום כפריט נוח אך עיצובי. יש בה המון פריטים עיצוביים מהריצרץ' ברמה גבוהה מהמקובל באימוניות, קשירת צד ואסימטריות. אמנם בהגרה קשה למצוא מידות קטנות (בחרתי מידה 1) אבל תראו איך זה נראה על בת ה-15 הרזונת שלי מה שמראה שהגרה יכולה להתאים לכל גיל. אגב, הצבע הוא כתום יותר התמונה קצת מטעה כי המצלמה רגישה לאדום. 

פריטי קולקציית הגרה לחורף 2017 נעים בטווח: 79₪ -599 ₪. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr