יום שבת, 26 בנובמבר 2016

אופנת השטיחים לחורף 2016-2017

אופנת השטיחים לחורף 2016-2017 מתאפיינת בצבעים מעניינים יותר מהאפור-כחול של השנה שעברה עם נגיעות צבעים מעניינים יותר וטכנולוגיות חדשות לשטיחי שאגי נמוכים וצפופים יותר. כייף להחליף שטיח ולרענן את הבית בקלות. התחדשתי עם הצצה לקולקצייה החדשה של שטיחי כרמל לחורף 2016-2017
אופנת השטיחים לחורף 2016-2017.

כשמתקרר אנחנו מחפשים להתכרבל. בישראל בה הבתים בנויים מאבן ורוב הרצפות הן משיש או קרמיקה הפתרון המקובל הוא שטיחים. שטיח הוא גם הזדמנות להתחדש בעיצוב. אחד היתרונות של שטיחים שאפשר לגוון באמצעותם את עיצוב הבית ואין צורך להזמין קבלן ולסבול מבלגן. פשוט קונים שטיח חדש!
אז מהם השטיחים והצבעים לחורף 2016-2017, מהי אופנת השטיחים לחורף? הצצתי לקולקצית השטיחים לחורף 2016-2017 של כרמל Floor Design וקיבלתי עדכונים מאסנת סופר, מעצבת ראשית ברשת כרמל Floor Design. בהזדמנות התחדשתי בשטיח קטן לחדר של הבן שלי, כדי שלא יהיה לו קר ברגליים כשהוא קם. שטיח יפה נעים ופונקציונלי. 
הטרנדים לחורף הקרוב מבטיחים שנה מעניינת צבעונית ובולטת יותר מבחינת הצבעים, הדוגמאות והטקסטורות:
·         מבחינת הצבעים האפור והבז' עדיין דומיננטיים אבל נוספו להם נגיעות צבע כמו מוקה, כחול וכתום. הצבע החדש השנה הוא צהבהב "כורכום".
·         מבחינת הדוגמאות יש שילוב של נגיעות צבע ורקעים כגון הכורכום שמצטרף כרקע או כשילוב.
·         מבחינת הטקסטורות, השאגי עדיין פופולריים אבל מעודנים יותר – נמוכים וצפופים יותר תודות לטכנולוגיות חדשות שנקראים Semi Shaggy.
אז מה מצאתי ברשת כרמל Floor Design? כמה סדרות חדשות שמושקות השנה:
סדרת סוהו אלו שטיחים מסוג השאגי החדש Semi Shaggy. שאגי נמוך סמיך, רך וקטיפתי. מגיעים בשילובי דוגמאות גיאומטריות  באפור, כחול, לבן וגווניהם שמשלבות גם בורדו עדין בהשראת  שבטי ברבר מרוקאים.
סדרת אקוורל שטיחים כסופים קטיפתיים בגימורי מבריק ומט מודרניים עם גיאומטריה עדכנית. גם כאן הגוונים נוטים לכחול ואפור. 

סדרת אקוורל של כרמל – צילום: יח"צ
סדרת פרסקו שטיחים בעלי מוטיבים שבטיים בסיבי מולטיקולור (סיבים בעלי מספר גוונים) עם טקסטורה מעניינת כגון כחול דיו אופנתי.
ברשת מגוון סדרות נוספות כגון אורבן, וינטאג', הרמס, קינג דיוויד ירושלים, בוטיצ'לי, פלאצ'ו ועוד. מגוון רחב של סגנונות שהבחירה ביניהם ממש קשה!!! הנה שתי דוגמאות מקולקציות אלו.


סדרת אורבן של כרמל – צילום: יח"צ 

סדרת וינטג' של כרמל – צילום: יח"צ
דן אריאלי, מכר שלי ופסיכולוג התנהגותי, בספרו "לא רציונלי ולא במקרה" מסביר שצריך כל פעם להתחדש בפריט אחד ולא בבת אחת.  שטיח הוא דוגמא לזה. אפשר להחליף אותו לעתים תכופות ולא לחכות לשיפוץ גדול (או לפתור בעיה של רצפה לא יפה, או בדירה שכורה), מה שיתן לנו הנאה כל פעם מחדש!
גילוי נאות: השטיח ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr