יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

Spray & Dress – תחליב לחות חדש מד"ר פישר

 Spray & Dress היא סדרת תחליבים חדש בסדרת Effective Care של ד"ר פישר. זוהי סדרה חדשנית של תחליבי גוף אפקטיביים שנספגים מהר ושמגיעים בצורת תרסיס.
Spray & Dress הוא פרי פיתוח של שנתיים וכולל 4 מוצרים חדשים שנוספו לסדרת אפקטיב קר Effective Care. התכשירים מיועדים להחזיר לחות לעור ו"לאטום" אותה בעור. הסדרה מתיימרת לתת לחות ל-24 שעות, דבר שנבדק ואושר על ידי מעבדה חיצונית בצרפת. סדרת אפקטיב קר הושקה ב-2006 והיא מספר אחת בארץ במכירות בקטגורית טיפוח הגוף – קרמי גוף וידיים. 
Spray & Dress – תחליב לחות חדש מד"ר פישר

Spray & Dress היא סדרה חדשנית של תחליבי לחות בספריי בטכנולוגיית BOV (הסבר עליו בהמשך). אלו 4 תחליבים בספריי המותאמים לפי סוג עור, בתכולה של 300 מ"ל:
·         ספריי תחליב גוף לעור יבש ומגורה Intensive Relief – בצבע חום – יש בו תוספת מוגברת של שיבולת שועל.
·         ספריי תחליב גוף לעור יבש במיוחד Intensive – בצבע כתום בניחוח חלב ודבש.
·         ספריי תחליב גוף לעור רגיש Sensitive – בצבע כחול, ללא בושם.
·         ספריי תחליב גוף לעור יבש במיוחד Intesive – בצבע פוקסיה, בניחוח פריחה מרענן. 

הסדרה: תצלום יח"צ
מה יש בקרמים החדשים Spray & Dress שהופך אותם כל כך יעילים?  Triple Active – לחות, ריכוך, והזנה:
·         לחות ל-24 שעות
·         נח לשימוש נמרח בקלות ונספג במהירות
·         ללא פראבנים, נבדקו דרמטולוגית 3 לעור יבש נבדקו דרמטולוגית
·         ריחות חדשים נהדרים
מה בתחליב החדש תורם ללחות ל-24 שעות?
·         הרכיב מקנה הלחות Aquaxyl שכבר כתבתי עליו בעבר בהקשר של סדרת אייג' קונטרול
·         ויטמין 5B
ריכוך מניעת יובש והרגעת העור
·         שילוב שמנים – ארגאן, שקדים, כותנה ואבוקדו
·         קמומיל ושיבולת שועל
·         אלנטואין
הגנה מנזקי הסביבה ואקלים
·         ויטמין E כאנטיאוקסידנט
הטכנולוגיה שמפעילה את בקבוק הספריי היא חדשה ומודרנית, היא נקראת BOV כלומר Bag On Valve. הטכנולוגיה אינה משתמשת בבוטאן או גזים רעילים ונפיצים אחרים. במיכל יש אויר מסונן רגיל ובתוכו שקית אטומה. לחץ האויר של כ-8 בר גורם ליציאת החומר שנשמר בצורה אטומה וללא מגע עם גז. החומר סטרילי, לא מתחמצן ולא ניזוק מהסביבה. יש אחידות בהתזה ובכמות הקרם שיוצאת. ויוצא רק קרם ללא גז. וכמות הקרם במיכל 300 מ"ל נטו והטכנולוגיה מאפשרת להשתמש בקרם עד הטיפה האחרונה מבלי שנשאר חלק ממנו במיכל או על הדפנות. וזה תורם לחווית השימוש בקרם!
אגב, כדאי לדעת שהעור בנוי משכבת אפידרמיס חיצונית, "השכבה הקרנית", זוהי שכבה בה התאים כבר מתים, אבל יש שם הרבה קרטין שזה חלבון ששומר מים ושומר על העור חלק. יש שם סוכרים, מלחים וחומצות אמינו – מחזיקות מים והשומנים בעור מונעות אידוי של מים החוצה ומספקים סיכה עור. כשאנחנו נחשפים לגורמי היובש השכבה מתייבשת וזה לא נעים ולא אסתטי. מה גורם ליובש?
·         יובש מזגנים אויר יבש – בחורף בעיקר
·         תדירות השימוש במים בעיקר חמים וסבון
·         מעל גיל 40 השומנים בעור יורדים
המטרה שלנו היא למנוע יובש באמצעות מניעה (פחות מזגנים וחום, פחות שימוש במים חמים למשל), ובאמצעות טיפול – חומרים שמקנים לחות ונועלים אותה באמצעות שמן, רצוי שמן טבעי.
חוות דעתי
הבקבוק של Spray & Dress גדול, מעל 20 סנטימטר בגובה ויש לו נוכחות על המדף, הוא נח לאחיזה ויש נעילת בטיחות (סיבוב קל של המכסה) למניעת יציאת קרם בלתי מכוונת. בלחיצה יוצאת כמות מדודה ונוחה. הקרמים שניסיתי בעלי ריח נעים, נמרחים בקלות ונספגים מייד כמובטח – אפשר להתלבש ממש אחרי המריחה. עם זאת, השפעת הקרם ניכרת והעור נראה ומרגיש כאחרי מריחת קרם אפקטיבי – כמובטח! סדרה מצויינת ומומלצת!
קצת על חברת ד"ר פישר. ד"ר פישר היא חברה משפחתית ישראלית המייצרת בעיקר בארץ. לחברה פעילות חברתית והיא פועלת להייטיב עם העובדים שלה, עם הספקים מסביב, ועם הקהילה תוך שמירה על איכות הסביבה ובקרת איכות מתקדמת. המפעל, שלא רק עומד בסטנדרטים אלא הרבה מעבר לכך, ממוקדם בקדמת גליל, ליד פוריה.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr