יום שלישי, 10 בינואר 2017

ספרים חדשים לילדים – צידה לדרך, ראשית מידע, ועוד

ארבעה ספרי ילדים שיצאו לאחרונה: צידה לדרך של לאה נאור חוזר למדפים, תמרי הולכת אל הגן של רוחה אברמן וספרים נוספים בסדרה "ראשית מידע".
ספרים חדשים לילדים – צידה לדרך, ראשית מידע, ועוד

צידה לדרך, לאה נאור – חוזר למדפים

ספר הקלאסיקה "צידה לדרך" של לאה נאור באיורו של דני קרמן חוזר למדפים. זהו ספר של סיפורים מקסימים ושירים בחרוזים. הסיפורים והשירים עוסקים במגוון נושאים, ממזג האוויר, תקלות (כמו הפסקת מים), כלבים, פרפר, קניות, גן ילדים, בלון ועוד. נושאים שמעניינים גם ילדים וגם מבוגרים. השפה העשירה, השובבות בתכנים והאיורים המקסימים הופכים את הספר לכייף גדול לילדים וגם להורים.

לאה נאור חיברה אינספור שירים בינינם "חיוכים", "מקהלה עליזה", קרנבל בנח"ל, הבית של פיסטוק, ועוד. כתבה כ-50 ספרים, למשל, "מקהלה עליזה" ו"זרעים של מסטיק",  ותרגמה ספרים מפורסמים רבים.
"צידה לדרך – שירים וסיפורים לכל השנה" מאת לאה נאור, איורים: דני קרמן, טפר הוצאה לאור, 61 עמודים. כריכה קשה, מנוקד. 69 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: http://www.teper-p.co.il/

תמרי הולכת אל הגן, רוחה אברמן

הספר, באיורו של עמרי כהן, בשונה מרוב סיפורי הגן, עוסק לא בגן עצמו, אלא בדרך אליו – דברים שרואים, אוספים וחווים כמו אבנים, צמחים, חיות וחרקים והאינטראקציה איתם של הילדה עם אמא ואיתם. הספר יכול לשמש לעידוד הילדים ללכת לגן ולצאת החוצה בכלל. הספר מתאים מאוד גם לראשית הקריאה שכן הטקסט באותיות גדולות, אינו עמוס, ויש שפע ציורים.

רוחה אברמן היא אם ל-3 וסבתא ל-6 נכדים, את הספר כתבה לנכדים. זהו הספר השני שמיועד להם ונוצר מהחוויות של הנכדים והרגעים איתם.
"תמרי הולכת אל הגן" מאת רוחה אברמן, איורים: עמרי כהן, טפר הוצאה לאור, עמודים לא ממוספרים. כריכה קשה, מנוקד. 59 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: http://www.teper-p.co.il/

ראשית מידע – דובים והגוף שלנו

שני ספרים חדשים בסדרת ראשית מידע. הסדרה כולה עוסקת בנושאים מדעיים שונים. הספרים כוללים הרבה תמונות וגופנים גדולים במיוחד שמקלים על הקריאה לקוראים הצעירים בכיתות הנמוכות.

ספר הדובים מסביר על הדובים וכולל הרבה מידע על גדילתם, התבגרותם וחייהם – מה הם אוכלים, איך הם דגים, על סביבת גידולם כמו על יכולתם לטפס על עצים ולשחות. בסופו יש רשימת מילים שכדאי לדעת עם מונחים כמו טפרים. ספר כייפי במיוחד, בעיקר בגלל שדב היא חיה מקסימה והדובונים הקטנים, איך לומר, הם דובונים.
הספר "הגוף שלנו" עוסק במערכות הפיזיולוגיות העיקריות ונותן מידע בסיסי על הגוף והמערכות כמו מערכת השלד, הנשימה, הלב, ועוד. הספר מלווה באיורים שובביים שעוזרים להמחיש את התהליכים הביולוגיים מבלי לעלות לרמה גבוהה מרמת הילד ובצורה מהנה. גם בסופו יש מילים כדאי לדעת.
ספרים נוספים בסדרה: כלבים, חתולים, דובים, פרפרים, אפרוחים וגוזלים, סוסים, חיות מסוכנות, חיות לילה, רכבות, מטוסים, משאיות, יערות גשם, החיים בחלל, כבאים, הרי געש, מזג האוויר, הגוף שלנו, אנו אוכלים, אנטארקטיקה, החיים מתחת למים, סביבה ירוקה, דינוזאורים, כדור הארץ.
"דובים – ראשית מידע". הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, כריכה קשה. 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il
"הגוף שלנו ראשית מידע" מאת סטפני טרנבול. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, כריכה קשה. 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr