יום חמישי, 9 בפברואר 2017

שרשרת מודולרית Clik Clak

שרשרת מודולרית Clik Clak היא אחת מסדרת תכשיטים מודולרית שבפעולה זריזה בקליק מחליפים את האבן, או התליון המרכזי שלה. בשביל מגוון לוקים שונים מספיק פריט אחד, במקרה זה שרשרת, עם מספר תליונים שמוחלפים בקליק לכל הופעה. השרשראות והתכשיטים נמכרים על ידי רבקה סיוון, אם חד הורית שעברה ילדות והתבגרות קשה ורכישת התכשיטים היא גם תמיכה בעסק נשי ובהעצמה נשית.
שרשרת מודולרית Clik Clak


השרשרת שבחרתי של Clik Clak היא שחורה ועבה מחומר פולימרי כשבחלק הקדמי שלה יש את המחבר הכסוף. לשרשרת ניתן להוסיף תליונים לפי בחירה בצבעים ועיצובים שונים ויפים. זה מאפשר לגוון וגם מתאים לאמא ולבת. בתמונה הבת שלי עם השרשרת.
 הנה המחבר הכסוף "ערום" עם תליונים רואים בתמונה את הקליק שמתחבר למחבר.
התליונים מגיעים בגוונים שונים ובדוגמאות שונות. למשל, ורוד בדוגמה גיאומטרית בשילוב אבן מרכזית כהה יותר, טורקיז גיאומטרי שטוח ועבה, שיבוץ של אבנים שחורות, שמש זהב משובצת, אבן אדומה על עיגול כסוף, ואפילו ינשוף כסוף לבן.
השרשרת נסגרת ונפתחת עם מגנט מלפנים, זה מאוד פרקטי, לא צריך להסתבך עם השחלות מאחורי העורף ולבזבז זמן או לבקש עזרה. מחברים מלפנים בקליק, ומלבישים את התליון הנבחר. אולי החסרון היחיד שלה שבהשוואה לשרשראות זהב עדינות היא יותר כבדה, אבל לא יותר מתכשיטים אחרים בסגנון ועובי דומה. 
ואם את לא בטוחה איזה תליון תרצי קחי עמך כמה בתיק או בכיס והחליפי לפי מצב הרוח.
יש למעצבת, רבקה סיון, עוד מגוון עיצובים מיוחדים שרובם מודולריים וכוללים את טכנולוגית ה ClikClak. כמו צמידים משולבים עור צבעוניים, טבעות, ועוד מגוון תכשיטים מיוחדים. אפשר לראות ולהזמין דרך דף הפייסבוק של Clik Clak. המחירים סבירים פחות מ-200 ש"ח לשרשרת עם תליון נוסף להחלפה.

היזמית והמעצבת – רבקה סיון

היזמית והמעצבת מאחורי העסק הקטן הזה היא רבקה סיון. רבקה אשה יצירתית ובעלת מעוף שסיפור חייה קשה. היא נולדה בקיבוץ גדות ב-1970 והיתה עדה לאלימות פיזית, מילולית ומינית במשפחתה שאותה עברה אמה מיד אביה עד שנפטר. ונפגעה מינית על ידי אחיה החורג בילדותה. היא עזבה את המשפחה ועברה משפחות אומנה. בגיל 12 כבר עבדה למחייתה ולא הרגישה שייכת לשום מקום משלה. גם נישואיה היו לא מוצלחים ועוד נותרה עגונה ומסורבת גט במשך שנים. כיום היא אם חד הורית ומפרנסת ומגדלת לבד את עצמה ואת בנה.
רבקה מספרת שהיא תמיד עיצבה תכשיטים. והיא מייצרת בארץ ומקבלת את השראתה מהטבע והנוף היפהפה של גדות הכנרת. אישה מיוחדת שתמיד מחדשת עם המון יצירתיות!
גילוי נאות: השרשרת ניתנה לסיקרה
לרכישה
רבקה 050-337-7745 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr