יום שישי, 17 במרץ 2017

סדרת טיפוח חדשנית לגוף של ד"ר עור

סדרת טיפוח חדשנית לגוף של ד"ר עור מביאה לגוף את מה שמקובל לפנים – רכיבי לחות ושמנים, חומצה הילארונית, פפטידים, תאי גזע צמחיים, ועוד - ללא פראבנים ובהתאמה לסוג העור. כי גם לגוף מגיע הכי טוב!
העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגוף הסובל מפגעי מזג האויר והשמש. בעוד שאנחנו מטפחים את עור הפנים באדיקות, עור הגוף מסתפק בקרם שבחרנו לפי הריח פחות או יותר. החידוש שמביא ד"ר עור הוא סדרת תכשירים ייעודית לגוף ובהתאמה לסוג העור, כזו שכוללת את הרכיבים המתקדמים המקובלים בטיפוח הפנים, ללא פראבנים, ומבלי לוותר על חווית השימוש וריח נעים ובמחיר סביר.
סדרת טיפוח חדשנית לגוף של ד"ר עור
מבין מאפייניהם:
·         כל התכשירים מכילים פרו ויטמין 5 וויטמין E. רובם מכילים גם חמאת שיאה והרכב חומרים שנקרא Dermo-Complex למתן לחות ולריכוך העור (כמו אוריאה, חומצה סיטרית, אלנטואין, וכו').
·         התכשירים של האנטי-אייגי'נט מכילים חומצה הילארונית המעניקה לחות ופפטידים - המעודדים ייצור קולאגן ומצעירים את העור. יש פה גם תאי גזע ממקור צמחי.
·         התכשירים הקלאסיים כוללים שמן אנקה איצ'י ושמן שקדים.
·         ללא פראבנים וללא SLS
·         יש בישום עדין בריחות משתנים.
תחליבי גוף ד"ר עור
סדרת תחליבי הגוף קיימת בשלושה סוגים: קלאסי בניחוח מאסק, לעור יבש בניחוח פרחי בר ואנטי אייגי'נג בניחוח וניל טרופי.
התחליבים מגיעים בבקבוק עם משאבה. התחליב נוזלי יחסית ונספג היטב, כמעט מיידית ולא משאיר שכבה גם כשמתלבשים כמעט מייד. ריחו נעים ולא משתלט כך שלא יתנגש עם ריח נוסף כמו בושם.
אחת השאלות שעולה היא כיצד לבחור את הקרם. לצעירות מומלץ הקלאסי או היבש אם יש יובש. למבוגרות שרוצות אנטי אייגי'נג וסובלות מיובש ניתן לשלב בין הקרמים ולמרוח פעם ביום את האנטי-אייגי'נג ופעם ביום, נניח אחרי המקלחת, את התחליב לעור יבש.
מידע: תחליבי גוף, 400 מ"ל, 32.90 ש"ח.
תחליבי רחצה ד"ר עור
סדרת תחליבי הרחצה מגיעה במבחר של שלושה סוגים: קלאסי, לעור יבש בניחוח פרחי בר ואנטי אייגי'נג בניחוח וניל טרופי כשלתחליב הקלאסי יש שלושה ריחות: פריחת כותנה, לבנדר, מאסק. ללא SLS.
תחליבי הרחצה נהדרים – ניסינו שניים מהם. אני, המבוגרת, את תחליב הרחצה אנטי אייג'ינג והבת המתבגרת שלי את התחליב הקלאסי. למיכל התחליב אין משאבה. התחליבים שניסינו סמיכים ולא נוזלים מהיד כשמוציאים אותם מהמיכל. הם כמו קטיפה על הגוף נמרחים ממש טוב ולכן מספיקה כמות קטנה לכל הגוף. הם ממש עשירים בלחות וההרגשה אחרי המקלחת ממש מלטפת. כמעט כמו אחרי שימוש בשמן רחצה.
מבחינת הריח, הוא ממש עדין. התחליב לעור בוגר (אנטי אייגי'נג) בניחוח וניל טרופי. השם ניחוח ממש מתאים, ולמרות החשש שלי, לא מדובר בריח משתלט אלא בניחוח עדין ונעים. התחליב הקלאסי בניחוח מאסק גם מצויין ולמרות שאינו ניחוח צעיר הנערה ממש נהנתה ממנו.
מידע: תחליבי רחצה, 700 מ"ל, 24.90 ש"ח.
קרמי ידיים
יש שני קרמי ידיים: קרם קלאסי בניחוח מאסק וקרם לעור יבש בניחוח פרחי בר. שניהם נעימים ונספגים היטב. הקרם לעור יבש מעט יתר סמיך וכבד אבל נספג טוב. הריח שלו מעט יותר דומיננטי. מכיל חמאת שיאה ללחות וסימקלמין להרגעת העור.
מידע: קרמי ידיים, 100 מ"ל, 13.90 ש"ח.
ג'ל לניקוי פנים
שני סוגים של ג'ל לניקוי – קלאסי בניחוח מאסק, ולעור יבש בניחוח פרחי בר. את הקלאסי ניסיתי. הוא כולל בין השאר את שמן האינקה איצ'י ושיבולת שועל, קמומיל,מקדמיה ועוד. הוא מאוד נעים. והאמת שריח המאסק מועדף עלי.
מידע: ג'ל לניקוי פנים, 150 מ"ל, 24.90 ש"ח.
עוד בסדרה החדשה פילינג עדין לפנים בניחוח מאסק (150 מ"ל, 24.90 ש"ח) וקרם רגליים (100 מ"ל, 13.90 ש"ח) שלא ניסיתי.
לסיכום
זוהי סדרת טיפוח מהדור החדש. היא שייכת לקטגוריית דרמו-קוסמטיקה שמשמעה שמדובר בתכשירים על המדף שיש להם תכונות טיפוליות והם פותרים בעיות עור שונות בעוד שמחירם בדרך כלל זול יותר ממוצרי קוסמטיקה יוקרתיים. הסדרה הזו מגיעה מבית ד"ר עור, אלו מוצרים שפותחו על ידי רופא עור ומומלצים על ידי רופאי עור. רוב מוצרי הדרמו קוסמטיקה היפואלרגיים וללא בישום, הסדרה הזו מבושמת מה שיחבב אותה על נשים רבות. אני הייתי מעדיפה שהמבחר יכלול גם תכשירים ללא בישום.
לרגל ההשקה הסדרה החדשה תשווק ב-35% הנחה ברשת סופרפארם עד לתאריך 20.4.2017.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr