יום רביעי, 1 במרץ 2017

הקופסה לליידי The Lady’s Box ליום האשה הבינלאומי

הקופסה לליידי, או בשמה The Lady’s Box נועדה לפנק את האשה. החודש, חודש מרץ, מתקיים יום האשה הבינלאומי. יום זה מוקדש לנו הנשים. זה הזמן להתפנק ולחגוג עם מוצרים שכייף לקבל ולזכור שעכשיו אני מספר אחת!
הקופסה לליידי The Lady’s Box ליום האשה הבינלאומי

אז מה היה בקופסה? הנה תמונה של כל המוצרים ביחד.

אתחיל מהמוצרים שחשוב לי לספר עליהם במיוחד. אלו המוצרים המפנקים ביותר (ושלא תטעו הכל בקופסה הזו מפנק!). הקבוצה הראשונה שאני כותבת עליה היא הבשמים, הלק, המסקרה ומגבוני הפנים של ניוטרוג'ינה.

בושם שקיעה אלוהית Divine Decadence של Marc Jacobs
גרסת המשך לבושם דקהדנס היוקרתי. מגיע בצורת תיק נשי. כמו הדקהדנס הראשון הוא בעל ניחוח פרחוני-עצי אבל מעודן יותר.
תו עליון: שמפניה, תפוז וברגמוט. תו אמצע: גרדניה, צמח הבעקצור ויערה. תו בסיס: זעפרן, וניל וענבר נוזלי.
בושם נהדר פשוט כייפי!
בושם כרכרה Coach ניו יורק
בושם של מותג חדש עירוני וחצוף עם הרבה ניגודים בהשראת סגנון החיים האורבני של ניו יורק. הוא בעל קומפוזיציה שלפרחונית עם תו חיוני של עלי פטל, פלפל ורוד ואגס (מייצג את האנרגיה של ניו יורק), תו האמצע: ורד טורקי, תו בסיס: זמש מושק ועץ אלמוג.
מגיע בבקבוק עם חריטה של סוס וכרכרה.
התאהבתי ברגע!
קלאב של מרצדס בנץ Mercedes Benz
זהו בושם לגבר שהושק ב-2013 עם תו עליון: הדרים ורוברב, תו אמצעי אוכמניות ערער, תבלינים,הל ומים, ותו בסיס: פצ'הולי, יערות, פולי טונקה ואמברוקסן. ריח גברי דומיננטי מאוד!
לק סינפול  Sinful Colors
לק של סינפול Sinful Colors. זהו לק מקצועי בצבעים מעניינים במיוחד. הלק הזה בצבע ניוד. יש למרוח שתי שכבות אבל התוצאה מושלמת!
מסקרה Ultimate All-In-One  של רבלון
מסקרה קומפקטית ובעלת ראש אדום לאיתור קל בתיק עם פתיחה וסגירה נוחה בקליק. יש לה ראש ממש קטן ומאוד וגמיש. בגלל זה לוקח כמה תנועות עד למריחת הריסים אבל התוצאה אליפות – כבר מזמן לא נתקלתי במסקרה שהתוצאה שלה כל כך טבעית. הצביעה נהדרת ויש יופי של פיגמנט, הריסים מסודרים, מופרדים ומקבלים אורך יש מאין ובלי שזה נראה סינתטי. פשוט מצויינת!
מגבוני ניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת Visibly Clear של ניוטרוגי'נה. המגבונים האלו מתאימים במיוחד לעור הנוטה לפצעונים הם מטהרים ומנקים את עור הפנים ומכילים חומצה סליצילית המסירה תאים מתים ועוזרת למניעת סתימת נקבוביות. המגבונים נוחים במיוחד לנסיעות וכשנמצאים מחוץ לבית.

תחליב לחות טיפולי חדשני של צטאפיל Cetaphil
זהו תחליב שמיועד לעור יבש במיוחד אך עם זאת אינו שמנוני ואינו סותם נקבוביות. ללא פראבנים. למי שסובל מעור יבש ורוצה קרם שמעשיר את העור ונלחם בלחות בלי לגרות את העור – הקרם הזה מצוין. נטול ריח ונעים ביותר!
קרם ג'ל ליום Elixir 7.9 של Ives Rocher
קרם ג'ל לעור רגיל ומעורב שיש בו 7 תמציות צמחים ו-9 פטנטים נגד הזדקנות העור.
שמן קוקוס, שמן סומסום, תמצית תפוח עץ, ועוד שלל תמציות של צמחים שמעודדים את הצערת העור עם אנטיאוקסידנטים וויטמינים.  איב רושה היא חברה צרפתית שמבססת את מוצריה על תמציות צמחים. לחברה יותר מ-50 פטנטים בכ-100 מוצרים חדשים בכל שנה!  לקרם מרקם שונה מהרגיל, משהו בין ג'ל לקרם ובעל ריח צמחי נעים. הוא נמרח ונספג היטב וממש קליל על העור! מתאים מאוד לאנשים פעילים ולאקלים הארץ!
DermaSpa Youthful Vitality של דאב Dove
קרם שמכיל גם תערובת סרום ומספר רכיבים כמו שמן זית וחומרים אנטידלקתיים כמו נגזרת של ויטמין B3. מעבר לחוויית הספא שהוא מעניק הוא כולל גם חומצה לקטית שמסייעת בהחלקת העור והסרת תאים מתים ואפילו מעט בהבהרתו. קרם משלב חידוש העור, לחות ופינוק. מתאים במיוחד לעור בוגר. קרם מצוין ופעיל שבאמת עוזר נגד יובש! מתפקד נהדר גם כקרם ידיים.

שמפו ותחליב רחצה קוקוס של פינוק
שני המוצרים האלו יהפכו כל מקלחת לחוויה טרופית מפנקת. לא רק שהם מכילים שמן קוקוס ובתחליב הרחצה יש גם חמאת שיאה, הריח שלהם ישכר אותכם כשאתם במקלחת. לא פלא שהבת המתבגרת שלי אימצה אותם ישר – הם פשוט נהדרים! השיער יצא רך רך והריח נשאר גם אחרי שהשיער התייבש.

ה"קולור קאטשר" Color Catcher הוא מוצר חדשני שמסייע בכביסה. הוא סופג את הצבע בכביסה ומגן על הכביסה מערבוב צבעים והכתמה של הבדים הבהירים על ידי הבדים הכהים. כל מה שצריך זה לשים נייר קולור קאטשר אחד או שניים במכונה בזמן הכביסה ואלו יגנו על הבגדים. גאוני!
נקטר חמוציות

אם כבר שותים משהו מתוק להתפנק, הנקטר של פרימור כולל חמוציות, משהו שמומלץ לכל אשה ועוזר למניעת דלקות בדרכי השתן. וכמובן, כייף כי זה טעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr