יום שבת, 6 במאי 2017

ניוטרוג'ינה הידרו בוסט – סדרת טיפוח חדשה - Neutrogena Hydro Boost

ניוטרוג'ינה הידרו בוסט Neutrogena Hydro Boost היא סדרת טיפוח חדשה שמטרתה להעניק לחות לעור. היא מועשרת בחומצה הילארונית בטכנולוגיה ייחודית שכוללת שחרור מושהה של לחות לעור לאורך זמן. בסדרה 6 מוצרי טיפוח להעצמת הלחות בעור: ג'ל לחות על בסיס מים, קרם לחות ג'ל, תרחיץ ג'ל, חלב פנים ג'ל, מים מיסלריים ומגבוני ניקוי לפנים. 
ניוטרוג'ינה הידרו בוסט –  סדרת טיפוח חדשה - Neutrogena Hydro Boost

מסדרת הידרו בוסט ניסיתי שלושה מוצרים, כולם כוללים את הטכנולוגיה החדשנית של הענקת הלחות לעור באמצעות חומצה הילארונית לכודה בשחרור לאורך זמן.

ג'ל לחות על בסיס מים Water Gel

זהו קרם על בסיס מים ונטול שומן, קליל במיוחד. מתאים לכל גיל, וגם לעור בעייתי ומעורב. בגלל הקלילות שלו הוא מתאים גם כבסיס לאיפור. המבוגרות בחבורה (כמוני) יוכלו לשלב אותו בשגרת הטיפוח במהלך היום להעצמת הלחות בנוסף לקרם הלחות הרגיל (אנטיאייג'ינג וכ'ו). למרות שאינו כולל שמן, התחליב שלו מבוסס על שמן זית. מבושם וכולל צבע, אך אינו מכיל פראבנים או חומרי שימור.
הקרם בצבע תכלת לבן מהמם ובעל ריח נעים במיוחד, כזה של מקלחת. כשמורחים אותו מרגישים ממש כמו אחרי רחיצת פנים, הרגשה של רעננות נהדרת!
אגב, לפי נילסן בשנת 2015 זה היה הקרם הנמכר ביותר בארה"ב בתחום טיפוח הפנים!!!!
50 מ"ל, 82 ש"ח (69.90 במבצע עד 31.5.2017)

מים מיסלריים לניקוי והסרת איפור Hydro Boost Cleanser Micellar Water

מים מיסלריים לניקוי העור והסרת איפור. מכילים ריכוז גבוה של חומצה הילארונית ותמצית שמן זית. מסייעים בהגברת הלחות. לשימוש באמצעות צמר גפן, ואין צורך לשטוף את העור אחרי השימוש. מבושם, נעים ויעיל! 200 מ"ל, 49.90 ש"ח.

תרחיץ ג'ל לניקוי הפנים  Hydro Boost Cleanser Water Gel

תרחיץ ניקוי שעוזר גם להסדרת שאריות איפור ושומן עודף. יש בו שני סוגים של חומצה הילארונית Hydrolized וגם בצורה הרגילה שלה. מעניק לעור לחות ולא מייבש בזמן הניקוי. לשימוש לסבן את העור לח ולשטוף ביסודיות. מבושם, ללא פראבנים. התכשיר ממש נעים ונותן הרגשת נקיון ורעננות ולא מייבש!  200 מ"ל, 59.90 ש"ח.

עוד בסדרת הידרו בוסט של ניוטרוג'ינה

קרם לחות ג'ל לעור יבש נטול בושם  Gel Cream – דומה לג'ל הלחות אבל עשיר יותר ולא מכיל בושם וצבע. 82 ש"ח (69.90 במבצע עד 31.5.2017)
חלב פנים ג'ל – מסיר לחות מעניק לחות אך אינו שמן. 49.90 ש"ח.
מגבונים לניקוי הפנים  - מנקים ומסירים שאריות לכלוך ואיפור, כולל מסקרה עמידה למים. מתאימים לפנים ולאיזור העיניים אך אינם מייבשים אלא מעניקים לחות בטכנולוגית הידרו בוסט. אין צורך בשטיפה אחרי השימוש. 29.90 ש"ח.

את מוצרי ניוטרוג'ינה הידרו בוסט ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr