יום שני, 29 במאי 2017

אולטרסול MEN ותרסיסי ספריי שקוף של ד"ר פישר

סדרה חדשה אולטרסול MEN של ד"ר פישר שמיועדת במיוחד לגברים הכוללת קרם ג'ל לפנים לטיפוח והגנה, וספריי שקוף שגם מונע ריחות גוף. הסדרה נוספת למגוון המוצרים להגנה מפני השמש שמיוצרים במפעל ד"ר פישר בקדמת הגליל. הכתבה כוללת סקירה של המוצרים והצצה למפעל וקווי היצור של אולטרסול.
אולטרסול MEN ותרסיסי ספריי שקוף של ד"ר פישר

אולטרסול MEN

שני תכשירים שמיועדים לגברים. הם משלבים את ההגנה מהשמש ברמה של SPF50 בשילוב עם תכונות נוספות – אנטיאוקסידנטים והגנה מפני ריחות גוף וזיעה, ובריח גברי. המוצרים נבדקו בבדיקת רגישות (סנסיטיב), אינם מכילים פראבנים אולם מכילים אוקסיבנזון.
בסדרה יש כרגע שני מוצרים: קרם ג'ל לפנים וספריי שקוף.
אולטרסול MEN ותרסיסי ספריי שקוף של ד"ר פישר

אולטרסול MEN קרם ג'ל לפנים SPF50

זהו קרם ג'ל עדין ונעים למריחה בניחוח גברי שלו התכונות הבאות:
·         הגנה בתקן החדש ברמה של SPF50 נגד UVA/UVB
·         מכיל אנטיאוקסידנטים להגנה מנזקי הסביבה (ויטמין E תמצית תה ירוק)
·         טיפוח והרגעת העור – כולל תמציות צמח הממליס, ותמצית אלוורה
·         לא שומני ולא סותם נקבוביות
לג'ל יש אפקט קירור נעים.
מידע: 75 מ"ל, במבצע השקה 39.90 ש"ח.

אולטרסול MEN ספריי שקוף SPF50

זהו תרסיס שקוף בניחוח גברי. שלו התכונות הבאות:
·         הגנה בתקן החדש ברמה של SPF50 נגד UVA/UVB
·         מכיל אנטיאוקסידנטים להגנה מנזקי הסביבה
·         הגנה מפני ריחות גוף וזיעה
·         בעל עמידות גבוהה במיוחד במים
התרסיס מגיע בבקבוק לחיץ להתזה רציפה בטכנולוגיה החדשה שד"ר פישר משתמש גם בסדרות האולטרסול האחרות ובתחליב ה Spray and Dress. שעליה אפרט מטה.
מידע: 200 מ"ל, במבצע השקה 49.90 ש"ח.

סדרות אולטרסול

בנוסף, הסדרות האחרות שהושקו בשנים האחרונות נמכרות ומורחבות, ביניהן תרסיסים של אולטרסול Kids fun ספריי צבעוני ואולטרסול Free ספריי שקוף.
אולטרסול Free היא סדרה שאינה מכילה מרכיבים מהחי, ללא בישום וצבע, ללא שמנים וללא פראבנים. וגם בה יש תרסיס שקוף לנוחיות שימוש. המצאות האלכוהול בתרסיס הפריעה לי והרגישה לי דביק, מה שאגב הפוך אצל כל שאר המשתמשים שאוהבים את התרסיס ואת המרקם שלו. שאלתי את המדענית של אולטרסול אם אין בעיה בשימוש באלכוהול (אלכוהול ובישום יכול לגרום פיגמנטציה בחשיפה לשמש) והיא הסבירה שברגע שיש מקדם הגנה, העור מוגן מבעיות אלו ואין חשש מהתמצאות האלכוהול במוצרים.
הספריי הצבעוני לילדים, מעבר לתכונותיו כמגן מהשמש עם שילוב אנטיאוקסידנטים ונח לשימוש הוא מאפשר, בזכות הצבע, לראות אילו איזורים נמרחו ולא לפספס אף איזור. הצבע נעלם אחרי הספיגה.
אגב, על מנת למרוח ביעילות יש להשתמש בכ-28 מ"ל לכיסוי גוף מלא. יש לחזור על המריחה אם נרטבים ובכל מקרה אחרי שעתיים.

התרסיס הרציף של ד"ר פישר

קצת על הטכנולוגיה של התרסיסים של ד"ר פישר. התרסיס מגיע בבקבוק לחיץ להתזה רציפה בטכנולוגיה החדשה שד"ר פישר משתמש גם בסדרות האולטרסול האחרות ובתחליב ה-Spray & Dress. הטכנולוגיה של תרסיס רציף שאינו מוגבל להתזה כשהמיכל אנכי אלא בכל זוית ועד לטיפה האחרונה של החומר (יש במיכל 200 מ"ל חומר נטו!). התרסיס לא מכיל גז בוטאן ואף המיכל ידידותי לסביבה (עשוי מאלומיניום) האריזה הרמטית ובעלת דפנות כפולות השומרת על המוצר. התרסיס גם יעיל, גם חסכוני, גם נוח לשימוש וגם אקולוגי!
תרסיס רציף של ד"ר פישר - צילום: טלי שרון
תרסיס רציף של ד"ר פישר - צילום: טלי שרון

חברת ד"ר פישר והמפעל בקדמת הגליל

חברת ד"ר פישר הוקמה ב-1965 על ידי ד"ר אלי פישר ומאז היא מייצרת מגוון מוצרים רחב כולל תרופות ודרמוקוסמטיקה.
מוצרי השמש של ד"ר פישר מועדפים על ידי רופאי העור (נתונים שהוצגו מסקר של רופאי עור). והם הפופולרים ביותר אצל הישראלים (לאולטרסול נתח שוק של 70%). האמת שאני לא מופתעת כי יש מגוון רחב של מוצרים בסדרות אולטרסול השונות המותאמים לכל המשפחה – לילדים, לתינוקות, לנשים, לגברים, לספורטאים, ולמעדיפים ללא בישום צבע ומרכיבים מהחי. הם מגיעים בצורות שונות (לפנים, לגוף, משפורפרת קטנה ועד תרסיס שקוף גדול). ובעיקר, הם מתעדכנים תדירות בכל החידושים והתקנים.
מעבדות הפיתוח של ד"ר פישר נמצאות בבני ברק ומפעל הייצור החדש ממוקם בקדמת הגליל. המפעל החדש תוכנן בקפידה כך שיהיה קו ייצור אחד ישר למשטח. המפעל הוא מפעל ירוק ויש פה שימת דגש לכל האספקטים גם של טיהור המים והשפכים.
ביקרתי בקו הייצור של אולטרסול במפעל בקדמת הגליל. בדודים הגדולים כבר ייצרו מוצר חדש של קמיל בלו לשטיפת ידיים - ורדרד וריחני, אבל מכונות האריזה, שבקבקו גם אלכו-ג'ל, הוציאו בסרט נע שורות שורות של בקבוקים של אולטרסול מסוגים שונים. הכמות מרשימה שמיוצרת פה לא מפתיעה לאור נתח השוק הגדול של אולטרסול.
מפעל ד"ר פישר - פס ייצור אולטרסול, צילום: טלי שרון
מפעל ד"ר פישר - פס ייצור אולטרסול, צילום: טלי שרון

טיפים לסיכום

אם אתם נמצאים באיזור, בחנות המפעל של אולטרסול בקדמת הגליל יש מבצעים והנחות ועודפים במחירים זולים במיוחד!

וטיפ: על המוצרים יש תאריך תפוגה. אם שמרתם אותם בתנאים טובים יחסית (למשל, בבית, בתיק ולא בשמש וחום קיצוני) – אל תמהרו לזרוק אותם. בדומה לאוכל, הם נשמרים ואינם מתקלקלים מיד בתאריך התפוגה וניתן להמשיך להשתמש בהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr