יום שני, 17 ביולי 2017

קרמי BB ו-CC של ד"ר עור – מקדם הגנה חזק ואנטי אייג'ינג

קרמי BB ו-CC חדשים של ד"ר עור הם הדור החדש של המוצרים שמשלבים כמה פעולות בקרם אחד: לחות, הגנה מהשמש ומייקאפ. ועכשיו גם התאמה גילית, גם עוצמת הגנה עד SPF50 וגם אנטי-אייג'ינג מתקדם!
קרמי BB  ו-CC של ד"ר עור – מקדם הגנה חזק ואנטי אייג'ינג


קרמי BB  ו-CC  קיימים בשוק כבר כמה שנים. BB הוא קיצור של Blemish Balm או Beauty Balm ו-CC הוא Complexion Correction או Color Corrector. ה-BB מתקן פגמים, נותן אחידות בצבע וזוהר לעור, ה-CC בעל כיסוי מייקאפ מלא יותר שמכסה פגמים ופיגמנטציה.
ד"ר עור מרחיב את התכונות של הקרמים האלו על ידי העמקת ההתאמה לכל גיל וסוג, חיזוק מקדם ההגנה עד SPF50 בקרם ה-CC והוספת פפטידים. כל הקרמים בסדרה מגיעים בהתאמת גוונים וללא פראבנים. כולם נבדקו לעור רגיש.
קרם BB  של ד"ר עור
קרם ה-BB משלב לחות עם מייקאפ עדין במרקם לא שמן. הנה התכונות העיקריות:
·         הגנה מהשמש ברמה של SPF30 בתקן החדש להגנה מ-UVA/UVB
·         מגיע בשני גוונים – Light, Medium
·         מכיל פנטנול – ויטמין  B5שמעניק לחות לעור. בשימוש בתקופה ארוכה הוא מרפא ומרגיע
·         מכיל ויטמין E – נוגדני חמצון להגנה מפני רדיקלים חופשיים
·         מכיל אלנטואין שמרכך את העור ומחליק אותו, מתאים גם לפצעי וצלקות אקנה
·         ללא פראבנים אבל עם אוקסיבנזון
מגיע באריזה ירוקה (תכלת לעור שמן) בבקבוקון נח לנשיאה בתיק. ריח הקרם די נייטרלי רפואי משהו ולא מבושם מדי, ריח זה נעלם מהר. הקרם דליל יחסית והכיסוי שלו טוב יחסית. נעים על העור.
מידע: קרם BB ד"ר עור, 50 מ"ל, 99 ש"ח (במבצעים החל מ-69.90 ש"ח)
קרם CC של ד"ר עור
קרם ה-BB משלב לחות עם מייקאפ עדין במרקם לא שמן. הנה התכונות העיקריות:
·         הגנה מהשמש ברמה של SPF50 בתקן החדש להגנה מ-UVA/UVB
·         מגיע בשני גוונים – Light, Medium
·         מכיל פפטיד  Matrixyl 6 – זהו פפטיד חדשני שכשמו מעודד ייצור ווויסות של 3 סוגי קולגן, פרוטאינים, חומצה הילארונית וליאמין. בתמצות – מעודד התחדשות של העור ונלחם בהזדקנותו!
·         ללא פראבנים אבל עם אוקסיבנזון
מגיע באריזה סגולה בבקבוקון נח לנשיאה בתיק. ריח הקרם די נייטרלי, רפואי משהו, נעים ולא מבושם מדי. הקרם דליל יחסית והכיסוי שלו הרבה יותר טוב ממה שציפיתי וראיתי בקרמים מסוג זה אצל המתחרים. המצאות הפפטיד די הלהיבה אותי. במידה מסוימת הוא חוסך את השימוש בסרום פפטידי נפרד.
 למרות שלפחות לפי הכתוב הוא מתאים גם לערב, אני ממליצה להשתמש בו רק בבוקר ובמשך היום (גם בגלל הצבע וגם בגלל מגן השמש שלא מומלץ להשתמש בו כשלא צריך כמו בלילה). הוא חוסך מריחת סרום, קרם, קרם הגנה ומייקאפ בנפרד! להקפיד למרוח כמות מספיקה בחשיפה לשמש ישירה.
מידע: קרם CC דר עור, 50 מ"ל, 139 ש"ח (במבצעים החל מ-99.90 ש"ח).


קרמי BB ו-CC - כיסוי יפה


חוות דעתי
הכיסוי של הקרמים מאוד טוב, של שניהם עם יתרון קל ל-CC לנשים בוגרות יותר כמוני שיש להן צורך בכיסוי פיגמנטציה. הם נעימים, והריח הרפואי משהו מתנדף כמעט מייד. 
הנה היד שלי לפני ואחרי. למעלה - לפני, למטה - אחרי (מימין BB ומשמאל CC). ניתן לראות שהכיסוי יפה.


היתרון בקרמים מסוג זה לאשה העסוקה ובנסיעות שאין צורך בכמה קרמים אלא במריחה אחת משיגים תוצאה משולבת – גם לחות, גם הגנה, וגם כיסוי. מתאים במיוחד לשגרת בוקר כשממהרים  ובטיולים כשהזמן קצר, השילוב של מקדם עוצמתי SPF50 והפפטידים ב-CC עבורי מצא חן בעיני מאוד! חוסך סחיבה של כמה בקבוקים וקרמים לטיול והחסכון בזמן המריחה הופך אותם לאטרקטיביים מאוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr