יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

ערכה למתגייסת – מניקיור "פאני באני" עם אפקט ג'ל, בטרית חרום ועוד

חודש אוגוסט מסמל את שיא הגיוס ועמו עולה המכירה של הלק "פאני באני" המותר לשימוש אצל חיילות. אם אתם מחפשים מתנה למתגייסות הנה רעיון – סט מניקיור הכולל את לק ה"פאני באני" באפקט ג'ל אינפיניט שיין עמיד (כדאי בשילוב עם לק הבסיס והגלוס להברקה), בטרית חhרום חד פעמית לנייד וכיסוי נוח לדסקית.
הלק התקני למתגייסות, "פאני באני" של חברת OPI נקרא כך כי הוא מזכיר את צבע פרוות ארנב לבן שקצת התלכלך. זהו לבן עדין חלבי שקוף בין שמנת לאפרפר ולא מהסוג שמזכיר טיפקס.... ועכשיו באוגוסט המכירות שלו מרובעות, כלומר מעל 400% מהכמות הממוצעת.
גרסה חדשה של הלק הושקה לאחרונה מסדרת "אינפיניט שיין" Infinite Shine עם אפקט ג'ל מבריק ועמיד במיוחד עשוי להחזיק עד 10 ימים! מה שיקל על החיילות לשמור על ציפרניים מטופחות לאורך זמן ובפחות מאמץ. אני כבר החלטתי - לא רק לחיילות גם לי :-)
הסט בסדרה כולל בסיס וגלוס אותם מורחים עם לק לבחירה. בסיס, לק, גלוס. אין צורך במנורת ייבוש רק למרוח ולייבש באויר. מנערים היטב, מורחים כמות קטנה בעדינות של כל אחת מהשכבות (בייס/פריימר, לק, טופ/גלוס). יש לחכות שתי דקות לפני מריחת הגלוס. אין להשתמש בספריי או חומר לייבוש מהיר (דריפ דריי או רפידריי). ניתן למרוח שמן הזנה לעור רק אחרי שהלק התייבש. לציפרניים קטנות ניתן להששתמש בצד הצר של המברשת. המברשת בלק OPI נקראת Prowide והיא פטנטית ומאפשרת דיוק במריחה.
אגב, "פאני באני" מתאים גם לחגים, לכלות ולהופעה מושלמת. הנה דוגמא להשראה.
תמונה באדיבות OPI מתוך קולקציית אייקוניק שיידס של אינפינט שיין

ואם לק יש מה עם השאר?
כמה פעמים נגמרה לכם הסוללה וחשבתם למה אין סוללה חד פעמית לנייד כמו זו של אביזרים שונים אחרים. אז זהו, שיש! סוללת החירום של Energizer נקראת SOS Power Card. היא דקה וניתן להכניס אותה לארנק ולשלוף אותה בשעת חירום. היא מספיקה לטעינה עד 3 שעות זמן שיחה. בדיוק מה שצריך כשנתקעים בשטח (או חס וחלילה בשדה הקרב) בלי סוללה או מטען. היא מתאימה לאנדרואיד (יש מתאם לאייפון). מוצר מגניב שכדאי שיהיה בארנק בטיולים ולילדים בצבא!
ברשת ריקושט נמכרים מבחר אביזרי "חובה" למתגייסים למתגייסים כמו סט לכיסוי הדיסקית במיתר צניחה שנעים במיוחד לענוד אותו.
מידע
לק OPI נמכר במכוני הטיפוח המקצועיים וברשת אפריל. מחירו 89 ש"ח, מחיר הפריימר והגלוס 99 ש"ח. http://www.opi-israel.co.il/
סוללת חרום עולה 35 ש"ח, סט לכיסוי דיסקית 22 ש"ח. נמכר ברשת ריקושט ברחבי הארץ (יש 55 סניפים, מידע באתר http://www.rikushet.co.il או בטלפון 04-6226420)

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr