יום שישי, 25 באוגוסט 2017

לאונרדו קוסמטיקה - קוסמטיקה מקצועית

לאונרדו קוסמטיקה היא חברת טיפוח מקצועית שמפתחת ומשווקת מכשירים ומוצרי טיפוח לשוק המקצועי. לחברה פטנט בבחינה לקיצור בשליש של זמן הסרת שיער מקצועית, טכנולוגיות לטיפול בפנים ובאקנה וקו טיפוח עם תכשירים ייחודיים פעילים במיוחד.
לאונרדו קוסמטיקה - קוסמטיקה מקצועית

את חברת לאונרדו הקים רוני בר לפני 10 שנים במטרה לקדם את הקוסמטיקה המקצועית שתהיה יותר נגישה, זולה ואיכותית באמצעות שילוב טכנולוגיות חדשות. החברה פעילה בשלושה תחומים עיקריים:
·         מיכשור וטכנולוגיות הסרת שיער
·         מיכשור וטכנולוגיות לטיפול קוסמטיים ואסתטיים
·         תכשירי טיפוח מתקדמים
רוני ואיריס בר הבעלים (מימין ומשמאל) במרכז לי לוי הפרזנטורית החדשה.
חוד החנית של החברה והפטנט שלה שנמצא כרגע בתהליך אישור מתקדם הוא טכנולוגיית הסרת שיער חדשנית המבוססת על IPL עם אנרגיה ומהירות גבוהה והקפאה בשימוש בקרן אור ממוקדת של 480-1200 ננומטר. הטכנולוגיה בהיפר פולס Hyper Pulse מקצרת את זמן טיפול הסרת השיער משמעותית. הסרת שיער בכל הגוף לוקחת כשעה וחצי ואילו בטכנולוגיה של לאונרדו הטיפול מתקצר לכ-20 דקות! בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת הסרת שיער גם לשיער בלונדיני ואינו כואב וללא תופעות הלוואי המוכרות של המכשירים הרגילים. מיד אחרי הטיפול ניתן להתלבש ולחזור לפעילות רגילה ללא מטרד, חום או רגישות.
בנוסף המכשיר יעיל לטיפולים הבאים: הסרת שיער ללא כאבים, הצערת העור, מתיחת תווי פנים, טיפולי אקנה, טיפולי פטרת הציפורן, טיפולי הבהרה וטיפולים וסקולריים.
בתחום האסתטיקה וטיפולים קוסמטיים של לאונרדו המגוון הרחב של המכשירים של לאונרדו מאפשרים לתת מענה לבעיות השונות כגון: צלוליט, אקנה, חידוש ומתיחת העור, הצרת היקפים, העלמת קמטים, אנטי אייג'ינג ועוד.
ליין הטיפוח של לאונרדו קטן יחסית אך חדשני. רוני מסביר שאין צורך במגוון מוגזם של תכשירים וניתן להסתפק ומגוון מצומצם וממוקד שכולל את הטכנולוגיות החדשות. לדוגמא, התכשירים המקצועיים כוללים חומרים מתקדמים כמו פפטידים ייחודיים. אחד מהם הוא פפטיד cyclic peptide 5 מעוגל של מרק Merck הגרמנית. הפפטיד מעוגל ועמיד יותר ובאופן ממוקד מחקה את תהליך ההתחדשות של העור באמצעות שידור אותות בין התא והסביבה. 
לקראת סתיו-חורף 2017-2018 הציגה לאונרדו קוסמטיקה את מראות החורף בסגנונות השונים עם הפרזנטורית שלה - לי לוי. לי לוי משדרת את המראות השונים – רומנטית, גלאם, ריץ' ביץ', נקי בשילוב אביזרים אופנתיים.  
לי לוי בצילומים, צילום: דביר כחלון

לי לוי בצילומים, צילום: דביר כחלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr