יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

עיצוב פנים ושדרוג חדרים עם אירית ווהל

הילדים מתבגרים? צריכים לעצב מחדש חדר, לעדכן ולשדרג? לא חייבים להוציא הרבה כסף. מעצבת הפנים אירית ווהל יודעת לעשות בדיוק את זה – לייעץ בשילוב צבעים, חידוש ואביזרים. אירית גם נותנת לנו פה כמה טיפים לעיצוב שלא יקרע לכם את הכיס!

אירית הגיעה אלי לעזור בעיצוב מחדש של החדר של המתבגרת שלי עדן. עדן התחילה תיכון השנה והחדר שלה קצת ילדותי ועם הזמן גם העיצוב התיישן. רצינו להפוך אותו לחדר נעים של מתבגרת שגם מארחת בחדר. פגשנו אשה מקסימה, חביבה ומלאת חיוניות וחיוכים שהיתה לה כימיה מיידית עם הנערה. אירית מלאה ברעיונות ונתנה לנו המון רעיונות וטיפים.

אירית למדה הום סטיילינג במכללת בנין ודיור ומציעה שרותי שיפוצי דירות, עיצוב וחידוש חדרים, פתרונות תאורה ואחסון, חידוש פריטים ועוד. אירית חיה שנים בחו"ל וניהלה בפרנקפורט גלריה לאומנות ישראלית.
אירית הסבירה לנו מה השלבים בעיצוב מחדש של החדר:
1. פינוי דברים מיותרים – החדר של עדן קטן ולכן כדאי להסיר מדפים שתופסים הרבה נפח, להוריד תמונות גדולות שמכהות את הקירות. להתפטר מתמונות שאינן מתאימות עיצובית לנערה או שאינן מודרניות כבר.
2. ניקוי וצביעה – בגלל הגודל הקטן של החדר - הצבע המתאים הוא בהיר. זה גם יאפשר לשלב פריטים צבעוניים בצבע שנבחר שיהוו את האלמנט העיצובי.
3. חידוש רהיטים קיימים – פה יש לאירית המון רעיונות תוך שימוש בקיים וצביעתו, שילובי בד, ריפוד, משענות שמאלתרים ועוד מרקמים וגוונים שיתאימו לחדר של מתבגרת.
4. הוספת אביזרים - פה אירית הציעה לבקר ביריד הקרוב של נתנאלה (ולבוא מוקדם רצוי ביום הראשון בשעה מוקדמת). לצורך כך הראתה לנו אירית את דף הפייסבוק של היריד על מנת שנוכל להתרשם מהדוכנים ולהתמקד כדי שכשנגיע נהיה יותר יעילים.

אירית מאמינה בחידוש הישן ויש לה הרבה רעיונות איך לעשות את זה. היא מכירה את שיטות הצביעה המתקדמות הצבעים והשיטות ונותנת הסברים אילו צבעים מתאימים ומה טכניקת הצביעה. הנה כמה דוגמאות.
סט שולחן וכסאות לפינת אוכל שהפך מחום ללבן שמנת באמצעות צביעה.


הנה אחרי – זה משנה את כל הפינה!


אלתור – איך מגירות הופכות למדפים שהם גם אביזר עיצובי.
הנה מגרה בצביעה.
והנה התוצאה הסופית.
מבחינת תפיסת עיצוב, אירית עושה המון שימוש בצבע אבל בנעימות ובעדינות וללא הגזמה. נגיעות ושילובים של צהוב כחול ירוק בהיר ועם הרבה אביזרים שאפשר להחליף, כך זה מעוצב גם אצלה בבית. למשל היא מעלה רעיון על כריות בשני סגנונות בשני סטים – אחד לקיץ ואחד לחורף. היא ממציאה פריטים עצוביים מכל פריט שמגיע לידיה. הנה דוגמא לפריט עיצובי שאירית אלתרה, מהמם!
בהמשך אעדכן על התוצאה הסופית של עיצוב החדר שקצת התעכב מאילוצי חוסר פנאי.
מידע
אירית ווהל, עיצוב פנים: http://styling-home.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr