יום שבת, 14 באוקטובר 2017

מוצרי טיפוח חדשים לסתיו 2017

כשהסתיו כבר כאן והחורף בפתח זה הזמן לשקם את השיער ועור הפנים אחרי נזקי הקיץ והשמש. לנקות, לחדש ולהעשיר. הנה כמה מוצרים חדשים בשוק: תרחיץ פנים של ד"ר פישר, קרם פילינג גומאג' של ביוטיקייר ומסיכה לשיער מולטי-קרטין של ג'ויה.
מוצרי טיפוח חדשים לסתיו 2017

תרחיץ פנים Effective Care של ד"ר פישר

תרחיץ פנים חדש מבית ד"ר פישר המצטרף לסדרת Effective Care בשתי גרסאות – לכל סוגי העור וסנסיטיב – לעור רגיש. התרחיץ בעל פעולת Triple Active משמש  לניקוי הפנים והסרת איפור ומעניק לעור לחות. מתאים לעור הפנים והצוואר.
מתכונותיו:
מועשר בלחות להזנת העור
כולל פרו ויטמין B5 שמשקם את העור
מכיל אנטיאוקסידנטים ויטמין E שנלחם ברדיקלים החופשיים
חומציות נמוכה PH 5.5 שמגנה על העור
אל דמע – אינו שורף בעיניים כך שהוא מתאים גם לניקוי האיזור מסביב לעיניים
בסדרה שני סוגי תרחיצים דומים מאוד, ההבדל העיקרי
התרחיץ לכל סוגי העור – מכיל תמצית שושנת מים, התרחיץ לעור רגיש מכיל תמצית קיווי וכמות קטנה של תמצית שושנת מים.

חוות דעתי
התרחיץ מגיע בשפורפרת שעומדת על הפקק בנפח גדול יחסית של 180 מ"ל. הוא סמיך, מקציף וריחני (בריח העדין האופייני לד"ר פישר). מנקה טוב והעור מרגיש מאוד נעים בשימוש.
חסרונות?
מכיל פראבנים.
השפורפרות לשימוש ביתי (כבד לנסיעות).
הבישום עשוי להיות בעייתי למי שרגיש היה עדיף שהתכשיר בגרסת סנסיטיב לא היה מבושם
קו תחתון: תכשיר מוצלח ונעים

מידע: תרחיץ פנים Effective Care, 180 מ"ל, 17.90 ש"ח

קרם פילינג Skin Renewal Peeling Gomage של ביוטיקייר

קיימים שלושה סוגי פילינג עיקריים, פילינג גרגרים פיזיקלי, פילינג כימי ופילינג גומאג'. פילינג הגרגרים מסיר את שכבת העור המת בצורה מכנית אך עשוי לסרוט את העור ולא תמיד מגיעים לעומק השטח. פילינג כימי מכיל חומרים כימיים המעכלים את העור המת אך עלול לגרום לגירוי ואלרגיה, ואילו הגומאג' מכיל פרפין, שנצמד לתאים המתים והלכלוך ומנתק אותם מן העור ונחשב בטוח יותר לשימוש.
פילינג גומאג' הוא כמו מסיכה, מורחים אותו על העור, מחכים, הוא מתייבש ואז מקלפים אותו.
קרם הפילינג של ביוטיקייר מכיל בנוסף לחומרי הפילינג גם חומרים פעילים נוספים מעניקים לחות מחטאים ומרגיעים כמו ויטמין E כאנטיאוקסידנט, מלחים מים המלח שמן שקדים וגליצרין להענקת לחות. בין הרכיבים ניתן למנות: שמן שקדים מתוקים, אלוורה, שמן זרעי ענבים, שמן חוחובה.
הפילינג עוזר למראה צעיר ומלחמה בהזדקנות. אבל יש לו גם חשיבות לעור שמן ואקנטי, שכן הוא מנקה ופותח את הנקבוביות ומונע פצעים. מומלץ פעם בשבוע לעור רגיל ושלוש פעמים בשבוע לעור שמן ובעייתי.

חוות דעתי
הקרם מגיע במארז זכוכית חלבית יפה עם מכסה מוזהב. הקרם לבן, אינו מבושם. בתי מתבגרת ועם נטייה לאקנה ניסתה אותו. מרחה, ייבשה וקילפה. היא קצת התאכזבה שהקילוף לא היה במשיכה אלא בשפשוף אבל התוצאה היתה מהממת – העור חלק, בהיר ונקי. מצויין!
והשוס - כל אחת יכולה להרשות לעצמה אותו במחיר הזה.
חסרונות? בקושי מצאתי, הוא כבד לקחת לטיולים.

קו תחתון: רוצו לקנות
מידע: קרם פילינג Skin Renewal Peeling Gomage מסדרת Biotec+ של ביוטיקייר, 50 מ"ל, 17 ש"ח

מסיכה לשיער Multicapsules Keratin Hair Mask של ג'ויה

מסיכה לשיער עמוסת שמנים טבעיים וחומרים מזינים שמרככת, מזינה ומשקמת את השיער. המסיכה מעניקה לשיער שכבת מגן וגמישות.המסיכה מכילה מולטי קפסולות שנמסות בעת השימוש ומעניקות לשיער את הויטמינים באופן טרי וממוקד.
בין החומרים במסיכה: חמאת שיאה, חומצה סליצילית, חומצה לקטית, שמן נבט חיטה, שמן פשתן, שמן ארגן, שמן מקדמיה, שמן אובליפיכה, שמן זית, קרטין.
לא מכיל: פראבנים ומלחים
לשימוש – למרוח אחרי החפיפה על שיער לח, להשאיר 2-3 דקות ולשטוף.

חוות דעתי
המסיכה מגיעה במיכל ענק, היא לבנה ומנוקדת בקפסולות בצבע ורוד ותכלת (אלו הם החומרים הפעילים שנמסים בעת השימוש). יש לה ריח מאוד עשיר מאוד, נעים ומטרף אבל קצת חזק בשבילי (מה שירשם כיתרון אצל נשים אחרות. בכל אופן, רובו מתנדף בשטיפה ונשאר ניחוח מרענן נעים על השיער).
בגלל שאני שוחה המסיכה חשובה מאוד בשבילי והיא באמת מקנה לשיער רכות, ברק ולחות נהדרת. הכלי קצת גדול ולבריכה (ולטיולים) העברתי כמות קטנה לכלי פלסטיק קטן יותר.
את המוצרים המקצועיים של ג'ויה אני מכירה כבר כמה זמן וככל שעובר הזמן אני מעריכה אותם יותר ומוצאת אותם הרבה יותר מוצלחים מהתכשירים לצרכן הביתי בפארמים. הם מכילים את החומרים הטובים ביותר, המרוכזים ביותר, האפקטיביים ביותר וללא פראבנים ומלחים.

קו תחתון: מומלץ
בסדרת המולטי קרטין מגוון מוצרים: סרום שמפו, קרם לחות. הסדרה מתאימה במיוחד לנשים עם שיער שעבר טיפול כמו צבע, החלקה או יבש ופגום.
מידע: להשיג במספרות נבחרות

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr