יום שבת, 25 בנובמבר 2017

עיצוב אמבט – ברז חדש ממדגל

ברז הוא חלק חשוב בעיצוב חדר האמבטיה. ברז יפה ומעוצב יכול לשנות לחלוטין ולשדרג את מראה האמבטיה. אחרי כמה שנים הברזים מתיישנים וכשהם מתקלקלים זו הזדמנות למראה חדש ונעים. אנחנו בחרנו ברז מעוצב של מדגל. הנה השדרוג שלנו וכמה טיפים לבחירת ברז וטיפול בתשתית.

עיצוב אמבט – ברז חדש ממדגל
עיצוב אמבט – ברז חדש גליל ממדגל


אחרי יותר מעשור מאז שיפוץ חדר האמבטיה מגיע שלב שצריך להתחדש. הברז עמד להתקלקל, והאמת, הוא גם נראה כבר ממש רע...חלודה וירוקת למרות שאנחנו ממש פדנטים בניקיון. המים גם לא זרמו מי יודע מה גם בגלל האבנית בתשתית המים שפוגעת בצינור ובמסננת בקצה הברז. ניתן לפרק את הפייה ולנקות וכדאי לשטוף אותו מדי פעם בגלל שיש בצנרת אבנים קטנות. גם טיפול נגד אבנית יכול לעזור, אבל לפעמים זה מקרה אבוד. בתמונה: הברז הישן.
ברז - מתיישן

אנחנו התלבטנו בין שני דגמים של ברז גליל של מדגל. ברז עם פייה מעוגלת וברז עם פייה מרובעת. בחרנו במעוגלת שהיא רכה יותר ונותנת לנו הרגשה מעוגלת יותר. המרובעת יותר מודרנית ותתאים לחדר אמבט חדש יותר לדעתנו. ההתקנה היתה קלה וסטנדרטית.
שני דגמים - ברזי גליל של מדגל
הברז הוא ברז מדגם גליל 59806 יפהפה, פועל חלק ומדוייק. זרם המים אחיד ונעים. סימון המים החמים על הידית עדין ואלגנטי.
ברז גליל 59806

ידית אחיזה נוחה - ברז גליל
ברז גליל - סימון חם וקר עדין ואלגנטי

 כמה טיפים לבחירת ברז

·         בחרו ברז בגודל מתאים לחדר האמבטיה ולכיור שיהיה באופן פרופורציונלי לגודל הכיור.
·         פייה גבוהה יחסית תהיה נוחה להגיע למים ישירות ללא שימוש בכוס בצחצוח השיניים.
·         רצוי שהפייה תהיה לא גבוהה מדי שלא תשפריץ, ברז בגובה בינוני יחסוך את הצורך במאריך לפייה.
·         בחרו ברז שיש לו אחריות, לברזים של מדגל יש בדרך כלל 7-10 שנים אחריות.

כמה מילים על טיפול בתשתית

בדקו את ברזי הניל NIL – אלו הברזים הקטנים שמחוברים לקיר (בדרך כלל מתחת לכיור) – ייתכן שהם התיישנו וכדאי להחליפם גם כן בהזמדנות. כי אם ברז אחד התיישן, יתכן שיש עוד שזקוקים לטיפול.

הברזים של מדגל

לא במקרה בחרתי בברז של מדגל. החברה מובילה בתחום הברזים בארץ. לפני כשנתיים החברה התמזגה עם פלסאון ויצאה בפיתוחים טכנולוגיים חדשים וחדשניים, כולל ברזים אלקטרוניים וברזים המופעלים ללא מגע יד אדם כשהיוקרתי שבהם הוא iFlow של מדגל אליו נחשפתי בהשקתו בסדנת בישול אצל רושפלד. למדגל מגוון ברזים בעיצובים יוקרתיים שונים לכל מטרה למטבח ולאמבטיה בטווח עיצובים ומחירים נרחב.

מידע: מדגל

גילוי נאות: הברז ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr