יום שבת, 2 בדצמבר 2017

מפעל ג'ויה קוסמטיקה החדש משיק מראות חורף וסדרת קרטין פורטה חדשה

ג'ויה מעבדות קוסמטיקה מציגה מפעל חדש וענק, מראות חדשים לחורף 2017-2018 וסדרת טיפוח חדשה לשיער – קרטין פורטה Keratin Forte מרוכזת וריחנית במיוחד.

לאחרונה הוזמנתי לסיור במפעל החדש של ג'ויה מעבדות קוסמטיקה בחולון. המפעל ענק, מתפרש על 4 דונם בהשקעה של כ-4 מליון ש"ח בטכנולוגיות וציוד.
במפעל, שעבר לחולון מפתחים ומייצרים סדרות טיפוח חדשניות שמותאמות במיוחד לקהל הישראלי. במפעל פגשני את ברק עדני הסמנכ"ל שהציג לנו את החברה ולקח אותנו לראות את קווי הייצור של המפעל. מהם השלבים בייצור תכשירי השיער? הנה הצצה למפעל החדש של ג'ויה בחולון.
ברק עדני סמנכ"ל ג'ויה קוסמטיקס

מפעל ג'ויה החדש בחולון

הכל מתחיל בערבוב. בדודי ענק ומיכלים מערבבים את חומרי הגלם לפי הנוסחאות שפותחו כאן.
דודי ערבול במפעל ג'ויה בחולון
חלק מהמוצרים צריכים "לנוח" על מנת להתגבש ולהתייצב.

אחר כך – האריזה. במכונות ממלאים את המיכלים המתאימים ומדביקים את התויות. המוצרים עוברים למחסנים.
מכונת הדבקת תויות

תויות

הדבקת תויות

מחסן

ג'ויה מעבדות קוסמטיקה

ג'ויה היא חברה פרטית מזה 18 שנה, החברה בבעלות אשר גלאי וצורי לוזון שצמחו מהתעשייה ומתחום השיער. לג'ויה כמה קטגוריות וחטיבות – למספרות, לשוק הפרטי במותג ג'ויה וייצור לפרייבט לייבל, מאות מוצרים שמותאמים במיוחד לקהל הישראלי. אגב, מה אוהבת הישראלית? התאמה לאקלים וניחוח עוצמתי שמשאיר שובל! ג'ויה גם מיצאת לאירופה, דרום אפריקה ועכשיו גם לרוסיה. החברה בצמיחה של 10-15% לשנה. 
כל מוצרי השיער של ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה אינם מכילים מלח, ומותאמים לכל סוגי השיער, כולל לשיער שעבר טיפולי החלקות, צבע, וטיפולים כימיים וכו. רבים ממוצרי החברה מבוססים על קרטין שהוא החלבון של השיער ומכילים ריכוזים גבוהים שלו. ביניהם סדרה החדשה Keratin Forte
סדרת מוצרי Keratin Forte (הסדרה הוורודה) מבוססת על פורמולה ייחודית המועשרת בחלבון קרטין טהור בריכוז גבוה (קרטין הינו החלבון שממנו עשויה השערה), יחד עם קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השיער, תמצית שמן ארגן טהורה וחמאת שיאה המעניקים רכות, לחות ושיקום השיער. יחד עם הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים, קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער לטיפול וטיפוח מושלם.
הסדרה מכילה: שמפו, מסיכה, ומסיכה אינטנסיבית עם מיקרו קפסולות, קרם לחות, סרום וקרם לחות לתלתלים. המוצרים ורדרדים וריחנים ונותנים לשיער מראה והרגשה נהדרת. השיער רך, ללא חשמל סטטי, מסתדר בקלות, מבריק ויש לו ריח מהמם שנישא למרחקים!
סדרת Keratin Forte

מראות הקיץ של ג'ויה

לקראת חורף 2018 ג'ויה מביאה צבעים חמים, בורדו וחום שחוזרים להיות אופנתיים וחוזרים לשיער שלנו. הטרנד של צבעים חזקים ועמוקים מוביל החורף.

ג'ויה מראות החורף - צילום אמיר יהל

הנה סרטוני המראות


תקשורת שיווקית: גולן נהרדעא
צילום- קמפיין: אמיר יהל
צילום ווידיאו- דימה קרמינסקי

בתחילת 2018 ג'ויה תשיק באתר הבית שלה חנות למכירה ישירה!

לאתר החברה- http://joya-act.co.il/
טלפון ליצירת קשר: 03-5505757.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr