יום שבת, 2 בדצמבר 2017

חורף חם עם כירבולית, גרבי נעלי בית, נרות ריחניים ותה סוויטי

קר בחוץ? מתחשק להתכרבל? אז גרבו גרבי נעלי בית, התכסו בשמיכת כירבולית, שימו איזה נר ריחני לאוירה ושתו תה חם. מי אמר שחורף זה רע?

אני בין החוצפניות שאוהבות את החורף. דווקא בחורף אני מתעוררת לחיים, נועלת מגפיים ויוצאת החוצה. עם זאת בבית, כשיושבים מול המחשב או הטלויזיה נהיה קר, ובעיקר ברגליים. הנה כמה מוצרים שעושים לי חם בגוף ובלב, שאני ממליצה עליהם. והאמת, שהבת המתבגרת שלי השתלטה עליהם :-)
שמיכת כירבולית דו צדדית
שמיכת "כבש" מפנקת בעלת שני צדדים שונים. צד אחד שמיכת "כבש" של פליס מחמם פרוותי ונעים. בצד השני דגם לקישוט (ויש מבחר דגמים אופנתיים ויפים, לילדים ולמבוגרים). טיפ: כשאתם מול המחשב, במקום למהר הדליק חימום שמייבש את האויר, הניחו שמיכה על הרגליים. שמיכת כירבולית ליחיד מגיעה בגודל 152X127 ומחירה רק 25 ש"ח בזול סטוק!

גרבי נעלי בית Fancy Socks  של Gam & Gam
השגעון שמקבל תאוצה הוא גרביים עבים ומחממים, ואיך לא – מקושטים! גרביים אלו עבים ומגושמים משהו ומהווים נעלי בית תחליפיות. אם יש בבית שטיחים או סתם משתרעים, לא צריך נעלי בית שלל ממש. גרבי נעלי הבית – בפנים יש פרווה מחממת ונעימה ובתחתית עיגולי סיקירון שמונעים החלקה! הם מגיעים בשלל עיצובים יפהפיים, כולל כאלו בהשראת כריסמס – שוס! לא עוד רגליים קפואות מול הטלויזיה!

גרבי נעלי בית Fancy Socks הן סינתטיות ולא מגרדות' מחממות מאוד (יש להן ביטנה חמה), קל לכבס אותן והן נמכרות בזול סטוק ב-10.90 ש"ח ונהדרות גם למתנה לחנוכה. וטיפ: שכשהרגליים חמות, בכל הגוף חם!

נרות ריחניים של ביוטיקייר
ואם כבר נמצעים בבית, הכי כייף להדליק נירות ריחניים לאוירה נעימה וריחנית. זה כייף להדליק בבית ולכבות את האור לאוירה רומנטית נעימה, מתאים לשירותים או אפילו סתם בחדר העבודה ליד המחשב. ואם תהיה הפסקת חשמל אתם כבר מסודרים! הנרות החדשים של ביוטיקייר מגיעים בצנצנת מובנית אלגנטית בשישה ריחות לבחירה: וניל, מלון, קרמל, פאי אגוזים, מאסק ולבנדר. מחיר נר רק 8.90 ש"ח. ניסיתי את המלון והוניל והריח שלהם הורס עוד לפני שמדליקים, כמו סבון ריחני! וטיפ: שמרו את הלבנדר בקיץ הוא דוחה יתושים.

תה סוויטי Sweet-Tea

תה הצמחים סוויטי של B&D, שמגיע בטעמי תה ירוק וחליטת פרחי קמומיל הוא שיחוק לא נורמלי כי הוא מגיע מתוק וכולל סטיביה, ממתיק טבעי בריא. הוא נארז בשקיות אישיות ויש לו ריח וטעם נהדר! תה צמחים מכיל אנטיאוקסידנטים ויעזור לנו גם להילחם בפגעי מזג האויר ומחלות החורף!
מארז סוויטי מכיל 25 שקיקים אטומים ונמכר ב-15-17 ש"ח הוא כשר בד"צ. לרכישה בחנויות הטבע. למידע נוסף: סוויטי Sweet Tea - הסטיביה כבר בפנים!




מידע
זול סטוק, סניפים ברחבי הארץ www.zolstock.co.il
ביוטיקייר, סניפים ברחבי הארץ ואתר לרכישה אונלייין https://www.beautycare.co.il

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr