יום רביעי, 30 במאי 2018

אולטרסול SPECTRUM – הגנה מהשמש בספקרום הכי רחב

אולטרסול SPECTRUM היא סדרה חדשנית שמספקת את ההגנה הכי עוצמתית מהשמש עם ספקרום הגנה רחב ביותר Ultra Protection. הסדרה פותחה במשך שנתיים במעבדות המחקר של ד"ר פישר ומגנה גם מפני קרינת HEV!
אולטרסול SPECTRUM – הגנה מהשמש בספקרום הכי רחב

אני מאוד מודעת לנזקי השמש. השמש היא הסיבה העיקרית להזדקנות מוקדמת מדי של העור (אחרי הגנטיקה). למעשה אם צריך לבחור קרם אחד שיעזור לשמור על העור צעיר – הבחירה הנכונה ביותר היא קרם הגנה! חשיפה לשמש גורמת לקמטים וקמטוטים, פיגמנטציה, כתמים ועוד בעיות. וכמובן, הסיכון לסרטן העור.
כמישהי בהירה עם נטייה לפיגמנטציה עם בן זוג עם היסטוריה של מלנומה במשפחה אני דואגת להגן היטב על עורי ועל משפחתי מפני השמש. אצלי לא יוצאים בלי כובע וקרם הגנה ודואגים גם לחדש מריחה אם יש חשיפה לאורך זמן. בקרמי היום שלי יש מקדם הגנה SPF30 לפחות בקיץ, ו-SPF15 בחורף בהנחה שאני לא יוצאת יותר מדי אלא רק לחשיפה אקראית. בבילוי ביום בחוץ, בטיולים בים או בבריכה – אני תמיש מחפשת את מקדם ההגנה הגבוה יותר שעדיין נעים להשתמש בו.
מאוד שמחתי שעכשיו יוצאת סדרה חדשה עוצמתית עוד יותר של מוצרי אולטרסול המגנה בפני טווח רחב יותר של קרניים, קרני HEV שיש עדויות במחקרים על נזקיהן, סדרת ULTRASOL SPECTRUM , הכוללת 4 תכשירים:
  • קרם פנים 50SPF בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שומני.
  • ספריי שקוף וספריי תחליבי 50SPF לשימוש קל ונוח בטכנולוגיית Pure Spray -טכנולוגיית התזה חדשנית ללא גז.
  • תחליב הגנה SPF50 בשפופרת נוחה לשימוש, בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שמנוני.
    אולטרסול SPECTRUM
קרינת HEV
קרמי ההגנה מספקים הגנה חלקית ולכן תמיד עדיף הגנה פיזית (כובע, משקפי שמש, חולצת ים). קרמי ההגנה הקיימים היום מגנים רק בפני חלק מקרני השמש כשבעיקר מדובר עד עכשיו ב-UVA ו-UVB. אך יש גם קני HEV ו-IR. הקרינה שאנו רואים היא קרינת האור הבנויה מצבעי הקשת השונים (שרואים אותם בפריזמה – אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול). לבצעים האלו  יש אנרגיה שונה. קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה נקראת גם HEV (High Energy Visible light). מחקרים מוכיחים כי חשיפה לקרינת HEV מעודדת יצירת רדיקאלים חופשיים מזיקים הגורמים בין השאר לפירוק סיבי הקולגן והפחתת ייצורו, לפגיעה בחוזק, גמישות ואלסטיות העור ומובילה להזדקנות המוקדמת של העור, להיווצרות קמטים, כתמים ולרפיון עור.
ULTRASOL SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית הנקראת BST (Broad Spectrum Tech). הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. הטכנולוגיה משלבת רכיבים ייחודיים וחדשניים בהתאם לסוג המוצר:
רכיב ייחודי המסייע בהגנה מפני קרינת האור הנראה HEV, בעל פעילות אנטי אוקסידנטית גבוהה כנגד רדיקלים חופשיים (ROS). רכיב ייחודי וחדשני זה הינו דמוי מלנין המגן על העור באופן טבעי מפני נזקי קרינת השמש.
וכן רכיב ייחודי המופק מזרעי פולי קקאו פרואנים מובחרים העשירים בפפטידים ופוליפנולים. הרכיב הינו בעל פעילות אנטי אוקסידנטית גבוהה כנגד רדיקלים חופשיים (ROS) הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לקרינת האור הנראה HEV. כמו כן, הרכיב מסייע בשיפור גמישות ואלסטיות העור ובקבלת מראה עור בריא יותר.
סדרת אולטרסול ספקטרום ULTRASOL SPECTRUM
כמו שהזכרתי, בסדרה 4 תכשירים לנוחיות שימוש והתאמה:
ספריי שקוף וספריי תחליבי – קל במיוחד למריחה לכל המשפחה. אני מעדיפה ספריי תחליבי ולא שקוף/אלכוהולי, אבל האלכוהולי מאוד פופולרי בגלל הספיגה המהירה שלו.
ספריי
תחליב בשפורפרת לאוהבי הקרם הקלאסי.
תחליב הגנה
קרם פנים – קליל ולא מכביד וכולל אנטיאוקסידנטים ותמציות למתן לחות לא שומנית לעור. בשפורפרת קטנה שמתאימה להכנס לתיק.
קרם פנים

כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב - המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים מאוד במים וללא פראבנים.
המרכיבים והמידע של קרם הפנים על גבי האריזה
מידע
מחיר מומלץ: ספריי שקוף / ספריי תחליבי / תחליב הגנה – 69.90 ש"ח  I  מחיר היכרות: 59.90 ₪  I  תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ: קרם פנים – 59.90 ש"ח | מחיר היכרות: 49.90 ₪  I  תכולה: 50 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת ובחנויות הנבחרות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr