יום שבת, 10 במרץ 2018

קרמי הגנה של אולטרסול לקיץ 2018


קרמי ההגנה של אולטרסול לקיץ 2018 כוללות מבחר תכשירים לכל אחד ואחת בקרמים, תרסיסים ומגוון רמות הגנה. רבים מהתכשירים כוללים אנטיאוקסידנטים וחומרי הזנה לעור ורובם אינו מכיל פראבנים. התכשירים כוללים הגנה נגד קרינת UVA ו-UVB וכן סיוע בהגנה בפני קרינת IR לפי התקנים החדשים.
קרמי הגנה של אולטרסול לקיץ 2018

לאולטרסול יש מספר סדרות בהתאמה לכל האוכלוסיה מצעיר עד זקן, נשים ועד גברים, תינוקות, ילדים ואלו שרוצים טבעי. ביניהן: אולטרסול MEN, אולטרסול FREE, אולטרסול ספורט MAX, אולטרסול בייבי ועוד. בעבר כתבתי על ULTRASOL MEN ועל כמה מהסדרות כולל על המפעל עצמו, והפעם אתמקד בסדרות אחרות.
אם עלי לבחור שלושה קרמים למשפחה שלי לעונה, השלושה הם: אולטרסול קרם פנים SPF50+, אולטרסול תחליב הגנה Free גם הוא SPF50 ואולטרסול ספריי שקוף SPF50 מסדרת SPORT MAX. הסיבה לבחירה היא שהמשפחה שלי בעלת עור בהיר עם סיפור של מלנומה מצד בעלי (ואני גם מאוד בהירה עם נטייה לפיגמנטציה) וכולנו פעילים מאוד, מטיילים הרבה ועוסקים בספורט. בן הזוג שלי והילדים אוהבים תרסיס קל למריחה ואני מעדיפה קרמים לא מבושמים וללא חומרים משמרים.
אולטרסול ספורט MAX ספריי תחליבי מותאם במיוחד לעוסקים בספורט. יש לו הגנה גבוההSPF50  ובנוסף הוא עוזר במניעת ריחות גוף וזיעה. קל למרוח אותו בריסוס, הוא אינו משאיר שכבה שומנית, לא מלכלך ויש לו ריח מרענן. הוא אינו מכיל פראבנים ומשלב אנטיאוקסידנטים: ויטמין EE ותמצית תה ירוק. בן הזוג רוכב על אופניים (ולכן קסדת הג'ירו החדשה הצטרפה לתמונה) וגם הילדים מעדיפים אותו בגלל קלות המריחה בהתזה. המיכל ידידותי לסביבה, אינו מכיל בוטאן (הוא מיוצר בטכנולוגיה פטנטית) וניתן לרסס איתו בכל זוית. בניגוד לאולטרסול MEN, כל המשפחה, כולל הבנות, יכולות להשתמש בו.

אולטרסול Free תחליב גוף בשפורפרת ברמת הגנה SPF50. הוא ייחודי במרכיביו והשם free מגיע מזה שהוא ללא חומרים משמרים או חומרים מהחי אינו מכיל אוקסיבנזן, פראבן, שמנים, בושם או צבע וללא מרכיבים מהחי (בעל סמל הארנבת שלא נוסה על בעלי חיים). בנוסף, הוא מתאים במיוחד לטיפוח העור ומכיל פרו ויטמין B5, תמצית צמח הממליס ותה ירוק. הוא אידיאלי למי שיש לו רגישות גבוהה ונטייה לאלרגיה (שזו אני). הוא אמנם במרקם קרם ובהתחלה מרגיש קצת כבד, אבל נספג היטב. זהו הקרם שאני מעדיפה – היפואלרגי בלי חומרי שימור וריחות, כאן אני מתפשרת על המריחה (קרם ולא תרסיס) וכבדות מסויימת (משאיר שכבה לבנה בהתחלה, בגלל שחלק מההגנה שלו מכנית ולא כימית).

קרם הגנה לפנים ד"ר פישר SPF50 - קרם חזק מתאים במיוחד לפנים, כולל אנטיאוקסידנטים: ויטמין E ותמצית תה ירוק, ללא פראבנים (אבל מכיל אוקסיבנזן). קרם בעל מרקם לבן סמיך יחסית ונספג היטב.

לסיכום, לא משנה מה גילכם, מינכם או העדפותיכם, תמיד תמצאו את האולטרסול שלכם...
מידע
קרם פנים למבוגרים/ילדים, 75 מ"ל, מחיר  49.90  
ספרי שקוף/תחליבי,200 מ"ל, מחיר 59.90
תחליב גוף  Free 200 מ"ל, מחיר  59.90
את הקרמים של אולטרסול ניתן להשיג כמעט בכל מקום בארץ.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr