יום שישי, 15 ביוני 2018

דרמלוג'יקה - טיפוח אפקטיבי בהתאמה אישית עם מגע אנושי

דרמלוג'יקה היא חברת טיפוח פרימיום בין הוותיקות והמובילות ואחת הטובות שאני מכירה. המוצרים והטיפולים של דרמלוג'יקה מהמתקדמים ביותר ואינם מכילים חומרי שימור ולוואי מזיקים. במרכז ההדרכה החדש שחנכו בחברה בתל אביב הכרתי מקרוב את החברה, המוצרים והטיפולים וחזרתי הביתה עם תובנות ונסיון, ושגרת טיפוח חדשה.
דרמלוג'יקה -  טיפוח אפקטיבי בהתאמה אישית עם מגע אנושי


דרמלוג'יקה Dermalogica

חברת דמלוג'יקה נוסדה על ידי ג'יין וורוונד ב-1986 כאקדמיה וקונספט לסטנדרטים בתעשיית הטיפוח IDI International Dermal Institute. בעקבות החוסר בתכשירים העומדים בסטנדרטים נוצרו תכשירי דרמלוג'יקה כשהם מגשימים את החזון: תכשירים מתקדמים ופעילים ללא רכיבים עוינים לעור (כמו לנולין, אלכוהול, שמן מינרלי, חומרי שימור, צבעים וריחות מלאכותיים) ומומחיות בטיפול.
במרכז ההדרכה שמענו מתמי מנכל"ית דרמלוגי'קה וליאת סמנכל"ית ההדרכה על הערכים של דרמלוג'יקה שהם:
ü      חינוך והדרכה – Education
ü      התאמה אישית – Personalization
ü      מגע אנושי – Human Touch
דרמלוג'יקה מקפידה על השקעה בהדרכה וגם הקוסמטיקאיות שעובדות בשיטה שלה יקפידו להדריך את הנשים והגברים שמגיעים אליהן לשמירה על העור.
מרכז ההדרכה של דרמלוג'יקה
הטיפול בדרמלוג'יקה מבוסס על התאמה אישית של התכשירים ושל סדרת הטיפול. הקוסמטיקאיות של דרמלוג'יקה עושות אבחון עור אישי Face Mapping Skin Analysis שמבוסס על אבחון עור אובייקטיבי וסובייקטיבי, כשהסובייקטיבי לוקח בחשבון את ההעדפות, הזמן והיכולת של המטופלת. הם מבחינים באיזורים השונים ובקשר שלהם לגוף באופן הוליסטי כמו ברפואה הסינית או רפלקסולוגיה – בין איזורים בפנים למערכת הנשימה, ההורמונים  ועוד. לדרמלוג'יקה מגוון רחב ביותר של תכשירים על מנת לטפל בכל סוגי הבעיות וטיפוח של כל סוגי העור והצרכים המיוחדים של כל אשה וגבר.
אבחון עור

בנוסף יש לחברה Skin Bar שזוהי עגלת התנסות בה יש מבחר מוצרים להתנסות אישית בטרם בוחרים ורוכשים תכשירים.
Skin bar
העיקרון השלישי של דרמלוגי'קה הוא מגע אנושי ולכן בכל הטיפולים הקוסמטיקאית כוללת עיסוי וטיפול אישי בכפות ידיה בכל אחד מהשלבים בטיפול. המגע חשוב לעור ולנפש.

הטיפולים של דרמלוג'יקה

לדרמלוג'יקה מגוון טיפולים במכונים. בטיפולים משתמשים בגלי קול ורדיו ובחומרים פעילים במיוחד. שילוב המכשירים בטיפול מאפשרים יעילות כך שהטיפולים מתקצרים מה שמאפשר לנשים עובדות ועסוקות לקבל טיפול אפקטיבי במיוחד במינימום זמן ולתוצאות מהירות. בהדגמה הציגו טיפול מקוצר לדוגמא והנה שלביו.

1. ניקוי עמוק כפול עם חומרים עדינים

החל בניקוי ידני עם השמנים והסבונים הייחודיים של דרמלוג'יקה עם עיסוי עדין ידני. באופן כללי יש בטיפולים של דרמלוג'יקה הרבה מגע אישי ועיסוי.

2. פילינג והנשלת תאים

הפילינג מבוצע עם פילינג עם סקראבר, זהו מכשיר חשמלי בגלים שמסיר את התאים המתים ביעילות. 

3. סרום רב עוצמה

סרום חומצה הילארונית מוקטנת מיונן. בשימוש במכשיר חשמלי הרכיבים המוקטנים של הסרום מופעלים וחודרים ממש לתוך הדרמיס. אגב, גם בשלב זה מסיימים בעיסוי ידני להחדרת שאריות הסרום לעור.

 4. אטימת העור

לאטימת העור ולכידת החומרים הפעילים משתמשים באקסוטר מפיח הרי געש היוצר חום בעור. להגברת האפקט מניחים כיסוי לד אדום המזרז ומגביר אפקט חימום. זהו אור ביודינמי כמו פוטוסינתזה.

5. מגבת חמה

בסוף הטיפול מניחים מגבת חמה שיוצרת אפקט נעים ומרגיע.

דוגמאות לטיפולי פנים ייחודיים של דרמלוג'יקה:

·         טיפול פנים אייג' סמארט-  AGE SmartTM multivitamin power exfoliant:
טיפול עם ריכוז גבוה של מולטי-ויטמינים, חומצות פירות ומגוון פפטידים עם עיסוי חווייתי ומסיכה להחלקת קמטוטים והוספת זוהר וברק.
·         טיפול הוליסטי להחדרת לחות (פנים וידיים) -Classic European Skin Care Treatment:
טיפול להחדרת לחות לעור יבש ומיובש עם בתמציות צמחים, סרומים מלחחים המוחדרים לעור באמצעות מכשור חשמלי כולל פילינג, עיסוי ארומתרפי עשיר ומסיכה ממיימת.
·         טיפול פנים קלאסי וניקוי עמוק  - Deep Cleansing face treatment:
טיפול המיועד לניקוי עמוק לעור פנים שמן כולל ניקוי וניקוז הנקבוביות, חיטוי וספיחת עודפי שומן, כיווץ עדין של הנקבוביות בשימוש באנזימים צמחיים וחומצות פירות לאיזון וטיהור של העור כולל מסיכת אצות.
·         טיפול אנטי סטרס לעור רגיש  -  Environmental Anti-Stress face Treatment:
טיפול פנים הרמוני המשלב ניקוי והרגעה לצד עיסוי ארומתרפי עשיר בתמציות ושמנים ומגורה משלב מסיכת קווקר פעילה וסרום מרגיע. להרגעה של עור אדום ומגורה.
·         טיפול פנים מטהר לגבר כולל עיסוי קרקפת ושכמות - men's face skin fitness:
טיפול פנים לגבר המשלב תכשירים טיפוליים מסדרת SHAVE המתאימה לצרכי העור הגברי. הטיפול כולל פילינג ייחודי על בסיס סובין אורז, אנזימים צמחיים וחומצות פירות, ניקוי וטיהור של העור. הטיפול משלב מסיכת אצות מרעננת ומחייה כולל עיסוי קרקפת ושכמות.
·         טיפול פנים לעור מבוגר ובעייתי  - mediBac Clearing treatment for adult acne:
טיפול פרא-רפואי חדשני מסדרת mediBac לטיפול בעור שמן ובעייתי ובאקנה בגיל מבוגר  כולל ניקוי, טיהור וריפוי של עור בעייתי תוך שימוש בסרום אנטיספטי  ומסיכה משקמת על בסיס פחם שחור וגופרית, מרכיבים אנטי דלקתיים וצמחי מרפא להרגעת העור. משלב עיסוי קרקפת ושכמות.
·         טיפול הבהרה ואנטי אייג'ינג לעור הפנים המחשוף והידיים – :ChromaWhite TRx brightening face, hands & decoellte treatment
טיפול עוצמתי לעור עם סימני הזדקנות ופיגמנטציה מסדרת ChromaWhite הכולל פילינג תמצית פירות ומולטי- ויטמינים, חומצה סליצילית וריכוז גבוה של ויטמין C בטכנולוגיה ייחודית ובשילוב נוסחה מהפכנית של מרכיב ההבהרה המתקדם אוליגופפטייד 34 לחיזוק מבנה העור. הטיפול כולל פילינג הבהרה חדשני לעור הידיים, עיסוי, ועטיפה ייחודית להחדרת מרכיבים מבהירים.
קצת ממבחר התכשירים הרחב של דרמלוגי'קה

שגרת טיפוח ביתית עם מוצרי דרמלוגי'קה

לדרמלוג'יקה מגוון תכשירים לשימוש במכון ולטיפוח ביתי יומיומי. התנסינו בשגרת טיפול בסיסית המתאימה לכל אשה ושלביה: ניקוי, פילינג, סרום, לחות ופריימר/קרם הגנה.
תכשירי דרמלוג'יקה פותחו במכון המחקר הבינלאומי International Dermal Institute, והם נטולי צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. אגב, כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים.

אני התנסיתי בשלבי הטיפול במרכז ההדרכה של דרמלוג'יקה.

1. ניקוי יסודי

התחלנו עם ניקוי יסודי בשני שלבים: עם שמן ניקוי ואחריו ג'ל ניקוי. שניהם עדינים וללא דטרגנטים ונשטפים במים. בהתנסות שלי התרשמתי שהם מאוד עדינים עם זאת מורידים את האיפור היטב ומנקים את הפנים, לא מייבשים ולא מציקים לעור.

שמן ניקוי   Precleanse Balm

מכיל שמנים כולל שמן גרגרי משמש, קוקויי ובורז', ויטמין E וטריגליצריד שממיס את השומן שמצטבר על העור. מתאים להסרת מייקאפ ושאריות לכלוך מהעור. מעסים בידיים לחות ליצירת קצף חלבי ושוטפים במים פושרים. (90 מ"ל, 246 ₪). המארז מגיע עם פד רך לקרצוף הפנים.


לסרט המציג את השמן והשימוש בו:

ג'ל ניקוי Special Cleansing Gel 

ניקוי פנים אנטיספטי ללא סבון ודטרגנטים גסים מכיל תמצית לוונדר לניקוי עמוק וחיטוי של העור שאינו מייבש.(250 מ"ל, 209 ₪).

2. פילינג

פילינג אורז Daily Microfoliant

משלב חומצות ומרכיבים פיזיים של אבקת אורז ייחודית להסרת תאים מתים. הפילינג פעיל רק במגע עם מים וצריך להמיס אותו היטב לפני שמשתמשים בו. הוא מכיל פפאין, חומצה סליצילית ומרכיבים פעילים נוספים שמסייעים גם בהבהרת העור ותמציות תה ירוק, ושיבולת שועל להרגעה של עור מגורה. ניתן להשתמש בו באופן יומיומי. (74 גרם, 338 ₪).

אני בדרך כלל נמנעת מפילינג מכני בגלל שעורי מאוד דק. להפתעתי כשממיסים אותו היטב השפעתו על העור עדינה ביותר ואינו סורט אותו בכלל ולא מגרה.
הפילינג עטור פרסים וביניהם פרס "הפילינג הטוב ביותר" של המגזין הבינלאומי Instyle.  הנה הסבר עליו ואיך להתשמש בו:

3.  גימור - סרום, קרם לחות ופריימר

לאחר הניקוי היסודי והפילינג מרחנו סרום וקרם לחות (יש מגוון תכשירים לבחירה לפי סוג העור). ואז את הפריימר. הפריימר שמוצג פה הוא דומה ל-CC כי הוא כולל מקדם הגנה SPF30 ומעט צבע. אני מעדיפה פריימר ללא צבע שניתן להשיג בדרמלוג'יקה שמאוד אהבתי כשהתנסיתי בסיום הטיפול. 

פריימר Skinperfect Primer 

מכיל פפטידים ותרכובות אייג' סמרט, סיליקונים טבעיים  ומקדם הגנה. מבהיר ומחליק את העור ומכין אותו למריחה מושלמת של מייקאפ. (22 מ"ל,340 ₪). הפריימר מגיע במארז עם לחצן שמסייע בהוצאת הקרם עד תומו מהשפורפרת כשהיא מתרוקנת.
בתהליך של דקות בשימוש בתכשירים העור שלי היה בהיר, קורן ובוהק ובעיקר – נעים כל כך! אני מאוד רגישה, העור שלי מתגרה בקלות, מעקצץ ומפתח פריחה. התכשירים השפיעו עליו נהדר. הוא הפך בהיר, רגוע וחלק. נראה נהדר והרגיש נהדר. הנחת המייקאפ אחרי הפריימר היתה מושלמת. מוצרים מצויינים!

מידע

נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני קוסמטיקה נבחרים, במרכזי הספא של רשת ישרוטל ורשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודת מכירה: 0732-10-20-30  או באתר: www.dermalogica.co.il
גילוי נאות: הייתי אורחת החברה והמוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr