יום שבת, 8 בספטמבר 2018

קרם לחות מזין לידיים SKIN DRY של קמדיס

קרם ידיים חדש של חברת הדרמו-קוסמטיקה קמדיס (Kamedis) הושק. זהו קרם מבוסס צמחי מרפה סיניים עדין ויעיל במיוחד. במבצע השקה הוא ימכר ב-24 ש"ח בלבד (ל-100 מ"ל קרם) והרוכשים באתר מעל 250 ש"ח יקבלו אותו במתנה. מוצרי קמדיס אינם מכילים פראבנים ונבדקו דרמטולוגית.

אצלי קרם ידיים שימושי בכל תקופה. אבל עכשיו בחגים כשמבשלים הרבה ומזג האויר אינו יציב אני מרגישה צורך בהוספת לחות בכלל, ובידיים בפרט.

קרם לחות מזין לידיים לעור יבש DRY SKIN NOURISHING HAND CREAM

הקרם מיועד למתן לחות וריכוך עור הידיים. שילוב השמנים והתמציות מסייע בהרגעת עור יבש, אדמומי ומגורה, מרכך ומחדש עור יבש וסקוד ומזין ולוכד את הלחות בעור. הקרם מתאים גם לילדים. הוא מכיל:
·         חמאת שיאה ושמן זית
·         ויטמין E כאנטיאוקסידנט
·         תמציות צמחיות בוטניות

התמציות הבוטניות הצמחיות בנוסחה ייחודית של קמדיס המבוססת על הרפואה הסינית עם פטנטים של החברה. בין הצמחים רובהרב, סקוטלריה, קנידיום, ליקוריץ. על מנת להבין מה תורם כל צמח אפשר להסתכל באתר של קמדיס בקטגוריה צמחים:
רובהרב – נוגד דלקתיות וחמצון, נוגד אלרגיות ואנטיבקטריאלי. לריפוי פצעים וויסות הפרשת החלב.
סקוטלריה – נוגד דלקות עור וחיידקים ונוגד חמצון.
קנידיום – מקל על אקזמה ועל תחושת גרד.
ליקוריץ – נוגד דלקת חיידקים ופטריות, מפחית תחושת גרד במצבי אטופיק דרמטיטיס.

חוות דעתי

הקרם מגיע בשפורפרת של 100 מ"ל נוחה לאחיזה ולתיק. לקרם צבע לבן קרם ומרקמו סמיך אך לא סמיך מאוד. כזה שנספג מיד. יש לו ריח של תמציות צמחים עדין האופייני לתכשירים של קמדיס שמאוד מצא חן בעיני. הוא לא מבושם ומוגזם אלא עדין ונייטרלי. ניכרת השפעתו המיידית על העור לנעימות ורכות. אהבתי מאוד.


קמדיס

קמדיס היא חברת דרמו קוסמטיקה שמשלבת צמחי מרפא פעילים מהרפואה הסינית המסורתית עם מדע, מחקרים ופיתוח קליני. לחברה מספר תוכלו לקרוא עוד על קמדיס ותכשירים נוספים כמו קרמים שונים ותכשירים לטיפול באקנה.

מידע

קרם לחות לידיים מסדרת DRY SKIN של קמדיס KAMEDIS, 100 מ"ל, 30 ש"ח (עכשיו במבצע השקה ב-24 ש"ח). להשיג בחנויות נבחרות ובאתר קמדיס www.kamedis.co.il
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr