יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

פלטה ומסקרה Total Temptation של מייבלין Maybelline New York


מייבלין Maybelline New York השיקה מסקרה ופלטה מהסדרה Total Temptation. הפלטה היא 2 ב-1 לעיניים ולפנים עם מגוון סמקים ושימר מטאליים מהפנטים. המסקרה מכילה שמן קוקוס והיא נעימה במיוחד ועוצמתית בעלת אפקט מאריך ועיצוב ריסים הורס!

אני מאוד אוהבת את המוצרים של מייבלין Maybelline. המוצרים החדשים כפי שניתן לצפות מביאים חידושים והתלהבות גדולה איתם. ראשית, אני אוהבת את האריזות. בצבע כתמתם אפרסק בהיר שקל להבחין בהם בערמת האיפור וגם כשהם בתוך תיק חשוך. שנית, העיצוב שלהן מהמם עוד לפני שפותחים! ושלישית – לזה תכף אגיע – הן נוחות וכייפיות ואספר עליהן בפרוט כאן לכל מוצר.

פלטה 2 ב-1 לפנים ולעיניים Total Temptation
זוהי פלטה מהממת! היא כוללת 8 צלליות עיניים, שימר זהוב ומטאלי וסומק ורדרד פנינתי. שילוב הגוונים מאפשר מגוון אפשרויות. מלוק יומיומי קורן ועד לוק דרמטי לערב חגיגי או דרמטי. יש בפלטה מגוון צלליות בגווני חום אדמה, שחור מאט, ניודים בגימורים של שימר ומאט, ורדרדים, ועוד. בפלטה יש: 8 גווני צלליות + 2 שימרים. מתוכם 4 צלליות עיניים בגימור מאט, 2 צלליות עיניים בגימור שימר פנינתי, 2 צלליות עיניים בגימור גילטרי ו-2 שימרים. כך שבפלטה אחת כזו יש גם גוון ורדרד שימרי כסומק ושימר ויש גם זהב שימרי לשדרוג הלוק לקורן במיוחד לערב. כך גם אם נוסעים אפשר להסתפק בפלטה הזו ליצירת מגוון לוקים לבוקר ולערב.


תוכלו למצוא בגב הפלטה הוראות שימוש והדגמות מצויירות. החברה ממליצה למרות גוון אחד על כל שטח העין, גוון שני להצללה, לשרטט באמצעות גוון שלישי את קפל העפעף, להדגיש בגוון רביעי את קו הריסים. להאיר את עצמות הלחיים בעזרת השימר. ויש גם ציור. אגב, עדי פרג'י, מנהלת הדרכה מייבלין ניו יורק ממליצה גם להדגיש באמצעות השימר הזהוב את עצמות הלחיים ומעל השפה העליונה.

ניסיתי את הפלטה, יש לה פיגמנט חזק יחסית וקשת הגוונים שימושית במיוחד. למרות העוצמה של הגוונים ניתן להסיר אותם בקלות יחסית במים וסבון בסוף היום, פרט לשחור שדרש יותר מאמץ.


מחיר מיוחד לרגל ההשקה לחודש אוגוסט 2018- 45 ₪
תכולה: 12 גר'
מסקרה Total Temptation
מסקרה המכילה שמן קוקוס, מברשת שמנמנה נוחה במיוחד לעיצוב קל שמאריכה את הריסים ונותנת להן מראה ארוך וטבעי במיוחד.

ניסיתי את המסקרה. היא נמרחת מאוד בעדינות ומעניקה לריסים לחות נעימה ללא כבדות. נוח לאחוז את המסקרה שקוטרה גדול יחסית. מבנה המברשת מקל על העיצוב על הרמת הריסים לפתיחת העיניים. והשוס – הריסים לא נדבקים מה שתורם למראה טבעי ואורך הריסים לא יאומן – היא מאריכה אותם כמו קסם! אגב, הסרתה קלה במקלחת במים.

מחיר מיוחד לרגל ההשקה לחודש אוגוסט 2018- 40 ₪
תכולה: 9.5 מ"ל
מידע
ניתן להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr