יום שבת, 27 באוקטובר 2018

קליר סטארט Clear Start של דרמלוג'יקה – תכשירים חדשים לטיפול אפקטיבי באקנה


סדרת קליר סטארט Clear Start של דרמלוג'יקה מטפלת בבעיות אקנה ועודף שומניות בעור מתבגר. שני תכשירים חדשניים הצטרפו לסדרה: מסיכת קצף תוססת Fizz Mask וסרום ברייק אאוט קלירינג בוסטר Breakout Clearing Booster. יחד התכשירים מבצעים ניקוי יסודי ונלחמים בחיידק האקנה. מהו אקנה? מה גורם לו? איך מטפלים? ומהי הסדרה והתכשירים החדשים? מידע חשוב, רגע לפני שנשארות צלקות לכל החיים!
קליר סטארט Clear Start של דרמלוג'יקה – תכשירים חדשים לטיפול אפקטיבי באקנה
עדן אלמסרי מדגימה שימוש בתכשירי קליר סטארט של דרמלוג'יקה

מהו אקנה? מה גורם לו?

אקנה הוא פצעים על העור שנגרמים כשנקבוביות העור נסתמות ויש עודף הפרשת סבום (השומן של העור). זהו כר גידול לחיידקי האקנה והתגובה החיסונית הטבעית גורמת לדלקת מחמירה את המצב. זה יכול להראות כבליטה קטנה על העור ועד למצב של בליטה גדולה, אדמומיות ופצע ממש. האקנה אינו אסתטי ובנוסף, טיפול לא מספק עלול להשאיר צלקות לכל החיים!
הסיבות העיקריות לאקנה הן גנטיקה (הנטייה לפתח אקנה תורשתית), הורמונים (וחוסר איזון הורמונלי), לחץ, לכלוך ותכשירים לא נכונים (שיכולים לסתום נקבוביות ולגרום לעודף הפרשת סבום).
נהוג לקשר אקנה לתזונה – תזונה עלולה להשפיע על התפרצות אקנה. בעיקר אוכל מטוגן ושמן (וגם לפעמים שוקולד וממתקים). הקשר לא חד משמעי ולא ישפיע על כולם אותו הדבר. אבל שימו לב אם זה משפיע עליכם והתאימו את התזונה. פירות וירקות, דגים, אגוזים מומלצים ושומניים ומטוגנים לא. בכל מקרה, גם אם לא יעזרו לעור יעזרו לבריאותכם אז שווה לנסות.

סדרת Clear Start של דרמלוג'יקה

יש הרבה תכשירים לאקנה בשוק. התכשירים של דרמלוג'יקה איכותיים במיוחד וכוללים רכיבים חדשניים ומיוחדים, כולל פטנט רשום! מעבר לרכיבים הפעילים שבהם הם ללא חומרי ריח וצבע מלאכותיים, ללא פראבנים, טבעוניים, ללא גלוטן ולא נוסו על בעלי חיים. הם שומרים על בריאות העור ועדינים. הפעולה שלהם מהירה ואפקטיבית, אם כי יקרים מרבים מהתכשירים שבשוק, אבל יש לזה הצדקה, במיוחד בעור בעייתי. הנסיון שלי עם התכשירים שניסו הילדים שלי (עם אקנה קל ומטופל) שהם נוחים לשימוש ואינם דורשים הרבה התעסקות ואפקטיביים. היישורת האחרונה בטיפול, בעיקר אצל הבן שלי שפחות מקפיד ואין לו סבלנות ויש לו יותר פצעים. התכשירים עדינים והתוצאות אצלו ניכרו תוך יומיים!
טיפול באקנה בדרמלוג'יקה
יש 6 תכשירים בסדרת קליר סטארט Clear Start: קצף ניקוי, טונר, מסיכת הקצף, סרום נקודתי, ושני קרמים – אחד ללילה (מרגיע) ואחד ליום שהוא גם קרם הגנה SPF15. אתמקד בתכשירים החדשים.
תכשירים חדשים לטיפול באקנה 

מסיכת קצף תוססת לניקוי שחורים Blackhead Clearing Fizz Mask

מסיכת קצף פעילה ותוססת לניקוי אפקטיבי של קומודונים (הנקודות השחורות) בטרם יהפכו לפצעים. המסיכה מכילה סולפור (אנטיבקטריאלי), חימר קאולין (מאזן שומניות בעור), תמצית תפוחים (מרגיע ומעניק לחות) ותמצית שורש כורכום (מפחית דלקת). מנקה וסופחת את השומן. יש לה הקצפה אקטיבית באמצעות חומר שהופך לגז בטמפרטורת העור וגורם לאפקט הבועות, זה מחדיר חמצן לתאים (זה הורג את החיידקים) וסופח-מרים עודפי שומן מהעור בלי לייבש אותו.
מסיכת קצף תוססת לניקוי שחורים של דרמלוג'יקה
לשימוש פעמיים-שלוש בשבוע על עור נקי. מורחים, מחכים 3-5 דקות (המסיכה תוססת וזה מדגדג, אומר הבן שלי). אין צורך לעסות את הפנים כי המסיכה פעילה ועושה הכל. ושוטפים במים פושרים.
עדן אלמסרי מדגימה את השימוש במסיכה
הנה סרטון שמדגים את השימוש בה:

מסיכת קצף תוססת לניקוי שחורים Blackhead Clearing Fizz Mask, 50 מ"ל, 142 ש"ח.

סרום ברייק אאוט קלירינג בוסטר Breakout Clearing booster

תכשיר פורץ דרך ייחודי לדרמלוג'יקה ומוגן בפטנט! הוא מחסל את חיידקי האקנה תוך כרבע שעה! בנוסף, הוא אנטיבקטריאלי ומכיל פרוביוטיקה! התכולה הייחודית שלו:
שילוב TT Thymol and Terpineol and Phytoplankton extractשפועל נגד חידק האקנה יחד עם המיקרוביום של העור. שילוב שכולל פרוביוטיקה.
B3 ניאצינמיד – ויטמין הפועל בעור כמו אנטיביוטיקה
חומצה סליצילית, לקטית ותמצית קליפת תפוז (להנשלה/פילינג עדין לעור להסרת תאים מתים שחוסמים נקבוביות)
תמצית Chondrus crispus אצה אדומה + חומצה הילארונית - לריכוך העור ומתן לחות.
סרום ברייקאאוט קלירינג בוסטר של דרמלוג'יקה
התכשיר הוא סרום במרקם ג'ל. כמה טיפות מספיקות (לוחצים על התחתית הגמישה להוצאת הכמות הדרושה של הסרום). שמים נקודתית פעמיים ביום על האיזורים שיש בהם פצעים. אפשר למרוח ממש גם על איזור עם אקנה פעיל. התכשיר נטול ריח לא מייבש את העור.
עדן אלמסרי מדגימה את השימוש בסרום
הנה סרטון שמדגים את השימוש בסרום:

ברייק אאוט קלירינג בוסטר Breakout Clearing booster, 30 מ"ל, 142 ש"ח.

טיפים לטיפול באקנה

ניקוי ושמירה על הייגיינה חשוב ביותר!

ניקוי העור הוא הפעולה החשובה ביותר, לא לוותר פעמיים עד שלוש ביום בשימוש בתכשירים עדינים ולא מייבשים. כשמזיעים לנגב בממחטות נייר חד פעמיות או מגבת אנטיבקטריאלית, לא ללבוש בגדים צמודים באיזור עם אקנה.
להחליף את הציפית של הכרית לעתים קרובות.

לא להתעסק עם הפצעים

לא לגעת, להתעסק, להוציא שחורים או לפוצץ פצעים – זה רק מחמיר את המצב וגורם לצלקות. וגם לא למרוט שיער באיזור עם פצעים.

להימנע מטיפולים לא מתאימים

להימנע מתכשירים שומניים או אלכוהוליים/דטרגנטים מייבשים (זה גורם להגברת השומניות), פילינג גרגירי (אסור!), תרופות סבתא וטיפים לא מוסמכים. להיזהר מבשמים או תכשירים מבושמים.
שימוש בגלולות נגד הריון ותכשירים הורמונליים משפר את המצב לטווח ארוך אז לקחת את זה בחשבון בטיפול.

להגן על עור הפנים בפני השמש

זה טיפ שנכון לכולם! אבל כשמטפלים באקנה בשימוש בתכשירים פעילים (כמו חומצה סליצילית, גליקולית ולקטית) העור הופך רגיש יותר לשמש (המונח המקצועי הוא פוטוסנסיטיב). לכן חשוב לחבוש כובע ולהשתמש בתכשיר מגן שמש.
כדאי לבחור תכשיר לא שמנוני ומכביד אלא שמתאים לעור. תכשירים כימיים עלולים לגרות את העור. לדרמלוג'יקה תכשיר SPF30 UV SMART שכולל מגן פיזיקלי לא מגרה מקופסל כך שאינו מכביד על העור.

מידע

ניתן לרכוש קיט מוקטן להתנסות לכשבועיים.
תכשירי המותג ניתנים לרכישה בנקודות המכירה של דרמלוג'יקה, במכוני קוסמטיקה נבחרים ובמרכזי הספא היוקרתיים של ישרוטל, ספא של הולמס פלייס, וכו'. לברור נקודות מכירה: 073-210-20-30 או באתר דרמלוג'יקה 
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr