יום שבת, 6 באוקטובר 2018

קרם לחות SPF25 וג'ל לעיניים בסדרת Hydro Boost® של ניוטרוג'ינה


קרם לחות עם מקדם הגנה SPF25 וקרם ג'ל לעיניים מצטרפים לסדרת הטיפוחHydro Boost®  של ניוטרוג'ינה שזכתה בפרס מוצר השנה 2018 בקטגוריית טיפוח הפנים. קרמים שמתאימים במיוחד למזג האויר בישראל.
קרם לחות SPF25 וג'ל לעיניים בסדרת  Hydro Boost® של ניוטרוג'ינה
קרם לחות SPF25 וג'ל לעיניים בסדרת  Hydro Boost® של ניוטרוג'ינה

את סדרת הטיפוח Hydro Boost®  של ניוטרוג'ינה ניסיתי בעבר והמלצתי. קרם הלחות הוא אחד האהובים על הבת שלי. לכן שמחתי מאוד לשמוע על עוד שני מוצרים בסדרה: קרם ג'ל מעורר לעיניים וקרם לחות עם מקדם הגנה SPF 25. שניהם מכילים חומצה הילארונית שמעניקה לעור לחות. הקרמים עדינים ולא כבדים ומתאימים מאוד לאקלים הישראלי.

קרם ג'ל לעיניים Hydro Boost® Awakening Gel-Cream

קרם לאיזור העיניים הפועל ב-3 מימדים:
·         הזנה מיידית של לחות המחדשת את העור סביב איזור העיניים באמצעות נוסחת הג'ל ההיאלורוני ומחזקת את מחסום ההגנה של העור.
·         עוצמה של רעננות עם נוסחת הג'ל הקליל המעוררת עיניים עייפות, מסייעת בהעלמת סימני עייפות ובמקביל נספגת לתוך העור ואף מייצרת בסיס למייקאפ.
·         הקרם לוכד את הלחות בעור למשך 24 שעות ובכך שומר על גמישות העור ועל מראה עיניים רענן כל היום.
לשימוש: יש למרוח מסביב לעיניים מהחלק העליון של עצמות הלחיים במרחק סביר שלא יגע בעיניים.

חוות דעתי: מגיע במיכל קליל בצבע תכלת. הקרם במרקם ג'ל מעט סמיך אבל קליל מאוד. נעים וקריר במריחה ומקנה תחושה נעימה ונטול ריח. זהו אינו קרם פעיל חזק ולכן יחסית לא גורם לאלרגיות עם זאת מעניק לחות. מתאים למבוגרות לשימוש בבוקר ובמשך היום לפני האיפור ולצעירות גם בערב כהתחלת שימוש בקרמי עיניים. מכיל פאראבנים.

קרם ג'ל לעיניים מסדרתHydro Boost® , 15 מ"ל, 81.90 ש"ח

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF 25 Hydro Boost® City Shield Hydrating Lotion

קרם לחות שהדגש בו היא על קלילות והגנה מהשמש. מכיל חומצה היאלורונית ואנטיאוקסידנטים. מרווה במיידית את העור בלחות, מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור ומגן מפני גורמים סביבתיים וקרני UV המזיקים לעור:
·         מרווה את העור בלחות ומחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור: הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית ומחדשת את העור בהזנה מיידית של לחות.
כמו כן, מחזקת את מחסום ההגנה של העור יום אחרי יום כך שהקרם מגן באופן אקטיבי כנגד גורמים סביבתיים.
·         מסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה: הפורמולה מכילה אנטיאוקסידנטים ומגינה על העור מפני נזקי הזיהום הסביבתי ושמורת עליו זוהר ורך.
·         הגנה מפני נזקי השמש: פותח עם Helioplex™ המספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש המזיקות אשר עלולות לגרום להזדקנות מוקדמת של העור.
לשימוש: למרוח במשך היום לפחות רבע שעה לפני חשיפה לשמש וכבסיס לאיפור.

חוות דעתי: מגיע במיכל קליל בצבע תכלת שנוח לשים בתיק. יש לו מרקם נוזלי יחסית (על בסיס מים ולא שמן), צבעו לבן טורקיז ויש לו ריח רפואי משהו שהרגיש לי קצת מסריח, אבל אחרי שנספג העור נראה מעולה והוא קיבל ריח נעים ומרענן שמאוד נהניתי ממנו. אין בו טיפה מהכבדות שאופיינית לקרמים הכוללים מקדם הגנה בעוצמה דומה. הקרם מכיל את Helioplex™ שהוא שילוב פטנטי של שני רכיבי הגנה מהשמש כך שלמקדם ההגנה יש יציבות בחשיפה לשמש אך יש למרוח אותו לפני החשיפה לשמש. הקרם מאוד קליל ולא פעיל במיוחד מה שהופך אותו מתאים לאקלים והחום הישראלי, טוב כבסיס למייקאפ ומתאים במיוחד לצעירות. אינו מכיל פאראבנים. בתמונה - לשים לפני השחייה ואחריה. נותן לחות ומגן מהשמש.
ניוטרוג'ינה city shield - מתאים במיוחד לאקלים הישראלי
קרם לחות SPF 25 מסדרת Hydro Boost® , 50 מ"ל, 81.90 ש"ח
לסיכום, קרמים קלילים, נעימים שנותנים לעור לחות בלי להכביד. נהדר באקלים הישראלי!

מידע

שני המוצרים נמכרים ברשתות הפארמים והשיווק במחיר 81.90 ש"ח.
סדרתHydro Boost®  מכילה: ג'ל לחות לעור רגיל עד מעורב, ג'ל קרם לחות לעור יבש, תרחיץ ג'ל ניקוי, חלב פנים במרקם ג'ל, תמיסת מים מיסלריים ייחודית, תרחיץ גרגירים, מגבוניים ייחודיים ועדינים.
פרטים נוספים ניתן למצוא ב:
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr