יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

גאיה קוסמטיקס Gaya Cosmetics חוגגת 7 שנים עם 50% הנחה!

כשגאיה קוסמטיקס, חברת הקוסמטיקה המינרלית יוצאת במבצע זו הזדמנות להצטייד באיפור טבעי ואיכותי. כשמדובר במבצע של 50% על כל החנות לכבוד חגיגות 7 שנים לחברה זה מושלם לבחור בדיוק מה שצריכים בלי שיקולי הנחות מסויימות – הכל בהנחה! הנה כמה המלצות על מוצרים של החברה שאני מכירה.
גאיה קוסמטיקס Gaya Cosmetics חוגגת 7 שנים עם 50% הנחה!

גאיה קוסמטיקס

גאיה היא חברה ישראלית שהוקמה ב-2010. מוצריה מיוצרים באיטליה ומותאמים לאשה הישראלית ולמזג האויר הישראלי. ה מוצרים של גאיה 100% טבעיים ואין חומרי שימור  פראבנים, עופרת, וזלין וכו' העלולים להזיק לעור. המוצרים היפואלרגיים, אקולוגיים, לא נוסו על בעלי חיים. ולמי שזה חשוב – הם  כשרים ומוצרי האבקות אף מותרים לשימוש בשבת. תוכלו למצוא עוד מידע באתר של גאיה קוסמטיקס.





המוצרים של גאיה קוסמטיקס
לגאיה יש מבחר מוצרי טיפוח ואיפור מינרלי. בתחום הטיפוח יש חומרי ניקוי, סרום, מסיכות וקרמים. 
בתחום האיפור יש את כל מה שצריך להופעה מלאה – איפור בייס ופנים, עיניים, שפתיים ומברשות מכל הסוגים. מבחר הצבעים יפה ומתאים מאוד לנשים הישראליות להופעה חושנית. אני משתמשת באופן קבוע במוצרים הבאים של גאיה:
מסיכת קולגן, פריימר, מייקאפ בייס (שהוא קונסילר ובסיס למייקאפ), מייקאפ מינרלי (שהתאימו לי באופן אישי את הצבעים שלו!), ליפסטיק מינרלי, צללית אפויה ומברשות האיפור.


בחירתי במבצע זה
בחרתי שלושה מוצרים הפעם: ליפסטיק מינרלי, מברשת לאיפור ובאלם לשפתיים.

ליפסטיק מינרלי Go Natural
ליפסטיק מינרלי במרקם קליל - עשיר בלחות ונמרח בקלות. יש בו שעוות דקלים טהורה וויטמין E ומינרלים כמו אבץ המגינים ומרגיעים את העור. בנוסף, מסנן קרינה עדין. בחרתי בצבע טבעי ורוד-ניוד שנקרא Go Natural (מספר 526). אני כבר משתמשת בו והצטיידתי באחד נוסף. עכשיו במבצע ב-56 ש"ח במקום 112 ש"ח.

ליפ באלם
שפתון טיפולי המכיל חמאת שיאה, שמן חוחובה וויטמין E. כמו כן מסנן קרינה עדין. הוא מגיע בצנצנת קטנה ונוח להניח אותו על השולחן או ליד המיטה (שזה מה שהבת שלי עשתה, למריחה כל ערב). הוא מאוד נעים ולא מכביד מדי. אגב, אפשר לערבב אותו עם צללית לקבלת שפתון בצבע מותאם אישית. עכשיו במבצע 37 ש"ח במקום 74 ש"ח.

מברשת קונסילר
מברשת שמתאימה במיוחד להנחה וטשטוש של הקונסילר. בגלל שאני מכסה שטחים גדולים יחסית עם הקונסילר (יש לי הרבה פיגמנטציה) – המברשת הזו גדולה יחסית אבל לא גדולה מדי לאפשר מריחה נוחה ודיוק טוב. המברשת סינתטית.עכשיו במבצע 62 ש"ח במקום 124 ש"ח.

מידע
המבצע בין התאריכים 23-31.12.2018
גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את המותג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr