יום ראשון, 17 בפברואר 2019

סדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol של חברת HL

סדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol של חברת HL לטיפוח, חידוש, שיקום והבהרת העור. זה הזמן לנצל את שארית החורף כדי לחדש את העור עם טיפול ביתי עוצמתי. מוצרי הסדרה מכילים חומצות אלפא הידרוקסי המופקות מפירות, חומצה סליצילית, רטינול ויטמין C ותה ירוק –שהופכים את הסדרה הזו ליעילה במיוחד במלחמה בסימני הזמן ונגד הזדקנות. הסדרה כוללת נוזל חידוש אקטיבי, טיפות הבהרה, רטיות פילינג, קרם יום וקרם לילה.
סדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol של חברת HL
סדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol של חברת HL

מזג האויר בארץ וקרינת השמש החזקה גורמים לנזקים לעור ומקשים את הטיפול בו בגלל הקיץ הארוך. לכן צריך לנצל את חודשי החורף בהם הקרינה נמוכה יותר ואנחנו מסתתרים בבתים בגלל הקור על מנת לבצע טיפולים קוסמטיים. אחד מהדברים הראשונים שמומלץ לעשות הוא לעבור לשגרת טיפוח הכוללת פילינג והבהרה. ועכשיו בפברואר יש עדיין חלון הזדמנויות אחרון לטיפול לשנה זו. בתחילת החורף עשיתי סדרת פילינג שבועית. עכשיו עברתי לטיפול רציף עם סדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol של חברת הטיפוח המקצועית HL. בסדרה מספר מוצרים אני משלבת את נוזל החידוש האקטיבי ואת קרם הלילה מהסדרה בטיפול יומיומי כחלק משגרת הטיפוח הקבועה שלי.

הרכיבים הפעילים - חומצות אלפא, בטא ורטינול

שלוש חומצות משולבות בסדרה הזו: אלפא, בטא ורטינול. יחד הן מבצעות פילינג כימי שעובד על שכבות העור החיצונית (הקרנית) והפנימית (הדרמיס) והוא נחשב יעיל יותר ועדין יותר מפילינג מכני (גרגירים). חומצות האלפא והבטא מיוצרות מפירות. הן מפרקות את הדבק של השכבה החיצונית ומאפשר לתאי עור מתים להשתחרר ולתאים בריאים לעלות לפני השטח. בנוסף על שיפור מראה העור זה מאפשר גם לקרם לחות להיספג בעור ביותר יעילות ומעודד ייצור קולגן. וזה משפיע היטב על עור שניזוק מהשמש.  החומצה הבטא הידרוקסית גם מסייעת לניקוי הנקבוביות של העור. הרטינול הוא נגזרת של ויטמין A והוא מתקן את השכבה הפנימית יותר של העור ומעודד קילוף יותר פנימה. הוא מפעיל מנגנונים שמתקנים את התאים ומעלה את הקולגן, החומצה הילארונית בעור ומעניק לו לחות. הוא גם מסייע לשיפור בקמטים ובכתמים ובמצבים של אקנה.
בקיצור, חומצות אלפא, בטא ורטינול הן חלק המרכיבים העיקריים שמשפרים ומשקמים את העור (רכיב פעיל אחר הוא פפטידים, שאינו שייך לנושא הפילינג). ולכן אנחנו רוצים להשתמש בהן. למה רק בחורף? כי הפילינג מסיר תאים מתים והופך את העור לחשוף יותר. בנוסף, בעת טיפול זה (ובכלל) צריך להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה. ההמלצה היא SPF15. אני נוקטת משנה זהירות, עושה טיפול רק בערב ומורחת מקדם הגנה SPF30 בקרם היום גם אם אני לא מתכננת יציאה. לזה אני מוסיפה עוד קרם הגנה במקדם 30 או אף 50 אם אני יוצאת ותלוי באורך, מטרת ורמת החשיפה לשמש ביציאה. חבשו כובע בשמש גם בחורף ותנו לעור הרבה
לחות. אם יודעים שיוצאים לחשיפה גבוהה במיוחד, אני מדלגת על הטיפול בערב שלפני החשיפה.

סדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol

החומצות האלפא הידרוקסיות הקיימות בתכשירי הסדרה, מופקות מפירות ומכילות תמציות לימון ותפוז. תמציות הלימון מכילות ויטמין C המרפא, מעודד התחדשות העור ולכן משפר מראה של עור מיובש או עייף, מרגיע, מבהיר את העור. תמציות התפוז: מכילות ויטמין C המעלה את רמת הלחות בעור, מכווץ, משפר את גוון העור, מונע מצבי "פגיעות" בעור.
התוצאה של שימוש במוצרי הסדרה:
         צמצום עומק הקמטים וקמטוטים
         שיפור משמעותי במרקם העור
         שיפור בגמישות ובאלסטיות העור
         העלאת רמת הלחות בעור
         שיקום עור הסובל מאקנה וולגריס ו/או פוסט אקנה

המוצרים בסדרת אלפא-בטא ורטינול Alpha-Beta with Retinol

הסדרה כוללת נוזל חידוש אקטיבי, טיפות הבהרה, רטיות פילינג, קרם יום וקרם לילה. מתוך המוצרים בסדרה ניסיתי שניים: נוזל חידוש אקטיבי וקרם לילה מחדש. הסדרה מגיעה במראה אלגנטי לבן-כסוף עם מגע צבע ירוק-זית המסמל את המקור הצמחי לחומצות.

נוזל חידוש אקטיבי Alpha-Beta Prepping Lotion with Retinol

נוזל ייחודי לחידוש אקטיבי המבצע פילינג עדין להתחדשות העור, תורם להבהרתו ומחזק את גמישותו. מכיל חומצות אלפא-הידרוקסי, חומצה סליצילית (בטא), רטינול ותה ירוק כנוגד חמצון. מחיר- 140 ₪ ל- 125 מ"ל
הוראות השימוש להזליף על צמר גפן ולמרוח על העור. לחכות 1-2 דקות שיספג (לא להסיר) ולמרוח קרם יום/לילה. להיזהר ממגע בעיניים.
הנוזל נטול ריח ומגיע במיכל פלסטיק קל ונוח לשימוש עם פתיחה וסגירה בלחיצה על ראשו. להוצאת הנוזל הופכים אותו. בהתחלה השתמשתי בצמר גפן אבל הרגשתי שהכל נספג בו לפני שהגיע לפנים. אז עברתי לשים כמות נדיבה ישר מכף היד (צריך לשים לב הנוזל דליל ונוזל בין האצבעות אם לא נזהרים - לשים במרכז כף היד ואז למרוח). מרחתי כמות נדיבה על הפנים והצוואר והיא נספגה כמעט מייד ועם מעט מאוד עקצוץ. לא הרגשתי צורך משמעותי לחכות הרבה זמן אחרי המריחה ומרחתי קרם לילה מחדש.

קרם לילה מחדש Alpha-Beta Restoring Cream with Retinol

קרם לילה מחדש, פעיל במיוחד לצמצום קמטים, לזירוז קצב תחלופת התאים ולשיפור מוצקות וגמישות העור. מכיל חומצות אלפא הידרוקסיות (מופקות מפירות (לקטית, גליקולית, ציטרית, מלית וטרטרית), חומצה סליצילית, רטינול, תה ירוק להרגעה ותמצית משי (עשירה בחלבונים המעניקים לעור ברק ומספקים הגנה מפני קרינת השמש וגורמי סביבה חיצוניים מזיקים אחרים, מסייעים בריכוך מרקם העור ומווסתים את ייצור המלנין). מחיר – 281 ₪ ל- 50 מ"ל.
הוראות שימוש: מורחים בערב.
הקרם מגיע במיכל שטוח כסוף ואלגנטי אך לא כבד מדי והסגירה הרמטית בהברגה. הוא לבן ויחסית סמיך ונטול ריח. הוא נעים למגע ונספג מהר. לא הרגשתי שום עקצוץ או תופעת לוואי כלשהי, להפך, יש בו לחות עדינה ולא מכבידה.
התוצאה של המריחה של שני התכשירים – העור נהיה חלק ממש תוך שימוש אחד! התכשירים נעימים, קלים לשימוש ביתי ולא דורשים הרבה זמן וההשפעה שלהם מעולה! מומלץ!
התכשירים הנוספים בסדרה אותם לא ניסיתי:

קרם יום Alpha-Beta Day Defense Cream with Retinol

קרם לחות יומי להגברת תהליך חידוש העור,  לטשטוש מראה קמטים וקמטוטים ולשיפור גמישות העור. הקרם מכיל מכיל מסנני קרינה UVA ו- UVB המספקים הגנה מקרני השמש. הקרם מכיל חומצות אלפא הידרוקסיות (מופקות מפירות (לקטית, גליקולית, ציטרית, מלית וטרטרית), חומצה סליצילית, רטינול, תה ירוק ומסנני קרינה UVA ו-UVB ברמה של SPF15 לפחות.
תה ירוק להרגעה ותמצית משי (עשירה בחלבונים המעניקים לעור ברק ומספקים הגנה מפני קרינת השמש וגורמי סביבה חיצוניים מזיקים אחרים, מסייעים בריכוך מרקם העור ומווסתים את ייצור המלנין). מחיר – 269 ₪ ל- 50 מ"ל.

טיפות הבהרה  Brightening Drops with Retinol

טיפות להבהרת אזורי היפר-פיגמנטציה הנובעים מחשיפה לשמש וכתמי גיל. הקרם מכיל מכיל מסנני קרינה UVA ו- UVB המספקים הגנה מקרני השמש. הקרם מכיל חומצות אלפא הידרוקסיות, חומצה סליצילית, רטינול, ויטמין C (נוגד חמצון חזק) להבהרה. 269 ₪ ל-20 מ"ל.
אופן שימוש: יש לשים פעם בלילה על עור פנים  נקי, למשך חודש וחצי לפחות, לקבלת תוצאות אופטימאליות.

רטיות פילינג מסדרת אלפא-בטא ורטינול - PEELENING PADS

רטיות (מגבוני) פיליניג עדינים, נוחים וקלים לשימוש. מחדשים ומשפרים את טקסטורת עור הפנים, מסייעים בהפחתת עומק הקמטים ומעניקים לעור גוון אחיד. רכיבים פעילים- חומצות אלפא הידרוקסיות המופקות מפירות, חומצה סיליצילית, רטינול ותה ירוק. 152 ₪ ל-24 יחידות.
הוראות שימוש: בערב על עור נקי ויבש ,להעביר בעדינות את המגבון על עור הפנים והמחשוף, להמתין 3-4 דקות לספיגת החומר (תיתכן תחושת עקצוץ ואדמומיות קלה שתחלוף לאחר מס' דקות וקילוף עדין למשך מספר ימים הנובע מפעילות המוצר). לאחר השימוש במגבון מומלץ למרוח קרם לחות או הזנה .
יש להקפיד להשתמש בתחליב הגנה סנברלה או תכשיר בעל מקדם הגנה SPF 15 לפחות במהלך השימוש.

מידע

מותג HL הינו מותג קוסמטיקה מקצועית המציע מגוון פתרונות לפנים ולגוף. מוצרי החברה מיוצרים בישראל ומשווקים בקרב קוסמטיקאיות, מכוני טיפוח ויופי, רשתות ספא ובתי מלון, בישראל ובשוק הבינלאומי. המותג נוסד לפני 35 שנה והנו אחד המותגים המובילים בתחום הקוסמטיקה המקצועית בישראל. כמותג קוסמטיקה מקצועית חרט על דגלו להעניק ללקוחותיו ולקהל הצרכנים שלו תכשירי קוסמטיקה המובילים לתוצאות ממשיות.
את המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr