יום שבת, 16 בפברואר 2019

דוקטור עור יאנג - סדרת טיפוח טיפולית לנערות - Doctor Or Young


סדרת טיפוח טיפולית חדשה המותאמת במיוחד לעור נערות – דוקטור עור יאנג Doctor Or Young פותחה על ידי רופאי עור. סדרת יאנג של דוקטור עור מכילה פיטוסכריד AC לאיזון עור צעיר שמן ומעורב עם בעיות אקנה. הסדרה כוללת קצף לניקוי הפנים, סבון פחם פילינג, מסכת חימר, טיפול יום נקודתי וטיפול לילה נקודתי.
דוקטור עור יאנג - סדרת טיפוח טיפולית לנערות - Doctor Or Young
דוקטור עור יאנג - סדרת טיפוח טיפולית לנערות - Doctor Or Young  

הסדרה הטיפולית של דוקטור עור Young מבוססת על רכיב ייחודי פיקוסכריד AC (הנמצא בכל מוצרי הסדרה) המופק מאצה בשם Laminaria Digitata עם אנזים מבקטריה ואבץ. הרכיב מאזן את הפרשת הסבום (השומן בעור), מטהר ומרגיע את העור.
הרכיב נבדק במחקר שמצא אותו יעיל. במחקר שנעשה בקרב משתתפות עם עור הנוטה לאקנה שהשתמשו ברכיב פיקוסכריד AC בריכוז 1% למשך 28 יום, נמצאה ירידה של 15% בממוצע בייצור הסבום וירידה של עד 18% בייצור הקומודונים (נקודות שחורות או לבנות). שטח פגמי עור ירד תוך 4 ימים.
המוצרים בסדרה פותחו על ידי רופאי ועור בשיתוף נערות שנתנו משוב על היעילות, נוחות השימוש ונעימות השימוש במוצרים (למשל, ריחות) ואפילו על האריזות. כך שהמוצרים מתאימים במיוחד לנערות. המוצרים אינם מכילים פראבנים. מומלץ למרוח קרם הגנה לפני היציאה לשמש, במיוחד בטיפול פעיל באקנה.

מוצרי סדרת דוקטור עור Young

מוצרי הסדרה מעוצבים לנערות וכל האריזות ורדרדות ומושכות. כל המוצרים (פרט לקצף לניקוי הפנים שלא ניסיתי) מגיעים במיכלי פלסטיק קלים ולא שבירים ובאריזות לחיצות נוחות לשימוש השומרות על היגיינת המוצר. הריחות נעימים והצבעים שקופים, לבנים או ורדרדים (למשל במקרה של המסכה הופתעתי שצבעה ורדרד והניחוח שלה פרחוני).
דוקטור עור יאנג - סדרת טיפוח טיפולית לנערות - Doctor Or Young

מסכת חימר

מסכה מנקה וסופחת שומנים לטיפול ולניקוי יסודי של עור מעורב עד שמן. המסכה מכילה רכיבי חימר, סופחת עודפי שומן ומאזנת את הפרשתו, מטהרת ומרגיעה את העור ובכך מסייעת לשיקום העור ולתהליך חידוש מראה העור. שימוש קבוע במסכה מסייע במניעת נקודות שחורות (נבדק נון קומודוגני), מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 שקלים.




סבון פחם פילינג

תרחיץ גרגירים לניקוי יומיומי לעור פנים מעורב עד שמן. מכיל שילוב ייחודי של אבקת פחם פעיל עם גרגירים, המנקה ומטהר ביסודיות את הנקבוביות לעומק, סופח לכלוך ושומן ומותיר את הפנים נקיות, ללא ברק, במראה מאט ומבלי לייבש את העור. מותאם לחומציות הטבעית של העור. מסייע במניעת נקודות שחורות (נבדק נון קומודוגני), ללא טריקלוזן. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 שקלים.

קצף לניקוי הפנים

קצף עדין לניקוי הפנים, מסיר ביעילות שאריות לכלוך, איפור ועודפי שומן. לניקוי עדין ויסודי של עור מעורב עד שמן. הקצף מכיל תמצית שיבולת שועל המרגיעה מיידית את העור. כמו כן, השימוש בקצף מסייע במניעת נקודות שחורות (נון קומודוגני), ומותיר את העור רך ונעים למגע. מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 שקלים.

טיפול יום נקודתי

ג'ל שקוף, סופח עודפי שומן ולחות, לטיפול נקודתי בפגמי עור.  הג'ל פותח את הנקבוביות, מטהר אותן לעומק ומייבש את הפגמים מבלי לגרות את העור. לשימוש במשך היום. מכיל חומצה סליצילית בריכוז 2%, רכיב פעיל הפותח את הנקבוביות ותורם לפעולת ניקוי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים.

טיפול לילה נקודתי

קרם בגוון לבן, אפקטיבי לטיפול נקודתי בפגמי עור, סופח עודפי שומן ולחות, מטהר ומייבש פגמים. הקרם מכיל רכיבים שיעילותם מוכחת, התורמים לאיזון הפרשת הסבום ולטיהור העור. הקרם מרגיע גירויים ומקדם את שיקום וחידוש מראה העור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים.

המוצרים כרגע במבצע הנחות יפה ומחירם נמוך בהרבה מממחירי המחירון שהוזכרו כאן. בנוסף, בעמוד Young באתר דוקטור עור יש הרבה מידע לנערות על עור מעורב.

מידע

דוקטור עור הוא מותג דרמוקוסמטיקה דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון  מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת.
דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, נוק ו- R3. בנוסף, החברה מייצרת ומשווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, דוקטור עור, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ואת מוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.
את מוצרי סדרת דוקטור עור YOUNG ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
אינסטגרם דוקטור עור YOUNG: https://www.instagram.com/doctor_or_young/
אתר דוקטור עור, עמוד YOUNG: https://www.dr-or.co.il/pages/young-home
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr