יום שישי, 1 בפברואר 2019

טיפול בעור יבש – אבחון באפליקציה ביתית וקרם חדשני של דרמלוג'יקה


בעונת החורף היבשה העור מתייבש וזקוק ללחות. עור יבש זקוק להרבה יותר מזה. המפתח לטיפול הוא האבחון והבנה של הבעיה, כי עור מיובש הופך אדום ומגורה ועור יבש נוטה מהר לקמטים. אפליקציה חדשה של דרמלוג'יקה מאפשרת אבחון ביתי מהיר וקרם חדשני אינטנסיב באלאנס Intensive moisture balance מעניק לעור יבש מה שהוא צריך כדי לא להיות גם מיובש. מבולבלים? בואו נעשה סדר – כל הפרטים כאן.
טיפול בעור יבש – אבחון באפליקציה ביתית וקרם חדשני של דרמלוג'יקה
טיפול בעור יבש – אבחון באפליקציה ביתית וקרם חדשני של דרמלוג'יקה

קרם Intensive moisture balance של דרמלוג'יקה

קרם הלחות העשיר הזה מיועד לעור יבש במיוחד עם קומפלקס שנקרא BioReplenish Complex™. הקרם מכיל:
·         מולקולות פיטוסטרולים וליפידים של סרמידים העוזרים לחיבור והצמדת התאים אחד לשני ומהווים מחסום והגנה לעור.
·         סביבה המאפשרת לחיידקים הטובים הטבעיים של העור לשגשג - כלורלה אצה פרוביוטית
·         רכיבים ללחות והרגעה: חומצה הילארונית אכיניצאה (נוגד דלקת ומעניק לחות), סנטלה (אנטיאוקסידנט) ואלוורה. ועוד - חומצה לינולאית, רוזה סנטיפוליה, חומצה לקטית, שמן חמניות.
הקרם ללא ריחות וצבעים מלאכותיים, ללא פראבנים, נטול גלוטן, טבעוני ולא נוסה על בעלי חיים.

חוות דעתי

הקרם מגיע בשפורפרת פלסטיק בעלת מראה צח בגווני לבן אפור וכחול. השפורפרת קלה לנשיאה ולנסיעות. הוצאת הקרם בלחיצה שומרת על ההיגיינה שלו. הקרם לבן סמיך אך רך ונטול ריח לחלוטין. הוא אינו שמנוני בכלל, נמרח בקלות ונספג מייד. ההשפעה מיידית ונשארת לאורך זמן (כשמורחים כמות מספיקה, ואני צריכה יחסית הרבה כי העור שלי יבש ואני שוחה). התוצאה נהדרת ויש תמורה להשקעה – העור מקבל רכות ומוצקות נהדרת וכל היובש נעלם!  ואם זו חוות דעתי הסובייקטיבית, יש לי גם חוות דעת מדעית יותר על מצב העור שלי – מהאפליקציה החדשה של דרמלוג'יקה שמאבחנת את מצב לחות העור.

אבחון יובש העור - אפליקצית Dryskinlens.com

מעבר לתחושה האישית במגע ובהסתכלות בעור, אפשר להיעזר במומחים על מנת לדעת את רמת היובש בעור. ומה יותר קל מאשר לאבחן לבד? האפליקציה (הרשומה כפטנט) של דרמלוג'יקה Dry Skin Lens מאפשרת לעשות את זה בבית לבד עם הטלפון החכם. ניגשים לאתר בכתובתdryskinlens.com   ומפעילים את האפליקציה. 


האפליקציה מצלמת, סורקת ומאבחנת את העור ומראה נקודות התייחסות על הפנים (לכל נקודה יש "זום" להראות את מרקם העור כפי שנמצא בסריקה) ונותנת דרוג כללי של מצב היובש הכללי של עור הפנים. האפליקציה גם לוקחת בחשבון את תנאי מזג האויר בסביבה ומציגה את התכשירים המתאימים למצב העור לפי האבחון. אבחון מלא כדאי לעשות אצל איש/אשת מקצוע. ניתן לראות את זה בתמונה שלמטה.

אני התחלתי בשימוש אקראי באפליקציה וקיבלתי מצב יובש קיצוני. מיהרתי למרוח ולהזין את העור ביותר לחות ובעיקר בקרם החדש אינטנסיב באלאנס ובדקתי שוב. התוצאה - ירידה ליובש קל. אחרי מריחת קרם אינטנסיב באלאנס הוא הראה לא יבש או יבש קל (יובש מתון לפי מונחי האפליקציה בעברית). ההרגשה שלי היתה שהאפליקציה לא מדוייקת לחלוטין אבל נותנת מושג כללי לגבי רמת היובש.
מימין - תמונה עם אבחון העור ונקודות הסריקה, משמאל - מזג האויר והמלצות מוצרים

עור יבש או מיובש?

כדאי לדעת שעור יבש נוטה להיות מיובש, אבל גם עור רגיל או שמן יכול להיות מיובש. עור יבש כסוג עור נובע ראשית מגנטיקה אבל רמת היובש והייבוש מושפעת מתזונה, מזג אויר ועוד. עור יבש נוטה לקבל קמטים, קמטוטים וגירוי. עור מיובש יהיה מגורה ואדמומי.
אתחיל דווקא מעור מיובש, כי כל מה שיכול לגרום לו, משפיע גם על עור יבש. לעור מיובש חסרים נוזלים – לא סתם אומרים שתו הרבה, זה משפיע גם על העור. גם עור שמן ומעורב יכול להיות יבש וצריך לתת לו לחות. לעומת זו, עור יבש צריך גם שומנים.

איך מטפלים בכל אחת מהבעיות?

הטיפול בעור מיובש יעשה בתכשירים המכילים חומצה הילארונית, PCA, אוריאה, ועוד. התכשירים לעור מיובש יסייעו גם לעור יבש אבל זמנית וחלקית בלבד. עור יבש צריך שמנים צמחיים, חומצה לינולאית, פיטוסטרולים ופוספוליפידים. בדיוק מה שיש בקרם החדש האינטנסיב באלאנס.

מידע

קרם Intensive Moisture Balance של דרמלוג'יקה, 50 מ"ל, 276 ש"ח
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr