יום שבת, 23 בפברואר 2019

מאג תרמי מעוצב של Arcosteel Kitchen לשתייה חמה עד 6 שעות

מאג תרמי מעוצב של Arcosteel Kitchen אידיאלי לשתיה חמה במזג האויר הקר עכשיו. המאג מגיע בעיצוב מהמם, אטום לחלוטין ומשמר חום עד 6 שעות. הוא עשוי מחומרים בטוחים וקל להפעלה ולניקוי גם במדיח כלים. מתאים לעבודה, לבית הספר, לטיול או לפעילות גופנית!
מאג תרמי מעוצב של Arcosteel Kitchen לשתייה חמה עד 6 שעות
מאג תרמי מעוצב של Arcosteel Kitchen לשתייה חמה עד 6 שעות



מאג תרמי מעוצב של Arcosteel Kitchen לשתייה חמה עד 6 שעות
מאג תרמי מעוצב של Arcosteel Kitchen לשתייה חמה עד 6 שעות

אביזר החובה במזג האויר הקר הזה היא כוס שתיה חמה לדרך. המאג של ארקוסטיל הוא הדבר החם תרתי משמע. המאג האופנתי מגיע בנפח 380 מ"ל. הוא מעוצב ארגונומית לנוחות אחיזה (עם צוואר צר יותר ליד) ומתאים בדיוק לשקע הכוס במכונית. על השולחן הוא יציב וגם כשהופכים אותו הוא מכסימום מטפטף. הוא מגיע בארבעה צבעים לבחירה: טורקיז, כסוף, שחור ולבן.
נח לאחיזה

יציב על השולחן





מאג תרמי - צילום יח"צ
מבחינה טכנית, המאג עשוי מנירוסטה בעל דופן כפולה עם בידוד ואקום פנימי המאפשר שמירה של 6 שעות על חום ו-24 שעות על קור. כל מה שצריך לעשות הוא לחמם (או לקרר אותו) לפני המזיגה. מוזגים מים חמים ומחכים 2-3 דקות (אני מסתפקת בפחות, הוא מתחמם ממש מהר) ושופכים ואז מכינים ומוזגים פנימה את השתייה החמה. החימום המקדים ידאג לכך שהמאג לא יקרר לנו את השתיה כבר במזיגה. הפתח רחב ונוח למילוי הספל והסגירה של הספל בהברגה. ומנסיון הנוזל נשאר חם הרבה יותר מ-6 שעות!
המאג עשוי מנירוסטה והפייה רחבה
המכסה פטנטי. יש לו פייה לשתיה וחור ליציאת נוזלים. הוא אטום לחלוטין עם מכסה הברגה וסגירה הרמטית. ניתן לראות שיש לו מצב פתיחה וסגירה המופעלים באמצעות כפתור הפעלה בראש המאג – לחיצה לפתיחה ושתייה ולחיצה לסגירה לחליפין.

פיית המאג

לחצן פתיחה וסגירה


מצב פתוח וסגור
כדאי לדעת שהמאג בטוח לשימוש ללא BPA וניתן לניקוי במדיח כלים (מדף עליון).
טיפ: שתו בבקבוק אטום כשאתם עובדים על המחשב. זה ישמור על המחשב והמקלדת מנזילות מיותרות.
מומלץ לקחת איתכם תה ירוק שיספק לנו אנטיאוקסידנטים. שתו תה אחרי פעילות גופנית כמו יוגה, שחייה או אמון בחדר הכושר - תגלו שזה עושה פלאים לגוף. בקאנטרי בו אני מנויה בקאנטרי והמדריך יורי בחדר הכושר הרגיל אותנו לשתות תה אחרי האימון (כולם מוזמנים לקבל אצלו כוס תה). אני מתרחצת אחרי האימון וחוזרת אליו לקבל את התה. בהתחלה הרגשתי שזה חם מדי, מה פתאום לשתות חם אחרי אימון? עם הזמן גיליתי שהתה משיב את הרוח ומרגיע את הגוף אחרי האימון. וזה נהדר. מומלץ!
מידע
מחיר: 54.90 ₪
להשיג ברשת Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן)
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr