יום רביעי, 20 במרץ 2019

סדרת הרחצה פינוק במהדורת אביב עם שמן אבוקדו

 תכשירי הרחצה פינוק עם שמן אבוקדו הם מהדורה מוגבלת חדשה של המותג הפופולרי והאהוב פינוק. המהדורה כוללת: תחליב רחצה, שמפו ומרכך בתוספת שמן אבוקדו. פינוק של רחצה - גם מטפח וגם בריח עדין ונעים!
סדרת הרחצה פינוק במהדורת אביב עם שמן אבוקדו


אם אתם אוהבים תוספות טבעיות ומפנקות בתכשירי הרחצה והטיפו שלכם אתם לא לבד. טרנד האבוקדו של הקולינריה תפס גם בעולמות העיצוב והלייפסטייל ונכנס גם לתכשירי הטיפוח. הסדרה של פינוק עם שמן האבוקדו נעימה, מרעננת ועם ניחוח עדין מיוחד.

שמן אבוקדו

לשמן האבוקדו יש יתרונות בטיפוח העור. הוא נחשב כהזנה לעור ועוזר לו להראות צעיר יותר, נלחם במקטים. הלנולין שבו נחשב לאחד הרכיבים שחודרים היטב לעור והוא נעים על הגוף גם מבחינת הריח שלו. יש בו ויטמינים A, D ו-E ולציטין.

המותג פינוק

המותג פינוק הוכתר כמותג הטיפוח מספר 1 של ישראל במחקר שכלל את הקטגוריות שמפו, מרכך, סבון רחצה, דיאודורנטים וקרמים במחקר של נילסן שכלל את כל שנת 2016. ולכן לא מפתיע שהוא נמצא בכל בית. כנערה אני זוכרת את המוצרים שהיו אהובים עלי במיוחד. 

מוצרי סדרת פינוק אבוקדו

בין המוצרים בסדרה, שתימכר בכ-10 שקלים בלבד במהדורה מוגבלת.

תחליב הרחצה פינוק בתוספת שמן אבוקדו מסייע בהזנת העור בלחות ומעניק לו תחושה מרגיעה. הנוסחה העשירה מכילה מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעור גמישות ומראה עור בריא ומטופח.

שמפו ומרכך פינוק בתוספת שמן אבוקדו מסייעים בהזנת השיער ועור הקרקפת בלחות ומעניקים לשיער רכות וגמישות. הנוסחה העשירה מטפחת את השיער ומותירה אותו במראה בריא ומלא חיוניות. 
מידע
700 מ"ל, כ-10 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr