יום שני, 11 במרץ 2019

סילק קרטין - החלקת קרטין ביתית מהפכנית של חברת ויטמינס

החלקה ביתית חדשה ומהפכנית הושקה ממש בימים אלו על ידי חברת ויטמינס המתמחה במוצרי שיער מקצועיים. מדובר בהחלקה ביתית במחיר אטרקטיבי במיוחד באישור משרד הבריאות וללא פורמלין ופורמאלדהיד. ניתן לרכוש אותה ברשת פארמה Be ומחירה 150 ש"ח לערכה שמספיקה לשני טיפולים. ההחלקה מחזיקה כשלושה חודשים ואינה הורסת את השיער, להפך, יכולה לשמש כמשקם שיער למי שאינה צריכה החלקה. כל מה שצריך לעשות זה לקנות את הערכה, להצטייד בפן ובמחליק, לקרוא לחברה שתעזור ולעקוב אחרי ההוראות המגיעות עם הערכה. זוהי כתבת מידע, לא ניסיתי את הערכה ואין לי חוות דעת מנסייניות שאני מכירה. במוצרים לטיפוח השיער (שמפו, מסכה, סרום) התנסייתי ואהבתי מאוד - הם מעולים!
סילק קרטין - החלקת קרטין ביתית מהפכנית של חברת ויטמינס
סילק קרטין - החלקת קרטין ביתית מהפכנית של חברת ויטמינס

באופן טיפוסי, החלקות שיער עולות מאות עד אלפי שקלים. הן מזיקות לשיער ופוגעות בו, ובנוסף, החלקות פירטיות גורמות לנזק משמעותי לשיער ולעור. החידוש של חברת ויטמינס, המתמחה במוצרי שיער למספרות, הוא תכשיר לשימוש ביתי שעולה עשירית. הערכה של סילק קרטין עולה 150 ש"ח ומספיקה לשני טיפולים, כך שכל טיפול עולה 75 ש"ח.

ערכת החלקה סילק קרטין

ערכת סילק קרטין היא בעצם ערכת שיקום לשיער, ומתאימה לטיפול שיקומי לכל שיער פגום. התכשיר פותח את סיבי השיער ומאפשר לחומר ההחלקה המכיל קרטין להיכנס ולהשפיע על מבנה השיער ולהחליק אותו. התכשיר אינו שורף, אינו מזיק לשיער אולעור, אינו מכיל פורמאלדהיד, פורמלין או חומרים רעילים ומאושר על ידי משרד הבריאות. להפך, התכשיר ריחני ונעים. ההשפעה מחזיקה כשלושה חודשים, בתלות בטיפול נכון בשיער, אופי השיער, החשיפה של השיער (למשל לכלור בבריכה או מלחים בים וברוח) וקצב הגדילה האישי, אך התכשיר אינו מזיק לכן ניתן לחזור על הפעולה מתי שיש צורך. אין מגבלת גיל לשימוש בתכשיר אך מומלצת השגחה ועזרה של מבוגר בביצוע ההחלקה עצמה.

החלקת שיער עם סילק קרטין

לצורך ביצוע ההחלקה יש צורך בפן לייבוש, מחליק להחלקה, ועזרה מאדם נוסף. אפשר לעשות מסיבת החלקה עם חברה, והתהליך מאוד מזכיר צביעה של השיער רק שיש לו יותר שלבים. משך הטיפול דומה למשך הזמן שלוקח לבצע החלקה במספרה. תהליך ההחלקה בעל שני שלבים עיקריים: שמפו (שפותח את סיבי השיער) וחומר החלקה שמחליק אותו. על מנת להשתמש חופפים ומייבשים את השיער עם שמפו ההכנה, מניחים עליו את חומר ההחלקה, מייבשים ובאמצעות מחליק מקנים לו את המראה החלק. הנה סרטון המדגים את השימוש:

בנוסף לתכשירי ההחלקה, יש למותג תכשירים משלימים כמו שמפו, מסכה, קרם וסרום. יש להשתמש בתכשירים אחרי ההחלקה, והם גם מתאימים לכל אחד ואחת. תכולת הקרטין הגבוהה בהם תעשה טוב לכל סוגי השיער. מנסיון שלי - השמפו, המסכה והסרום מצויינים!

חברת ויטמינס

חברת ויטמינס פועלת מ-1943 כחברה המתמחה בתחום השיער בזירה המקצועית הבינלאומית. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של מוצרים לטיפוח השיער, הקרקפת והעור. מוצרי ויטמינס מתבססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ומיוצרים באמצעות טכנולוגיות חדישות, המאפשרות לשמר את איכות החומרים ולייצר מוצרים שעוזרים לשקם את השיער ולהשיב לו מראה צעיר ובריא יותר. חיים שיר, היזם שמאחורי החברה, מספר שטיפוח השיער הוא מקצוע משפחתי אצלם, חיים שיר הוא הדור שלישי בתחום ומספר שסבו חיים שטרית היה מדריך ומפתח של לוריאל. שיר אומר שהערכה היא פרי של שלוש שנים של פיתוח והמטרה שלהם היתה ליצור מוצר בטוח, אמין ונעים במכירה ישירות לצרכן במחיר נוח.
חיים שיר (במרכז) עם אביו (משמאל) ועם איש התקשורת גולן נהרדע
אתר החברה www.hvitamins.com  באתר ניתן לצפות בסרטון הדגמה המציג את אופן השימוש בערכה.

מידע

מחיר הערכה 150 ש"ח. את הערכה ומוצרי הטיפוח המשלימים לשיער ניתן לרכוש ברשת Be ובאתר ויטמינס וסנט הייר.

9 תגובות:

  1. לכמה זמן מחזיקה ההחלקה

    השבמחק
  2. קניתי לא יצא לי כלום אחר כך ראיתי את כל התגובות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה, אני בטוחה שהקוראות יקחו אותה בחשבון

      מחק
  3. עשיתי ביום שבת, השיער יצא ממש חלק ונראה ממש טוב, עשיתי בעקבות מישהי בעבודה שעשתה לפני, יצא לה ממש חלק והיא עשתה שוב אחרי שלושה וחצי חדשים. רק לידיעה השיער שלי צבוע שחור ואחרי ההחלקה הצבע כאילו ירד ועכשיו הוא חום כהה.

    השבמחק
  4. החלקה נדירה ביותר עשיתי מלא החלקות אבל המוצר הזה נדיר

    השבמחק
  5. עשיתי עכשיו ולא קרה כלום. מבאס ממש מרגיש כמו הפסד של 150 שקל1

    השבמחק
  6. עשיתי את ההחלקה לפי ההוראות , חפפתי את השיער לאחר 48 שעות אחרי כל התהליך של המסיכה ,ייבוש ומחליק .העניין הוא שהריח בשיער לא נעים ! ולא משנה כמה פעמים אני חופפת זה לא עובר (מציינת שאני חופפת עם שמפו ומרכך קרטין ללא מלחים)
    איך ומתי זה עובר הריח הזה ?!?!

    השבמחק
  7. השתמשתי בהחלקה שלוש פעמים.. בפעמיים הראשונות עשיתי לפי ההוראות וההחלקה לא החזיקה.

    בפעם השלישית ויתרתי על שלב של שטיפת החומר לפני המחליק... ופשוט עשיתי את המחליק כשכל החומר בשיער

    ההחלקה מחזיקה ורק צריך לחדש שורש !!

    חבל שלא מוכרים יותר בbe

    השבמחק
  8. שימו לב ההחלקה מבהירה את השיער, אחרי זה צבעתי בחזרה לצבע שלי

    השבמחק

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr