יום שבת, 13 באפריל 2019

ברברה ביוטי – קליניקה לקוסמטיקה מתקדמת בכפר סבא

ברברה ביוטי Barbara Beauty היא קליניקה חדשה לטיפולי קוסמטיקה בכפר סבא. ברברה דוד בעלת מעל 15 שנות נסיון בתחום הקוסמטיקה עברה רק לאחרונה לכפר סבא. היא מתמחה בטיפולי אנטיאייג'ינג, פיגמנטציה ואקנה, ויש לה המון ידע וידיים נהדרות!
ברברה ביוטי – קליניקה לקוסמטולוגיה מתקדמת בכפר סבא
ברברה דוד במכון ברברה ביוטי בכפר סבא

אחת לכמה זמן מומלץ לעשות טיפול פנים ואחת כמה וכמה כשמרגישים שיש בעיה בעור או שרואים עליו את סימני הזמן. טיפול פנים מרענן את הפנים ומחייה את העור. אני מודה שאני לא הולכת מספיק לטיפולים, חלק מזה בגלל העצלנות לנסוע לקוסמטיקאית או מכון טוב. לכן שמחתי לראות את המכון החדש שמתחבא בפסג' ממש מול קניון ערים (מול ברשקה) על צומת וייצמן - סוקולוב. את המכון פתחה ברברה דוד שהגיעה מראש העין וועוד לפני זה ניהלה קליניקה מצליחה מאוד בבאר יעקב. הגעתי לטיפול וכבר אספר שהייתי מאוד מרוצה מהטיפול ומההיכרות עם ברברה שיש לה ידע נרחב.

לברברה, בעלת מכון Barbara Beauty,יש השכלה אקדמית בתחום הביוטכנולוגיה, הכשרה שהיא מספרת שסייעה לה רבות בהבנה הביולוגית של העור והתהליכים בעור בתחום הקוסמטיקה. ההתמחות העיקרית שלה היא אנטיאייגי'נג, פיגמנטציה וטיפול באקנה. הגישה החדשנית שלה מביאה לתוצאות מרשימות והטיפולים העדינים שלה הוכחו כיעילים ב 95% הצלחה בפיגמנטציה, 95% הצלחה בבעיות אקנה ו- 99% הצלחה בטיפולים לעיכוב הזדקנות העור. בנוסף, היא עושה טיפולים מגוונים ביניהם מיקרובליידינג גבות והלחמת ריסים. ברברה מטפלת בנשים בלבד ובבני נוער (בנות ובנים).



הגישה של ברברה היא הוליסטית ודוגלת בהחייאת העור והבראתו דבר ראשון, כי לעור בריא יש יכולות ריפוי עצמי ושאין להעמיס על העור תכשירים באופן מוגזם. לכן גם כל טיפול מתחיל בשיקום והבראת העור, מתן לחות ורענון. היא גם מכירה בחשיבות ההגנה מהשמש וזיהום האויר והצורך בתכשירים המגינים בפני UVA וזיהום אויר וכוללים ויטמינים ואנטיאוקסידנטים בנוסף לכל שגרת הטיפול והטיפוח הרגילה.
הקליניקה של ברברה נמצאת ממש מול קניון ערים בכפר סבא. בפסאג'. יש לה חדר המתנה נעים ורגוע וחדר טיפולים בגלריה. בחדר הטיפולים נמצאת מיטת טיפולים מתקדמת נוחה ומפנקת במיוחד ועל הקיר מוצגות לראווה כל שלל הדיפלומות של ברברה מכל ההשתלמויות שהיא עברה (ויש הרבה).

הגעתי אל ברברה לטיפול פנים מעניק לחות לקראת האביב. הטיפול ארך כ-45 דקות כלל ניקוי פנים, פילינג עדין עם חומר הבהרה, עיסוי והחדרת לחות וויטמינים/אנטיאוקסידנטים. הטיפול היה נעים אם כי הפילינג היה מעט מעקצץ. לאחריו היא השתמשה בג'ל נעים וריחני עם אלוורה, אצות וחומצה היאלורונית והעניקה לי עיסוי פנים מלא ועדין, הידיים שלה נעימות במיוחד. הכירומסאג' משלב בין עיסוי לימפטי מנקז רעלים ועיסוי רגיל בהתאם לצרכי העור והמטופל/ת. הטיפול היה פינוק אמיתי ומרגיע!  אחרי הטיפול הרגשתי נהדר. הפנים של היו מלאות לחות, חלקות, נעימות וקורנות.
אחרי הטיפול ברברה ייעצה לי לגבי שגרת הטיפוח שלי. כחלק מההמלצה שלה אעבור עכשיו מטיפול החורף (פילינג עם אלפא-רטינול) לטיפול קיץ ואכלול תכשירים נגד פיגנמטציה.ברברה משתמשת מוצרים של חברות טיפוח מקצועיות מובילות כמו כריסטינה ו-HL


במהלך הטיפול שלי ברברה השתמשה במוצרים של חברת MAGIRAY הישראלית (המוכרת מאוד ופופולרית דווקא בחו"ל!) המוצרים תואמים את הגישה ההוליסטית של ברברה שצריך להבריא את העור ולהשתמש בחומרים טבעיים. 


יצאתי מברברה עם תכשיר ניקוי של מים מיסלרי EDELE bio-bubble Micellar של MAGIRAY.  זהו תכשיר שהוא הרבה יותר מסבון או מים מיסלרים, הוא ביו ג'ל המכיל  Aquaxyl (ללחות) phytofoam (שילוב צמחי עדין לניקוי),ושילוב תמציות צמחיות (תמציות של שיטה הודית, גיבסנית מכבדית וזקום מצרי, תמצית אדלוויס, מי וורדים ושיקונין). ללא פראבנים, SLS וכו'. טבעי לחלוטין. לתכשיר מרקם ג'ל נעים והוא מתאים לניקוי והסרת איפור, אפשר ממש להקציף אותו על הפנים ולשטוף במים או להסיר באמצעות פד. ברברה גם הוסיפה טיפ – להחזיק את התכשיר במקרר בימי הקיץ כך שמגיעים הביתה בחום אפשר לרענן את הפנים עם התכשיר הקריר.

מידע
טלפון: 054-4335050
גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את הטיפול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr