יום ראשון, 7 באפריל 2019

מסיכה ומרכך מסדרת SILVER של ד"ר פישר לשיער אפור וכסוף

מרכך ומסיכה חדשים מצטרפים לשמפו מסדרת SILVER של ד"ר פישר. הסדרה מתאימה לבעלי שיער לבן ובלונד קר לנטרול צבע צהוב וכתום. הסדרה מאפשרת טיפול וטיפוח מלא ומקיף לבעלי ובעלות שיער לבן.

שיער לבן זה אין. נשים מבוגרות רבות מפסיקות לצבוע את שערן ומעמיקות את הצבע הלבן ומתפטרות מהתלות במספרות ובצביעה חודשית ולא מתעסקות עם שבילים לבנים ושיער שצומח בין צביעה לצביעה. בנוסף, גם צעירות צובעות את שיערן בבלונד קר עד לבן! שיער לבן מצריך טיפול מתאים ושמירת הגוון שלא שלא ידהה וכל שיער בפגעי מזג האויר צריך טיפוח קבוע וריכוך עם תכשיר שמתאים.


מעבדות ד"ר פישר פיתחו את סדרת SILVER הכוללת שמפו, מרכך ומסכה לשיער, המסייעים בנטרול הגוון הצהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. הסדרה מסייעת בהעמקת גווני שיער כסופים ובהעמקת הברק הטבעי של השיער.
הסדרה מיועדת לבעלי שיער –אפור/כסוף אשר מעוניינים לשמור ואף להעמיק את גווני השיער ולבעלי שיער בגווני בלונד פלטינה המעוניינים לשמור על צבע השיער ולסייע בהארכת חיי הצבע ומראהו האחיד. 

ולפני שאציג את הסדרה אספר לכם שתצפה לכם הפתעה - לתכשירים צבע סגול בוהק. והריח, יזכיר לכם את הריח המרענן של תכשירי המספרות.
שמפו SILVER של ד"ר פישר הינו מוצר אהוב ומצליח המכיל נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה ובהעמקת גווני שיער כסופים. תכולה 400 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪.
עתה מצטרפים אליו שני מוצרים חדשים נוספים:
מרכך לשיער SILVER של ד"ר פישר המסייע בהתרת קשרים, הזנה וריכוך השיער. המרכך מכיל נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. המרכך מועשר בתמציות שקדים, קמומיל וג'ינסנג ובפרו ויטמין B5 ובויטמין E, למראה שיער חזק, בריא, חיוני ומלא ברק. תכולה 400 מ"ל, מחיר 29.90 ₪
מסיכת הזנה SILVER של ד"ר פישר לטיפול אינטנסיבי, להזנה ולריכוך השיער. מכילה נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. הנוסחה הייחודית משלבת סרמידים, סיליקונים ותמציות שקדים, קמומיל וג'ינסנג. מועשרת בפרו ויטמין B5 ובויטמין E להזנת השיער, לסיוע בריכוך ולהעשרה בלחות. למראה שיער חזק, בריא, חיוני ומלא ברק. תכולה 300 מ"ל, מחיר 39.90 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr