יום חמישי, 4 באפריל 2019

משחקי פיתוח חשיבה ומוטוריקה של "גאוני" - מתנות לילדים

לקראת הפסח אנחנו מחפשים מתנות מקוריות לילדים ורצוי כאלו שיפתחו אצלם את הכישורים החברתיים, המוטוריים והשכליים. בונוס נוסף הוא אם המבוגרים גם יהנו מהצעצועים האלו. יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לחג הפסח מגוון משחקים חדשים שיספקו לילדים שעות רבות של הנאה וכיף, לצד פיתוח מיומנויות חשיבה, שיתוף פעולה מוטוריקה. אני מביאה כאן המלצות לשלושה משחקים חדשים ובראשם Cubeez שמצא חן בעינינו מאוד.
משחקי פיתוח חשיבה ומוטוריקה של "גאוני" - מתנות לילדים
משחקי פיתוח חשיבה ומוטוריקה של "גאוני" - מתנות לילדים CUBEEZ

Cubeez

משחק מצחיק, תחרותי, המפתח חשיבה מהירה, ריכוז, ראייה חזותית וזריזות ידיים. כמה מהר תצליחו להרכיב פרצופון מצחיק בעזרת קוביות, שבכל פאה שלהן מצויר רק חלק מהפרצופון? כל משתתף במשחק מקבל סט של 3 קוביות שעליהן מצוירים חלקי פרצופונים מצחיקים. עליהם להצליח ליצור בעזרתם, במדויק, את הפרצוף המופיע בקלף האתגר. הראשון שמצליח ליצור את פרצופון הקיוביז – מנצח וזוכה בקלף. השחקן הראשון שצובר 10 קלפים – מנצח. המשחק מכיל 12 קיוביז (4 סטים של קוביות) ו-50 קלפי אתגר. מתאים ל-2 עד 4 משתתפים. מתאים לילדים מגיל 6 שנים. מחיר: 79.90 ש"ח.
המשחק מגיע עם 4 סטים של קוביות עם איורים בכל פאה וערמה של קלפים של פרצופים. הקלפים מייצגים פרצופים שיש להרכיב על ידי סיבוב של חלקי הקוביה. המשחק דורש מוטוריקה, תאום עין יד וזריזות. מתאים לשחק גם לבד ואפילו המבוגרים נהנים ממנו. מאוד חינני!



הנה סרטון שמדגים את המשחק -

"מאקי סטאק"  MAKI STACK– תחרות הכנה של מנת סושי! משחק חברתי ומהנה לכל המשפחה - ילדים ומבוגרים, המעודד שיתוף פעולה, עבודת צוות ומפתח ריכוז. מתאים ל-4 עד 6 שחקנים, הנחלקים ל-2 קבוצות מתחרות, כשהמטרה היא להכין במהירות מגדל סושי כפי שהוא מוצג בקלפי אתגר. מוצעות שתי אפשרויות מאתגרות למשחק: צ'ופסטיק –  על צוות השחקנים לפעול בשיתוף פעולה כדי להצליח לסדר מגדל סושי בעזרת האצבע המורה בלבד. אפשרות שנייה: אחד השחקנים בכל קבוצה עוטה כיסוי עיניים, ועליו להצליח לסדר נכון מגדל סושי, על פי ההוראות שחבריו לקבוצה מספקים. "מגדל הסושי" מכיל, בין השאר, בקבוק רוטב, מחצלת סושי ועוד חלקי סושי מעץ. הקבוצה הראשונה שצוברת 6 קלפים מנצחת וזוכה בתואר "מאסטר סושי". מתאים מגיל 7 ומעלה. מחיר 119 ש"ח.

גאוני - מאקי סטאק צילום אופיר וייס


שחרר ת'כלב – משחק מהנה המפתח חשיבה, ריכוז וראייה חזותית. המשחק מבוסס על סיפור חמוד: משתתפי המשחק מטיילים בגן הציבורי עם כלביהם, לפתע הכלבים מבחינים בארנב ומתחילים לרדוף אחריו. כל רצועות הכלבים מסתבכות זו בזו. מי יצליח לשחרר את הפלונטר? המשחק מכיל 6 רצועות שבצידן האחד כלב עץ ובצד השני, חרוז מעץ. מהלך המשחק: כל שחקן בתורו מרים את 6 הרצועות ביד אחת, אומר בקול רם את צבע הכלב שבחר, ומפיל את הרצועות על השולחן. מטרת המשחק היא לזהות ראשון את הכלב בצבע שהוכרז – ולמשוך במהרה את החרוז המחובר לרצועתו – בלי לגעת ברצועות. מי שמצליח – זוכה בעצם. מי ששוגה – מפסיד עצם. המשחק מסתיים ברגע ששחקן צבר 4 עצמות טעימות לכלב שלו. המשחק מכיל 6 רצועות עם כלבים מעץ ו-19 עצמות. המשחק מתאים לילדים מגיל 4.  מחיר: 49.90 ש"ח.
גאוני - שחרר ת'כלב צילום אופיר וייס
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים. למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מבית הולומדיה טכנולוגיות בע"מ, מתמחה בפיתוח משחקי קופסה איכותיים לכל הגילאים ובשיווקם. בין המשחקים: משחקי למידה מגנטיים ומשחקי חשיבה ואסטרטגיה מקוריים המפתחים מיומנויות הבנה, הבחנה, זיכרון, היקשים וידע, בצד פיתוח מוטוריקה עדינה ומוטוריקה גסה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם מרפאה בעיסוק, עורכת לשון וקלינאית תקשורת, במטרה ליצור משחקים מעניינים, המשלבים הנאה ועניין לילד ולמשפחה כולה. המשחקים עומדים בדרישות התקן הישראלי, עשויים מחומרים עמידים, קשיחים ולא רעילים, ומומלצים בידי מרפאות בעיסוק וקלינאיות תקשורת.
גילוי נאות: המשחק ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr