יום שלישי, 2 באפריל 2019

V-Care –ויטמינים אונליין במחירים תחרותיים במיוחד

 V-Care היא פארם וירטואלי, חנות אונליין בה מוכרים מספר רב של ויטמינים ותוספים במחירים נמוכים משמעותית ממחירי רשתות הפארם. מחירים כמו ב V-Care לא תמצאו בשום מקום בארץ! ובנוסף, V-Care מציע מותג בית האיכותי הנמכר במחירים משתלמים עוד יותר! ולא צריך לצאת מהבית בשביל להזמין!

האתר נמצא בכתובת https://vcare.co.il/ ומוכרים בו תוספים של סולגר, אלטמן, ספאטון, אקוסאפ, וכו'. ושמנים אתריים, אבקות שונות, ועוד. הוא מאורגן היטב לפי קטגוריות הצרכנים וניתן גם לבחור לפי שם התוסף. המחירים תחרותיים מאוד ומשלוח זול או חינם: איסוף עצמי הוא בחינם, דואר רשום 14 ש"ח בלבד ושליח עד הבית ב-25 ש"ח. בקניה מעל 250 ש"ח השליחות היא חינם.

בנוסף נמכר כאן מותג הבית של V-Care. המותג מיוצר במפעל "מעבדות צמחי מרפא"  ויש בו כרגע מגוון תוספים החל ממולטי ויטמין, Q10, ברזל מגנזיום, B12, פרוביוטיקה, כורכום, קפאין,  ועוד. המוצרים באישור משרד הבריאות ובתקני HACCP, ISO ויש גם תעודת כשרות. המותג נמכר במחירים תחרותיים עוד יותר כיוון שאין פה עלויות תיווך והפצה.
אני ניסיתי את מותגי הבית - ויטמין B12 ופרוביוטיקה מחוזקת. המארזים מגיעים בצנצנות בלי קופסאות מיותרות. הצנצנות סגורות הרמטית בסגירה כפולה (אריזת פלסטיק קשיחה וסגר) סוגר למכסה ובפנים יש שקית נגד לחות. נראה בדיוק כמו המותגים המוכרים.
B12 הוא ויטמין חשוב שלהרבה באוכלוסיה יש חוסר. לוקחים אותו בטבליות מציצה מתחת ללשון והטבליות של V-Care נראות גם הן ורודות, הן זהות אולי מעט עבות יותר מאלו שאני רגילה. הטעם טוב. ויטמין B12 למציצה בצנצנת של 120 יחידות נמכר כאן בין מ-35-39 ש"ח. זה הרבה יותר זול ממה שרכשתי בעבר.

תוסף נוסף בחרתי הוא פרוביוטיקה מחוזקת. אחרי החורף הקשה ולפני פסח אני והבת שלי הרגשנו זקוקות לחיזוק מערכת העיכול. פרוביוטיקה אמנם שנויה במחלוקת בגלל הצורך בהתאמה אישית, אך מנסיון עבר היא עוזרת לנו. גם כאן התכשיר הגיע בצנצנת ונראה כמעט זהה לכמוסות של המוצרים המובילים. פרוביוטיקה מתחילה מ-33 ש"ח והתכשירים של אלטמן במחיר זול מבפארמים (31-96 ש"ח).

ניתן להתייעץ עם מומחים באתר, תוכלו לשאול שאלה באתר את עינת לכל, מהנדסת מזון, שחר כוכבי דיאטן קליני ומאמן כושר, ויעל רותם, דיאטנית קלינית וספורט.
בנוסף, ל-V-Care יש אחריות חברתית. החברה מיקמה את המחסן הלוגיסטי שלה בסניף עמותת "שווים" לשיקום תעסוקתי של נפגעי נפש. בכך הם מעניקים תעסוקה מוגנת לפגועי הנפש.

לסיכום, אתר V-Care מציע ויטמינים ותוספי תזונה של מספר רב של מותגים לצד מותג פרטי מציע מחירים הנמוכים מהותית ממחירי רשתות הפארם. המותג הפרטי מבית V-Care מציע ללקוחותיו מוצרי פרימיום, איכותיים המיוצרים בארץ כחול לבן ונארזים באריזה ייחודית. מומחי האתר זמינים לכל שאלה עבור לקוחות האתר לצורך יעוץ והמלצות נכונות. את כל מוצרי האתר ניתן לקבל עד בית הלקוח במטרה לייצר ללקוחות נגישות גבוה למוצרי הויטמינים ותוספי התזונה. לפרטים נוספים ורכישת המוצר כתובת אתר ויקר http://vcare.co.il
גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את האתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr