יום שלישי, 14 במאי 2019

חברת הטיפוח המקצועית Magiray - טיפול משקם אפקטיבי גם בקיץ!

חברת הטיפוח המקצועית Magiray מאפשרת לעור להשתקם ולצמוח תוך שהיא מאפשרת מגוון תכשירים לטיפול בבעיות שונות. הכרתי את המותג לאחרונה בטיפול יופי אצל ברברה ביוטי ועכשיו התחלתי להשתמש בו לטיפול עדין שאפשרי גם בקיץ!


בקיץ בדרך כלל נותנים לעור טיפול תומך ולא אגרסיבי על מנת לא לחשוף ולהפוך את העור לפגיע לקרינת השמש החזקה. אבל ב-Magiray יש גם אפשרות לטיפול אפקטיבי, באופן ספציפי – טיפול הבהרה. טיפול מסוג זה שאינו אגרסיבי דורש סבלנות, וסט המוצרים שבהם התחלתי להשתמש מסדרת Pearl של Magiray הם לתקופה של כחודשיים, ורק אחרי כחודש אמורים לראות שינוי.
ביקרתי בחברת Magiray הנמצאת קרוב לקניון עזריאלי. בחדר ההדרכה המרווח והמואר מתקיימים קורסים והשתלמויות לקוסמטיקאיות. החברה גדולה ויש לה מעל 200 מוצרים המיוצרים בארץ כחול-לבן (ישראל "מעצמת טיפוח עולמית", מעטים יודעים שרבים ממוצרי הקוסמטיקה הנמכרים ברשתות בעולם, כולל וולמארט האמריקאית, מיוצרים כאן!). חברת Magiray פופולרית מאוד בחו"ל ובמזרח אירופה מכירים אותה היטב, עכשיו הזמן שגם אנחנו נכיר, כי המוצרים מתאימים מאוד גם לישראליות. בכלל, המוטו של Magiray לתמוך בעור ולא להעמיס עליו מתאים מאוד לאקלים הישראלי שבו יש למעשה כמעט כל השנה "קיץ" וקרינת שמש גבוהה.




טיפול הבהרה לקיץ
הטיפול שלי לקיץ במוצרי Magiray כולל טיפול יומי של סרום וקרם וטיפול פעם בשבוע של מסיכת הכנה מתקלפת ואחריה מסיכת הבהרה. בנוסף, וחוץ מהתכשירים האלו, אני ממשיכה בשגרה הרגילה של הטיפוח (קרם לילה, קרם הגנה מהשמש).
המוצרים בסדרה שבחרתי כוללים תאי גזע צמחיים (אלו הם הנבטים של הצמחים, שאחד הפופולריים הו נבט חיטה.  הנבטים המכילים דחיסות גבוהה במיוחד של חומרים), אבקת פנינים, פפטיד הנחושת (אנטי-דלקתי), ועוד. כל המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים, עומדים בכל התקנים וללא פראבנים – ומיוצרים בישראל! מההתנסות שלי, הריחות שלהם ממש נעימים והם עדינים ולא מציקים לעור.

מסיכת פנינים מתקלפת  Pearl Peel Off Mask

זוהי מסיכה חדשה! מסיכה מתקלפת שעושה הסרת תאים מתים. מכילה מי מעיין עין גדי, חומצות גליקולית, לקטית וסליצילית (הן מבהירות, מרככות ומחליקות את העור), תמצית מלפפון, שורש הכורכום ג'ינקו בילובה, אבקת פנינים וכסף, רזרבטרול ואלנטואין.
בקופסה יש 10 מסיכות ל-10 שבועות (טיפול פעם בשבוע), כלומר לחודשיים בערך. מסיכת הפנינים זוהרת. האריזה מכילה את המסיכות בשליפה בשפורפרת חד פעמית לשימוש בודד. מורחים אותה בעדינות בשכבה דקה אך לא על הגבות (כי היא נדבקת היטב) ונותנים לה להתייבש כ-15-20 דקות. ואז מקלפים. וזה מתקלף ומשאיר את העור חלק. שאריות שוטפים במים.
המסיכה בצבע פנינה, יש לה ריח מעט חריף עד שהיא מתייבשת והיא מתייבשת מהר. מרגישים לחץ עדין על העור ואז מקלפים – שזה ממש נחמד! השאריות נשטפות במים והפנים מרגישים נקיים וחלקים.

מסיכת פנינים מבהירה Pearl Light Beauty Mask
אחרי הטיפול במסיכה המתקלפת מורחים את מסיכת הפנינים. המסיכה נחשבת כטיפול משקם. היא משפרת את מרקם העור ועוזרת לאגירת לחות. היא מכילה הידרוליזת פנינים, מיצוי אצות ים, תמציות של שחליים תרבותיים, מלפפון סנטלה, חימר לבן, סקוולן, שמן סויה וחריע, חומצה לינולאית, ויטמין A ו-E.
הוסף כיתוב
את מסיכת הפנינים מורחים שכבה עבה ומחכים 15-20 דקות. מספיגים ומנקים שאריות עם נייר/ביד. המסיכה נעימה ובעלת ריח עדין ונותנת לעור המון לחות.

סרום פנינים למילוי קולגן Pearl White Peptide Serum

סרום פעיל מבהיר ומותח עור. מכיל את טריפפטיד 10 סיטרולין, טריפפטיד 1, פפטידים חלבוני סויה וחיטה, קולגן ימי, חומצה היאלורונית, תמציות מסואה, דבקון, בורית, בת השיטה, חרוב איקרה, שוש קרח, אלפא ארבוטין, חומצה קוז'ית, אלסטין, מינרלים מים המלח, ויטמין C ו-E. לסרום אפקט אנטי-דלקתי, מרגיע, משקם, אנטיאוקסידנטי, והחומצה הקוזי'ת מונעת יצירת פיגמנטציה.
הסרום בעל צבע לבן-שקוף, יש לו ריח מרענן והוא עדין מאוד ותוך רגע נספג.

קרם יום פנינים מגן Pearl Daytime Protective Cream

קרם עשיר באנטיאוקסידנטים נגד זיהום אויר ופגיעת UVA (שגורמת לפיגמנטציה). מספק לחות, הרמה והגנה. מכיל מי עין גדי חמאת שיאה, שמן זית, אסאי ובוטני הרים (אומגה), חלבון שיבולת שועל, פפטיד נחושת GHK, חומצה ליפו אמינו, חומצה היאלורונית, תמציות מלפפון, זרעי רשאד ופטרוזיליה, רכיבי NMF, אבקת פנינים, ויטמין E ו-B5 (פנטנול). מחזק את השכבה הליפידית של העור.
לקרם צבע לבן בהיר עם מעט שקיפות, הוא לא סמיך, וויש לו ריח נקי שהזכיר לי לבנדר, הוא נעים ונספג יופי ונותן לחות, לא כבד על העור ומתאים גם כבסיס לאיפור. הוא מגן מפני UVA (זיהום אויר ורדיקלים חופשיים) ואחריו אני מורחת קרם הגנה מלא כשאני יוצאת.
לסיכום, כל המוצרים של Magiray שניסיתי נעימים, מרגיעים ולא מגרים את העור, משהו שמאוד חשוב לי כי יש לי נטייה לאלרגיה. העור קורן ומוכן להשתקם ועם המשך הטיפול, לשפר את המרקם והגוון.

מידע

Magiray, להשיג אצל קוסמטיקאיות נבחרות
גילוי נאות: הקרמים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr