יום חמישי, 16 במאי 2019

WrinkX מבית סוד הנעורים – קרם אינסטנט להחלקת קמטוטים

WrinkX בעברית רינקס הוא קרם להפחתה מהירה של קמטוטים. Wrinkx פועל מהר ומיידית ומותח את העור. Wrinkx מבוסס בעיקר על תמציות צמחיות ומסייע בהחלקת מראה הקמטים תוך 2-5 דקות. בשימוש קבוע משפר את מראה העור ומעכב הופעת קמטוטים. מיועד לגילי 30-60. עקרון הפעולה הוא במילוי, מחיקה והחלקת העור מקמטוטים עדינים בהדרגה.

רינקס Wrinkx

Wrinkx מכיל תמציות מאצות, המון תמציות צמחים כולל ג'ינסנג, פאפאיה ועוד רבים אחרים, פרוטאין סויה, חומצה היאלורונית, סוכרוז, וכו'. למען האמת לא מצאתי בו פראבנים או חומרים חריפים.
השם WrinkX נשמע רינק–איקס (קמט שייך לעבר). רינקס מיוצר ונמכר על ידי "בית סוד הנעורים" ומוצע בשני גדלים – הגודל שאני ניסיתי (10 מ"ל), המגיע בקופסה במזרק ואמור להספיק לכחודש של שימוש, וגודל Togo לנשיאה בארנק לשימוש מיידי מחוץ לבית.

השימוש

על עור נקי ויבש מורחים את הקרם על האיזורים הרצויים. להמתין 3-5 דקות ללא תנועה של הפנים עד לספיגה מלאה של הקרם. לשימוש מונע למרוח כל יום. הנה סרטון הממחיש את פעולתו:

חוות דעתי

ראשית, העיצוב של WrinkX אלגנטי ביותר בצבעי שחור וזהב ומגיע בקופסה שחורה מעוצבת יפה. הצורה שלו כמו מזרק משרה הרגשה שמדובר בו בתכשיר שעושה מה שעושה הזרקה.

הפתיחה היא בהוצאת הפקק המוזהב (קצה ה"מזרק"), חצי סיבוב בראש (בפעם הראשונה) ואז לחיצות מוציאות את הקרם. זה גימיק ממש נחמד.


לקרם עצמו אין ריח. מרחתי אותו באיזור הקמט של הפה והלחי.  לא דיברתי ולא עשיתי הבעות כלשהן בפנים למשך כמה דקות. בזמן זה הרגיש לי הקרם כמו מסכה שנדבקת ונצמדת ומהדקת את הפנים, אחר כך זה השתחרר. עדיין הרגשתי כאילו האיזור התנפח מעט והתמלא בלחות ונמתח. קמט ההבעה לא השתנה משמעותית אבל הנקבוביות באיזור נראו יותר סגורות והעור מתוח יותר בכל האיזור. עדיין אינני יכולה לעדכן על השימוש לאורך זמן (דרושים 2-4 שבועות של שימוש), אבל האפקט המיידי בהחלט מצא חן בעיני אם כי לא נעלם אחרי כמה זמן.

מידע

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr