יום ראשון, 9 ביוני 2019

טיפול פנים קרבוקסי Carboxy Therapy של מעבדות GIGI

טיפול פנים חדשני קרבוקסי Carboxy therapy עושה שימוש בפחמן דו חמצני CO2 להגברת רמת החמצן בתאים לעידוד תהליכי הצערה, חיזוק ומיצוק תווי פנים, טיפול בצלוליט, מניעת סימני מתיחה או זירוז ריפוי צלקות שנגרמו מסיבות שונות. הטיפול משולב בטיפול פנים מלא המותאם לעור המטופלת ומביא לתוצאות מהירות. את הטיפול מציעות הקוסמטיקאיות העובדות לפי שיטת GIGI.

הגעתי למעבדות ג'יג'י (Gigi) בפתח תקווה לטיפול אצל ולריה פרידמן בטיפול החדש שנקרא קרבוקסי Carboxy therapy. הטיפול כולו הותאם לי ולמטרות שלי כשהוא משלב דגש על ניקוי, אנטי פיגמנטציה ואלמנטים של דיטוקס ואנטיאייג'ינג. זהו טיפול שהתוצאות שלו ניכרות על העור מייד. ואקדים כבר ואספר שהעור שלי נראה מתוח, בהיר ורך יותר כשיצאתי מהטיפול.


טיפול משולב קרבוקסי Carboxy

עברתי טיפול מלא שכולל את הקרבוקסי. שלבי הטיפול כללו מספר פעולות:
ניקוי הפנים עם סבון פנים מסדרת oxygen
פילינג אנזימטי עם עיסוי – ג'ל מסדרת Classic . העיסוי מאוד נעים ומפנק ומבוצע לכל הפנים והצוואר אפילו קרוב לעיניים.
פילינג אורז מסדרת אסטר סי – פילינג אנזימטי עם אבקת אורז ושיבולת שועל. אני משתמשת בו גם בבית, הוא מגיע בצורת אבקה דקה וחלקה ומערבבים אותו וממיסים אותו במים. ההרגשה בהתחלה קצת גרגרי ואחר כך חלק. הוא לא שורט.
פילינג חומצי מסדרת Nutri Peptide על בסיס חומצה לקטית (13%) חומצה גליקולית (2%)  וחומצה סליצילית (1%). זהו פילינג עדין. מעודד את הלחות את העור (ומתאים לטיפול הקרבוקסי). המריחה עם מברשת עדינה (גם בצוואר). ואז מחכים קצת. זה קצת מעקצץ.
ניטרול – כהכנה לשלב הקרבוקסי. ושטיפה.
קרבוקסי – ג'ל בשכבה עבה של פפטיד לחידוש שכבת האפידרמיס (בסיס) שכשיהיה עליו CO2 זה יכניס את החמצן לתוך התאים. עליו מניחים גזה טבולה באקטיבטור (חומצה אסקורבית 1% וחומצה ציטרית 10%). מניחים את זה על הפנים. השילוב של החומצה והבסיס יוצר CO2 על פני העור. וזה מפעיל את התהליך ויוצר אנרגיה בתא (מעודד יצירת אנרגיה במיטוכונדריה). בשלב הזה אני נראיתי כמו מומיה או חנוטה וזה זה קצת שורף בהתחלה ומחכים 20 דקות עם המסכה. התהליך מעלה את רמת החמצן בדם ליצירת תהליך גליקוליזה. לסיום הורדת הגזה והספגת העור ושטיפה.
מסכת החדרה – מכניסים חומרים לעור כמו פפטידים, וחומרי הבהרה - בוסטרים מסדרת נוטרי פפטיד.
ומסיכת לחות.
מריחת חומצה היאלורונית 3D במשקל גבוה שנכנס לדרמיס וקרם הגנה לפני שיוצאים החוצה לשמש.
הנה סרטון הדרכה שמציג טיפול דומה (אני לא עשיתי את מסכת הזהב אך הטיפול זהה לשלי) של ולריה:

כאן המקום לציין שיצאתי מהטיפול קורנת. העור היה חלק, בהיר ונעים. כייף אמיתי ותוצאות מיידיות!

מידע על טיפול קרבוקסי Carboxy

הקרבוקסי נחשב לאחד מהטיפולים היעילים והבטוחים בתחום האסתטיקה המקצועית המודרנית. כמו רבים מהטיפולים הללו, גם הוא הגיע מתחום הרפואה, בה משתמשים בהזרקה לטיפול בתופעות שונות כמו סכרת, או פסוריאזיס. שיטת קרבוקסי, משתמשת בפחמן דו-חמצני (CO2) ליצירת תהליכי הצערה והחלקה של קמטים וקימטוטים, חיזוק ומיצוק תווי פנים, שיפור מבנה ואיכות העור והמערכת החיסונית שלו, טיפול בצלוליט, מניעת סימני מתיחה או זירוז ריפוי צלקות שנגרמו מסיבות שונות (כולל תופעות של פוסט-אקנה, עיגולים כהים ונפיחויות סביב העניינים וכו'). שימוש בפחמן דו-חמצני ממריץ את מחזור דם, מסייע בשיקום רקמות, מנקז רעלנים (טוקסינים) ומפרק תאי שומן עקשניים.
החמצן הוא מרכיב חיוני לעור שלנו; הוא מגביר חילוף חומרים תאי, מחדש את הרקמות, משפר זרימת דם ומסייע למערכת החיסונית. מחסור בחמצן מוביל לחוסר אנרגיה בתאים, תהליך ההזדקנות של תאי העור הופך למהיר יותר, העור מאבד אלסטיות וחוזק, ומקבל מראה דהוי ורפוי.
טיפול הקרבוקסי מבוצע אצל קוסמטיקאיות ואינו פולשני. הוא כולל טיפול באמצעות מסכה וג'ל עם ריכוז חומרים פעיל ותמיסה. את הקרבוקסי ניתן לעשות בכל עונות השנה (גם בקיץ). ניתן לשלבו עם רוב הטיפולים הקוסמטיים. משך הטיפול הוא 60 דקות, וניתן לעשות אותו כטיפול יחיד, או בסדרה של 8-4 טיפולים, בהתאם לאבחון ומצב העור, כל טיפול פעם בשבוע. הקרבוקסי מומלץ לכולם!

טיפול ביתי

את הקרבוקסי לא ניתן לעשות בבית וצריך לעשות אותו אצל קוסמטיקאית. אבל כדאי להמשיך טיפול בפנים בבית עם החומרים המותאמים אישית. במקרה שלי טיפול פיגמנטציה. ולריה המליצה לי על שלושה תכשירים שישתלבו בשגרת הטיפול היומית שלי (בנוסף על התכשירים שאני כבר משתמשת, כמו פילינג האורז, קרם יום, לילה וכו'). שלושת התכשירים הם: סרום ויטמין C לפנים מסדרת ESTER C, קרם חומצה לקטית 10% מסדרת NUTRI PEPTIDE וקרם חומצה אזלאית 15% מסדרת BIOPLASMA.

סרום ויטמין C לפנים מסדרת ESTER C

סרום לחות בעל אפקט הבהרה עם ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C לשיפור המרקם, הבהרת והאחדת הגוון והענקת זוהר לעור. הסרום המרוכז נספג מהר בעור ואינו יוצר תגובת רגישות. ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C פעיל מפרק כתמי מלנין, מנטרל ראדיקלים חופשיים ומונע נזקי חמצון. נגזרת ה-ESTER C מעודדת יצור של סיבי קולגן בעור, מעדנת עומק קמטי הבעה ומונעת קמטוטים הנוצרים עקב יובש או קרינת שמש. שימוש רצוף בסרום וויטמין C מעכב בצורה משמעותית הופעת סימני הזדקנות, אובדן הגמישות, קמטים ופיגמנטציה. מתאים לכל סוגי העור.

קרם חומצה לקטית 10% מסדרת NUTRI PEPTIDE

קרם פעיל להגברת פעילות החידוש של העור. יוצר פעולת קילוף עדינה, מסייע לתקן נזקים
ומזרז פעולות התחדשות בכל שכבות עור למראה בריא יותר, קורן וחלק בזמן קצר.
בין מרכיבי הקרם: חומצה לקטית בריכוז פעיל של 10% המשפרת את גמישות ומרקם העור,
מחליקה חיספוסים ומבהירה כתמים. החומצה משולבת בקומפלקס לחויות ייחודי עטוף במוליך פפטידי המשחרר את מרכיבי הלחות בשחרור איטי. הזנת הלחות הקבועה מעניקה לעור את האנרגיה הנחוצה ליצירת תאים חדשים ולתיקון נזקי ראדיקלים חופשיים
מכיל: חומצה לקטית, פנטנול, אלוורה, אלנטואין, אצת וולגריס


קרם חומצה אזלאית 15% מסדרת BIOPLASMA

קרם לחות עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצה אזילאית המצטיינת ביכולת לעודד תאי עור להתחדש. בעלת תכונות הרגעה אפקטיביות וטיפול יעיל בתופעות של רוזיצאה: מפחיתה דלקתיות, מונעת הצטברות קרטין ומחליקה את מרקם העור. החומצה אזילאית פועלת מבלי לגרום לאדמומיות ומסייעת בהבהרת כתמי מלזמה והיפר-פיגמנטציה. מתאים לשימוש יומיומי בשעות הערב. נון-קומדוגני, ללא פראבנים
לחומצה האזלאית יתרונות בטיפול בפגמי עור:  היא יעילה לטיפול גם בעור כהה ללא חשש ליצירת כתמי הלבנה, היא אינה גורמת לרגישות בעור, אינה פוטוטוקסית כלומר אינה מגיבה לקרינת UV על העור.


חוות דעתי

אני משתמשת בסרום ויטמין C  כל בוקר וערב בפנים ובצוואר. הריח שלו של הדרים והוא קצת מעקצץ. אני מאוד מרוצה ממנו הוא נעים מאוד! בקרמים לסירוגין ערב אחד באזלאית וערב אחד בלקטית שגם צורבות לי לפעמים לרגע בנקודות רגישות. בסך הכל הם נעימים על העור אחר כך ואני מתמידה שכן התוצאית יהיו רק בעוד חודשים.
זה המקום גם להמליץ שהתכשירים של GIGI פעילים מאוד ובריכוזים גבוהים. תכשירים כאלו לא תמצאו בפארמים על המדף וכדאי מאוד להתאים תכשירים אישית אצל קוסמטיקאית של GIGI כדי להשיג תוצאות בטיפול לאורך זמן.
גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את הטיפול וקיבלתי את המוצרים לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr