יום שישי, 12 ביולי 2019

בחזרה לבית הספר – כל מה שחדש וידידותי לסביבה

לקראת החזרה לבית הספר צריך תיק אורטופדי אופנתי, קלמר, יומן, כלי כתיבה וציוד נלווה כמו בקבוק מים ומגבוני חיטוי. מהקטנטנים בגן ועד הגדולים בתיכון, זה הזמן להצטייד ולבחור ציוד שישרת את הילדים כל השנה, ואפילו יותר מזה. ועכשיו גם נוכל לעשות בחירה מושכלת יותר עם ציוד אקולוגי מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה.
שניים באחד - מתחלק לשני תיקים יותר קטנים

הפריט החשוב ביותר לקראת הלימודים הוא התיק. המשקל שהילדים נושאים רב ולכן צריך להתאים את התיק לגיל וצרכי הילד. החל מתיקי גן קטנים, תיקים עם גלגלים לכיתות הנמוכות ותיקים אורטופדיים בכיתות הגבוהות.

תיק 2 in 1 של Explore

התיק המתאים לגילי הביניים (ואולי אף לכל גיל) ואחד המומלצים לדעתי הוא 1 in 2  של Explore. זהו תיק אופנתי עם תמיכה אורטופדית המתחלק לשני תיקים לפי הצורך. כך שאפשר לפרק אותו אפילו באמצע יום הלימודים! מהנסיון שלנו זה מאוד שימושי. הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה העכשווית. בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים, תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד. התיקים מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות ב' עד ה' ואף לגדולים יותר. מחיר: 189 ש"ח (יש דגמים זולים יותר).
בתמונות התיק 2 ב-1 של אקספלור - שפע כיסים כולל רשת צדדית לבקבוק מים/טלפון. גב ורצועות אורטופדיות. והאפשרות לפתוח עם רוכסן ולחלק את התיק בקלות לשני חלקים - אחד בגודל בינוני ואחד בגודל קטן. 
אורטופדי ונוח
שפע כיסים
תיק קטן
אקספלור הם חלק מהמגמה של אקולוגיים/ תיקים בני קיימא. התיקים של אקספלור מיוצרים ללא חומרי PVC ובכך מסייעים לשמירה על הסביבה. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכביסת יד במים קרים, מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי  Exploreעוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד ריפסטופ. עוד על תיקים לגן ולבית הספר תוכלו למצוא בכתבה: תיקים אקספלור ומודן לבית הספר ולגן.

אלכוג'ל של דוקטור פישר

כשהילדים מכינים את התיק החדש, חברו להם אלכו ג'ל בובת מתלה לתיק. הוא מכיל 70% אלכוהול בנוסחה מתאימה לעור רגיש Sensitive בניחוח נעים ומתייבש מהר. זה יאפשר להם לנקות את הידיים אחרי השירותים, לפני האוכל, או לפי הצורך בקלות. זה זמין ונוח, ואפשר למלא הבקבוקון מבקבוק אלכוג'ל גדול חסכוני כך שלא יהיה חסר. הילדים שלי משתמשים בזה קבוע, והבת שלי אפילו התלוננה שכל הילדים מנצלים את זה וזה מתרוקן מהר (שאלו יהיו הצרות שלנו!). מחיר מומלץ: 19.90 ש"ח.

כלי כתיבה

בתחום כלי הכתיבה החידושים הם בדמות קלמר pop up של אקספלור שעומד כמו צנצנת לכלי כתיבה על השולחן לנוחות שליפה (24.90 ש"ח), עטי פילוט מרקרים Pilot Frixion Marker שניתן למחיקה (מחק בצידו השני) עם גומי אחיזה, עטי pilot 3V חדשים בגרסה של 0.3, עט כתיבה עם גוף מתכת, עט בעל חוד דק במיוחד למי שאוהב לכתוב דק מאד (10-12 ₪), עט ג'ל לחצן B2P pilot - עט רולר עם לחצן. B2P- from Bottle to Pen, הבקבוק הכותב (9.9 ₪). אגב, הציוד של פיילוט הופך eco friendly יותר ויותר וחלק ניכר ממנו מיוצר ממבקבוקי פלסטיק ממוחזרים!

עוד חידושים הם סדרת מרקרים של Stabilo בצבעי פסטל (3.5 ₪) ומטאליים - זהב, כסף, כחול, ירוק, כתום (6 ₪). כמו כן מגוון רחב של מחברות, דפדפות, פנקסים יומנים וארגוניות, בלוקים לכתיבה, בסגנונות ועיצובים חדשים לשנת הלימודים הקרובה. תואמים לקולקציות התיקים. עוד מידע בכתבה על חידושים בכלי כתיבה ונייר לשנה החדשה.


מידע

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr