יום שני, 8 ביולי 2019

הטאץ' אפ של ביוטיקייר לעונת הארועים

עם הגעת עונת הארועים, יש כמה דברים שיעזרו לנו להתארגן וגם לקחת איתנו בתיק לארוע כדי שנוכל לשמור על הופעה מושלמת. החל מהתיק עצמו, המשך עם מסקרה ועפרון לשפתיים, קצת בושם לדרך בבקבוקון קטן, והטאץ' הסופי בצורת דפים סופגי שומן. ואל תשכחו את המראה הקטנה שחייבת להיות שם. הפטנטי גדולים והמחירים (כמו תמיד אצל ביוטיקייר) קטנים!

נרתיק נשיאה ותיק ערב

נתחיל עם התיק. תיק איפור קטן אך רחב מספיק גם למברשות (מנסיון, הן תמיד בולטות לי מתיקי האיפור הקטנטנים) ואפילו למשקפיים. התיק במראה פייטים מגניב שמעוצב כמו תיק קלאץ' עם ידית בשיק קייצי. ויש עוד שפע דוגמאות בחנות. מחיר: 13.90 ₪.

שניים ממוצרי החובה לתיק האיפור הם כמובן המסקרה והליפסטיק, או במקרה הזה עיפרון איפור – אחד מפריטי האיפור האהובים עלי!

מסקרה תלת ממדית

מסקרה למראה חתולי עם אפקט משולש: מאריכה-מעגלת-מעבה. המברשת תלת ממדית ועל כן מבטיחה לשוות לריסים מראה מלא, ארוך ועשיר יותר, למראה עיניים זוהר ומפתה. המסקרה מגיעה באריזה נוחה לשימוש, רחבה וקלה לתפעול, בצבע ורוד למציאה מהירה בתוך תיק האיפור ! מחיר: 8 ₪.

עיפרון ללא חידוד

עיפרון שפתיים אצלי הוא חובה. הוא מסמן ומדגיש את קו השפתיים וממלא אותן בצבע שמחזיק מעמד היטב. העיפרון של ביוטיקר קל לשימוש (רק מסובבים והוא נשלף בלי צורך בחידוד והמריחה קלה). אני משתמשת כבר הרבה זמן בעפרון הזה, יש לו פיגמנט חזק ויפה ולפעמים אני  מורחת מעל תוספת שפתון לשינוי גוון, או אפילו קצת גלוס למראה מבריק יותר. הפורמולה כוללת שעווה טבעית העוטפת בלחות את אזור השפתיים. מחיר : 9.90 ₪.


דפים סופחי שומן

חידוש מגניב של ביוטיקייר - דפים ייחודיים לספיחת עודפי שומן וזיעה מעור הפנים בקיבולת עצומה - לפני וגם אחרי האיפור וכל זאת מבלי לפגוע בו. הדפים מנטרלים שמנוניות יתר מעור הפנים ושומרים על עור הגייני יותר בעל מראה בריא, בגימור מאט ונטול ברק. והשוס – הם מגיעים באריזה דקה שנכנסת לתיק בלי בעיה. מחיר: 12.90 ₪.

בקבוק מילוי בושם

עכשיו כבר לא צריך לסחוב בקבוק שלם של בושם או לקנות ביוקר את הבושם האהוב בגודל מוקטן – הבקבוק האישי הזה שנכנס בכייף לתיק מתמלא בהתזה, נסגר הרמטית ורואים את מפלס הבושם דרך חלונית שקופה. עשוי אלומיניום בצבע מגניב ועמיד בפני חלודה ושבר. מחיר 7.90 ₪.



ולסיום אי אפשר בלי מראה קטנה לתיק. מראת כיס קטנה בעיצוב  פסטלי לקיץ. מחיר: 1.50 ₪.

לסיכום, כמה שקלים ויש את כל מה שצריך, עם כל הפטנטים הכי שווים לתיק!

מידע

להשיג בביוטיקייר, באתר ובחנויות הרשת  https://beautycare.co.il
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr