יום שני, 22 ביולי 2019

הסקוויזים של סימפל Simple– נקי, נוח, אקולוגי בגודל מיני לתיק

סימפל Simple מותג הטיפוח מ-UK מביא את שיגעון הסקוויזים לעולם הטיפוח. מעכשיו סדרת המוצרים של המותג זמינה במארזי מיני לחיצים ואקולוגיים שמתאימים במיוחד לתיק! בין המוצרים: מסיר איפור, מים מיסלריים, תרחיץ פנים וקרם לחות קליל.

סימפל לדרך: בשורה חדשה נוספת מסימפל, מותג טיפוח הפנים מספר 1 בבריטניה, אשר מתרחב ומשיק פורמט חדש במהדורה מוגבלת, ומביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח.
מוצרי הטיפוח של סימפל Simple
על המוצרים של סימפל Simple כבר כתבתי לא מזמן. המותג הנקי מבריטניה מתאים ופופולרי במיוחד על בני דור ה-Z הצעיר. המוצרים פועלים בהרמוניה עם עור הפנים ופועלים נגד נזקי הסביבה והם:
·         ללא בישום מלאכותי
·         ללא צבע מלאכותי
·         ללא כימיקלים חזקים
·         ללא אלכוהול
·         ללא פראבנים
·         ללא רכיבים מן החי
מארזי מיני סקוויז
הסקוויזים, אריזות לחיצות עם פקק; טרנד המוכר מעולם המזון שמאפשר לקחת יוגורטים, מחיות וגבינות לדרך, מגיע כעת לראשונה גם לעולם הטיפוח. אריזת הסקוויז הינה שקית לחיצה עם פקק, הניתנת לסגירה חוזרת, לשימוש ממש עד הטיפה האחרונה, והיא מיועדת לנשיאה בתיק.
אריזות ה-50 מ"ל הגמישות של סדרת מוצרי המיני הינן ידידותיות יותר לסביבה: הן מאפשרות לסחוט כל מוצר עד הטיפה האחרונה ואף מכילות 62% פחות פלסטיק*. גודל האריזה מאפשר לשאת אותן בתיק, בכל תיק, גם עליה למטוס. סדרת המוצרים באריזות הגמישות מרכיבה שגרת טיפוח מלאה המתאימה לנשיאה לכל מקום ובכל זמן.

סדרת המוצרים החדשה מציעה 4 מוצרים אהובים של Simple, שהושקו לאחרונה בארץ, והם נבחרו בקפידה מתוך סדרת הדגל הירוקה של המותג, Kind to Skin, המציעה מוצרים למראה עור בריא.
·         מיני מסיר איפור עיניים - תערובת של מולטי-ויטמינים וחומרי ניקוי עדינים המסירה ביעילות גם מסקרה עמידה במים. Oil Free.
·         מיני מים מיסלרים - עם מולטי-ויטמינים ומים מטוהרים. מנקה בעדינות, מסיר איפור ומזין את העור בלחות.
·         מיני תרחיץ פנים מזין - תערובת של מולטי-ויטמינים ורכיבים ידידותיים לעור לשמירה על עור נקי ומלא לחות. מקציף, 100% אל-סבון.
·         מיני קרם לחות קליל - עם מולטי-ויטמינים ורכיבים ידידותיים לעור כדי לשמור על העור מלא לחות ובתחושה מפנקת עד 12 שעות.

כמו שהזכרתי לעיל, המוצרים נעימים ועדינים עם עור הפנים בעלי ניחוחות עדינים מאוד ולא מגרים.
Simple, שהגיע לאחרונה לישראל, הביא עמו בשורה חדשנית: מוצרים עדינים ואפקטיביים על בסיס רכיבים פעילים המכבדים את האיזון הטבעי בעור, ללא בישום או צבע מלאכותיים, ללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור, ללא אלכוהול, ללא פראבנים וללא רכיבים מן החי. מוצריSimple  עטורי שבחים ופרסים ממגזינים נחשבים כמו "Allure" ו-"Elle" .
מחירי המוצרים 19.90 ש"ח לפני מבצעים והנחות. כעת במחיר השקה של 12.90 ש"ח.
את הסדרה החדשה, כמו כל מוצרי המותג Simple ניתן להשיג בסופר - פארם און-ליין ובסניפים
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

2 תגובות:

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr