יום רביעי, 28 באוגוסט 2019

ליין מוצרי FIXX של ביוטיקייר – שפתונים, סמקים וצלליות


ליין FIXX של ביוטיקייר כולל כרגע ארבע קולקציות איפור שונות עם דגש על פיגמנט חזק וחומרים טבעיים כמו שמן קוקוס, ויטמין E ועוד. הקולקציות כוללות קולקציית צלליות נוזליות, סומקי סטיק, שפתוני חמאה ושפתוני ליקוויד מאט. מוצרים מפתיעים באיכות שלהם במחיר הזול של 4.90-7.90 ש"ח! 


כשזה נוגע לאיפור אני אוהבת לנסות את המוצרים של ביוטיקייר. תמיד מוצאים שם מציאות והרבה מוצרים טובים שהפכו אצלי לחלק משגרת האיפור הקבועה במחירים שאני יכולה להרשות לעצמי להתפרע מבחינת הגוונים והכמות. והליין החדש של FIXX בהחלט נכנס לפייבוריטים שלי!
רשת ביוטיקייר Beautycare משיקה ליין מוצרי איפור במרקמים נוזליים וסטיקים, כמענה מלא וחדשני לטרנד האחרון בעולם האיפור. ליין המוצרים נקרא FIXX והוא למעשה החותם שיוביל את כל השקות הקולקציות החדשות בתחום האיפור של הרשת.  
יריעת הפתיחה של ליין FIXX מביאה עימה ארבע קולקציות איפור של מוצרים שונים, כאשר בעתיד פיתוח המוצרים ייצמד לאיכות ולנראות הליין החדש.  כך המוצרים בליין ללא רכיבים מן החי, ללא פראבנים וללא שמן מינרלי. מהבדיקה שלי לכולם פיגמנט עוצמתי ביותר!

אודמי חמאה Shea Butter Matte Lipstick

קולקציית אודמי חמאה מבוססת על חמאת השיאה- שיאה, ידועה בתכונות הריפוי שלה מהסיבה שהיא מכילה שומנים בריאים העוזרים לעור להתחדש ולהירפא. הקולקציה מכילה ארבע עשרה גוונים המתאימים לכל עונות השנה בדגש על ניודים וורודים רכים המתאימים לעונת הקיץ ולמראה יומיומי לח וקליל במראה.  בין הרכיבים: ויטמין E, שמן קוקוס וחלבלוב המזור. מחיר:7.90₪.
האודם בעל פיגמנט עוצמתי וגוונים מטריפים יש לו המון לחות ועמידות כצפוי לשפתון מסוג זה.

שפתוני ליקוויד עמידים Liquid Lip Matte Color

קולקציה המכילה עשרים גווני שפתונים נוזליים עמידים בגימור מאט, פרט לשלושה גוונים שימריים בעל ברק גלוסי מנצנץ במיוחד. הפורמולה של השפתונים דקה אך אטומה, במריחה אחת ניתן להגיע למראה הרצוי באמצעות אפליקטור דק במיוחד שעימו ניתן לפסל את צורת הקונטור של השפתיים ולמלא בהתאם את שטח השפתיים עצמן. מחיר: 7.90₪.
גם כאן הפיגמנט עוצמתי ביותר. הליפסטיק נוח מאוד למריחה בזכות האפליקטור. העמידות מופלאה, רגע אחרי שמרחתי כבר לא יכולתי לעשות טביעת שפתיים על נייר והיה צורך במגבון/מסיר איפור להסרה. הצבע מט אבל לא דהוי אלא בולט ויפה, מוצלח מאוד!

סומק בסטיק Blush & Lip Color 2in1 STICK

קולקציית סומק בסטיק (וגם שפתון ) – שבעה גווני סומק מרהיבים המגיעים במרקם סטיק , דחוסים ועתירי פיגמנט, מתאימים לבניית הגוון אט אט על עצמות הלחיים ועל תפוחי הלחיים , באמצעות הגוונים הכהים אף ניתן לחמם אזורי פנים קרים יחסית. שימוש מדליק נוסף במוצר הוא כשפתון. מחיר: 7.90₪.
בסדרה יש 7 גוונים, אני ניסיתי את גוון הניוד 01. קל למריחה על עצם הלחי וטשטוש קל – יופי של סומק נעים. על השפתיים מרחתי עם הקצוות (זה דורש יותר כיוון ולא קל כל כך) אבל הוא מלא לחות ונעים והצבע שלו נהדר גם על השפתיים. אידיאלי לתיק האיפור ולנסיעות – 2 ב-1!!!


קולקציית צלליות נוזליות Metallic Liquid Eyeshadow

שבעה גוונים בגימור שימרי עמיד לאורך כל היום, של צלליות המגיעות בבקבוקון עם אפליקטור נוח למריחה אחידה או למריחה בבנייה על העפעף העליון. מחיר: 4.90₪.
אני פחות בענין צלליות אבל הצבעים שלהן מהממים למראה זוהר ודרמטי.

לסיכום, קולקצייה מעולה מחומרים טבעיים עם פיגמנט עשיר ומגוון אפשרויות ללחות ועמידות. מומלצת מאוד!

מידע

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה
רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr